AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har kjøpt laminat til rommet mitt nå. Den er litt lys svart (vil ikke si den er grå akkurat), men den har også et snev av brunfarge der også. Jeg lurte på om det var noe jeg kunne gjøre med laminatene slik at den ble mørkere og mer sort, for jeg vil egentlig at den skal være helt sort! Jeg fant ikke noe billig sort laminat, derfor kjøpte jeg denne billige isteden. Nå håper jeg bare å få gjort noe med den for å få den slik jeg vil. Hvis ikke så overlever jeg nok Anonymous poster hash: 2780b...5d6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Nei. Resultatet blir ikke bra. Anonymous poster hash: e7f02...bc4
Magic Mike Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Nei. Resultatet blir ikke bra. Anonymous poster hash: e7f02...bc4 Sikker?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Du kan jo prøve å lakke eller male et stykek før du legger gulvet og se, men jeg kan se for meg at det ikek blir så bra og nok er mye jobb og ekstra kostnad i forhold til å bare kjøpe den som var ritkgi farge allerede. Vurdert å bare male det nåværende gulvet, hva det nå enn er? Anonymous poster hash: faa6c...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå