Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter skikkelig "fæle", groteske krimbøker. HELST NORSK. :)

Anonymous poster hash: 63099...16b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndtering av udøde, av John Avjide Lindquist. Den synes jeg er skikkelig ekkel.

• Liker 2
Skrevet

Panserhjerte av Jo Nesbø

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mo Hayder. Bøkene med Jack Caffery.

Chelsea Cain med Ondskapens hjerte. Herlige greier :)

Endret av Mortem
Skrevet

Lobotomisten. Isj.

Anonymous poster hash: 2fd26...09b

• Liker 1
Skrevet

Chelsea Cain er et bra tips! Og kanskje Øystein Wiik.. Og tildels Jussi Adler-Olsen.

Skrevet

Jussi Adler Olsen bøkene er ganske groteske. Og danske. Jeg synes de er OK, men har venninner som ikke klarer å lese de ;)

Skrevet

Den mest groteske boken jeg noensinne har lest (vet faktisk ikke om jeg greide å fullføre den engang) var American Psycho... leste den, siden jeg elsket filmen med Christian Bale... Boken var hundre ganger mer grotesk enn filmen. Går an å kjøpe den på norsk i bokhandelen..

Skrevet

Håndtering av udøde, av John Avjide Lindquist. Den synes jeg er skikkelig ekkel.

Fantastisk bok jeg anbefaler på det sterkeste, men jeg ville ikke kalt den krim. Bøkene til John Ajvide Lindquist er vanskelige å beskrive, men jeg ville kanskje kalt den en merkelig hjertevarm og hjerteskjærende grøsser. (Hvordan ville du egentlig reagere om ditt døde barn/barnebarn kom tilbake som en ikke spesielt truende zombie?)

Anonymous poster hash: 731e5...819

• Liker 1
Skrevet

Lille stjerne av John Ajvide Lindqvist er også fantastisk. Grøssende ekkel om ondskap. Men ikke krim.

Skrevet

Lille stjerne av John Ajvide Lindqvist er også fantastisk. Grøssende ekkel om ondskap. Men ikke krim.

Alle gode ting er tre - der tror jeg endelig en av oss klarte å skrive navnet hans riktig. :danse:

Anonymous poster hash: 731e5...819

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Myren og Gravstille av Arnaldur Indridason er nokså groteske.

Skrevet

Chelsea Cain er ikke norsk, men ganske groteske.

Anonymous poster hash: 8e617...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...