Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om ny jobb som jeg gjerne vil ha, men det innebærer reising, ca 2 dager per mnd. Mini vil være 10 mnd når jeg begynner. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal takke ja. Trenger innspill :)

Anonymous poster hash: 413a4...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å gi innspill på synes jeg. Hva føler du selv ang det å reise? 2 dager i måneden er jo ikke fryktelig mye, men da er man avhengig av en partner som synes det er ok. Har selv en jobb hvor jeg reiser litt, håper å kunne fortsette med dette selv om vi får barn.

Skrevet

Det er greit for mannen. Men synes det er vanskelig å vite om jeg selv vil være komfortabel med det, har jo ikke hatt barn før ;) Og foreløpig synes jeg det er fælt bare å være borte noen timer 😜

Anonymous poster hash: 413a4...3fc

Skrevet

Jeg kunne fint gjort det, bra for far og baby å få litt tid også:) 2 dager er jo ingenting, tenk på de som er borte 2-6 uker av gangen;)

Skrevet

Med den første kunne jeg fint være borte, for han likte pappan og flaska like godt som meg og puppen. Denne gangen har vi fått en puppegal mammadalt, og det er mye verre for pappan å være alene med begge ungene enn med bare én. Eller, ved 10mnd spiser de jo mer vanlig mat, og er ikke like avhengig av mamma/amming som evt. tidligere.

Vil si det kommer an på barnet, pappan og deg. Men jeg ville helt klart ha prøvd, om jeg haddde lyst på jobben! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...