AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, hvor ille er det? Jeg har vært i et forhold kjempelenge, men er nå singel og fit for fight. Problemet er at jeg er kjemperedd for å ta steget videre med bekjente, fordi jeg er livredd for å bli avvist, og livredd for hvordan det skal gå etterpå. Jeg har ikke hatt muligheten til å bli avvist på spørsmål om date/film/fest før.... For eksempel, det er en fyr på deltidsjobben min som virker utrolig allright, som jeg gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Hvis han ikke er interessert i det samme, hva gjør jeg da?! Hvordan skal jeg forholde meg til han hvis han avviser meg? Æsj. Jeg er 22 men føler meg som 14, bare mindre tøff og mindre modig Anonymous poster hash: fcaaa...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, hvor ille er det? Jeg har vært i et forhold kjempelenge, men er nå singel og fit for fight. Problemet er at jeg er kjemperedd for å ta steget videre med bekjente, fordi jeg er livredd for å bli avvist, og livredd for hvordan det skal gå etterpå. Jeg har ikke hatt muligheten til å bli avvist på spørsmål om date/film/fest før.... For eksempel, det er en fyr på deltidsjobben min som virker utrolig allright, som jeg gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Hvis han ikke er interessert i det samme, hva gjør jeg da?! Hvordan skal jeg forholde meg til han hvis han avviser meg? Æsj. Jeg er 22 men føler meg som 14, bare mindre tøff og mindre modig Anonymous poster hash: fcaaa...2ce Jeg synes det er utrolig vondt å bli avvist, men samtidig følte jeg meg kjempetøff da jeg sist spurte en ut på date. Selv om jeg ble avvist, var jeg glad for å ha prøvd, ellers hadde jeg jo bare tenkt på det etterpå. Hva hvis, liksom. Jeg har funnet ut at man bare må hoppe i det. Han forrige jeg spurte, ser jeg jevnlig, men jeg har ingen problemer med å forholde meg til ham, selv om jeg ble avvist. Det kommer nok mye an på personene også. Hadde jeg visst at mange visste om at jeg prøvde meg og ble avvist, hadde det vært vanskeligere, men i og med at det bare er jeg og han som vet om dette (ja, jeg vet dette med sikkerhet), går det veldig greit. Så alt i alt; ja, det er superkjipt å bli avvist, men det er verre å aldri prøve. Lykke til! Anonymous poster hash: 80444...653 4
Arts Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Ingen big deal. Det er plenty av folk som vil være både interesserte og uinteresserte. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Det er egentlig ingen big deal - spesielt ikke så lenge det skjer tidlig, før en rekker å være veldig involvert. Og så lenge man av og til føler det er gjensidig og at andre er interessert i deg også. Å alltid være den som blir avvist må jo være litt kjedelig... Min observasjon er at noen ikke legger så mye i å invitere en person på date: man bare ønsker å bli litt bedre kjent med en man synes virker interessant, for å se om man kan passe sammen. Men har ikke skyhøye forventninger eller legger hele sjela si i akkurat dét opplegget. Nå er det jo aldri MORO å bli avvist, men husk at etter noen dater kan det like gjerne hende det er du som føler du må avvise vedkommende fordi du ikke synes dere passer sammen likevel Anonymous poster hash: 01ee0...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har vært singel i 1 år nå og har vært på noen dates. Har ikke opplevd noe annet enn bare avvisning,men det er like greit for når jeg ser tilbake så var jeg tydeligvis blind eller desperat,for de mannfolka var jo tafatte alle som en. Anonymous poster hash: 85a33...44d
Arts Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har vært singel i 1 år nå og har vært på noen dates. Har ikke opplevd noe annet enn bare avvisning,men det er like greit for når jeg ser tilbake så var jeg tydeligvis blind eller desperat,for de mannfolka var jo tafatte alle som en. Anonymous poster hash: 85a33...44d Lett å se feil på motparten når man blir dumpet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for svar. Jeg må kanskje bare hoppe i det da, og spørre han fyren ut. Bedre å ha prøvd og feilet enn å ikke ha prøvd :-)Anonymous poster hash: fcaaa...2ce
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for svar. Jeg må kanskje bare hoppe i det da, og spørre han fyren ut. Bedre å ha prøvd og feilet enn å ikke ha prøvd :-)Anonymous poster hash: fcaaa...2ce Stemmer det! Go for it Anonymous poster hash: 80444...653
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Hvor fælt det er å bli avvist kommer an på om jeg har følelser for vedkommende eller ei. Dersom jeg først har fått følelser (som skjer sjelden), er det vondt. Veldig vondt. Hvis ikke, børster jeg av støv fra skuldrene og går videre rimelig kjapt. Anonymous poster hash: 112c5...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, hvor ille er det? Jeg har vært i et forhold kjempelenge, men er nå singel og fit for fight. Problemet er at jeg er kjemperedd for å ta steget videre med bekjente, fordi jeg er livredd for å bli avvist, og livredd for hvordan det skal gå etterpå. Jeg har ikke hatt muligheten til å bli avvist på spørsmål om date/film/fest før.... For eksempel, det er en fyr på deltidsjobben min som virker utrolig allright, som jeg gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Hvis han ikke er interessert i det samme, hva gjør jeg da?! Hvordan skal jeg forholde meg til han hvis han avviser meg? Æsj. Jeg er 22 men føler meg som 14, bare mindre tøff og mindre modig Anonymous poster hash: fcaaa...2ce Du vet ikke før du har prøvd... Det finnes verre ting da og etter å ha blitt avvist hundreogørten ganger (som vi gutter må lære oss å tåle), så lærer man seg å takle det etterhvert. Tror jeg har bygget en del selvtillit ved å bli avvist en drøss med ganger. Jeg vet forresten om mange jenter som har gått glipp av bra karer pga. holdningen du har ;-). Den som intet våger.... Anonymous poster hash: 0c2b0...689 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg sliter veldig med avvisning om det er noen jeg liker godt - er det ikke noe følelser der så går det rimelig bra. Lykke til! Anonymous poster hash: ed7b3...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå