Gå til innhold

En do for nr en og en for nr to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får to doer i samme etasje i det nye huset vært og da har jeg tenkt på å ha en for nr en og en for nr to. Da slipper man å gå inn i den fæle lukta bare for å gjøre nr en og så kan vi lufte mer på den ene doen fordi det er vindu der. Og vi kan ha mer dopapir der inne og vaske den oftere. Og så tar det jo lengre tid å gjøre nr to og doen for nr en vil som regel alltid være ledig. Synes dere dette var lurt?

Anonymous poster hash: e995b...05d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt flaut for gjester om de vet om dette da, også må de nr to. Ikke mange diskre måter å gjøre det på da. :P

Anonymous poster hash: a17ec...6d9
  • Liker 30
Skrevet

Troll..

Anonymous poster hash: 49597...dc5

• Liker 13
Gjest Amber Rose
Skrevet

Eeh, når jeg leste overskriften trodde jeg du lurte på om man skulle ha en potte til hvert barn, men så ser jeg at du vil ha en dass til å drite på og en til å tisse på. Det har jeg aldri hørt om før :overrasket:

• Liker 7
Skrevet

Troll..

Anonymous poster hash: 49597...dc5

Det kan du være selv.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du får en mann med på det der, lykke til. Og jeg vil gjerne vite hvordan du har tenkt å presentere dette til dine fremtidige gjester :laugh:

Og for å svare på spørsmålet til TS, så syns jeg ikke det var spesielt lurt nei.

• Liker 12
Skrevet

Angående gjester så har vi ikke så mye av det, bare familie stort sett. Doene ligger ikke sånn at man se fra stuen hvilken do folk går inn på. Det er jo ikke noen krise om noen bruker feil do heller. Men vi kan jo sette 1 og 2 tall på dørene? Og si det? Vi ser jo uansett ikke hvilken do de går på.

• Liker 2
Skrevet

Kødder du??!

Nei, skjønner ikke hva som skal være så sjokkerende med å dele opp doene heller. Det blir jo to forskjellige bruksområder.

• Liker 1
Skrevet

Og vi kan innrede de litt forskjellig med bidet og lesestoff på nr todoen.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
  • Liker 2
Gjest pærecider
Skrevet

Hva hvis man må gjøre begge deler da? Først tisse, så heise opp buksa og springe til do nr 2 for å drite? Ser det for meg, ja...

Skrevet

Og vi kan innrede de litt forskjellig med bidet og lesestoff på nr todoen.

:kvalm:

Anonymous poster hash: 66f80...224

• Liker 3
Skrevet

:kvalm:

Anonymous poster hash: 66f80...224

Mener du en do nr tre til oppkast? Da må det bli den i underetasjen.

• Liker 23
Skrevet

En dame-do og en herre-do

Anonymous poster hash: 795cf...141
  • Liker 4
Skrevet

Kommer ikke tiss og bæsj ganske ofte i kombinasjon med hverandre?!

Hva om begge må bæsje samtidig?! Blir det full kamp om dritedoen da, eller?!

Høres ut som en av dere lager en skikkelig dritlukt, siden dere må separere doene. Har dere ikke hørt om luftrenser?

Anonymous poster hash: 45fb2...e0c
  • Liker 7
Skrevet

:rulle:

Ta meg, da: jeg er sånn at jeg ofte tror jeg må drite, også får jeg ikke alltid til. Andre ganger er det sånn at jeg er innstilt på kun å tisse, også kommer det jaggu en bæsj, gitt, helt sånn uten videre, og uten at jeg greier å hindre det! Og da er jeg jo bare glad til, siden jeg ofte ikke greier å bæsje. Altså, mange funker jo sånn som meg, og da kan det bli et problem med en do for tiss og en for bæsj. Tror du skal drite i det, jeg. :jepp:

• Liker 23
Skrevet

Hvem av dem skal du da ha for diaré?

Anonymous poster hash: c9ffd...dbd
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har nærmest do-angst! Klarer så vidt gå på do om noen vet jeg skal på do. Klarer absolutt ikke gjøre nr.2 om noen er i nærheten, kan komme til å være i nærheten ol. Å skulle gå inn på en do kun for nr.2 for meg hadde vert tortur!

På en annen side kunne jeg gått på do nr.1 så alle bare trodde jeg skulle nr.1 når det egentlig var nr.2.. Men da er jo litt av poenget borte da.

Anonymous poster hash: e78e6...bfc
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...