AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Julebordet nærmer seg med stormskritt.. vi er en del avdelinger på jobb og jeg går stort sett overens med alle. Så har du den typen som ikke går overens med noen og er generelt mislikt av alle. Hun/de det gjelder har en så fantastisk evne til å ødelegge enhver stemning. Hvordan håndtere dette? Anonymous poster hash: 8f57e...416
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Julebordet nærmer seg med stormskritt.. vi er en del avdelinger på jobb og jeg går stort sett overens med alle. Så har du den typen som ikke går overens med noen og er generelt mislikt av alle. Hun/de det gjelder har en så fantastisk evne til å ødelegge enhver stemning. Hvordan håndtere dette? Anonymous poster hash: 8f57e...416 Ha avføringsmiddel i lunsjen deres. Anonymous poster hash: 0a363...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Ha avføringsmiddel i lunsjen deres. Anonymous poster hash: 0a363...d5f TS HAHAHA.. Jammen ingen dum idee Verste er hu ene som legger seg etter sjefen. For ei bitch, ligne på en hoggorm gjør a og Anonymous poster hash: 8f57e...416
Gjest Summers Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Pass på alkoholinntaket så du ikke sier noe til henne du vil angre på dagen etter. 9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Pass på alkoholinntaket så du ikke sier noe til henne du vil angre på dagen etter. Ts her Hadde det ikke vært for at jeg ikke ville skape enda dårligere stemning så hadde jeg jammen sagt det uten noe innabords. Har virkelig ingen problem med å la henne høre det. Forferdelig kvinnemenneske! Anonymous poster hash: 8f57e...416
Gjest Kim Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Julebord er triste saker og en konstant kilde til konflikter, jeg hater sånne arrangementer!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 MÅ du gå på julebord, da? Må ingenting, men greit å sosialisere med majoriteten av kollegaer som jeg faktisk liker og liker meg tilbake vel. Anonymous poster hash: 8f57e...416 1
Gjest Whitestripes Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, men da gjør du det, også holder du deg unna hespetreet hele kvelden :D
Red-Ruby Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Må ingenting, men greit å sosialisere med majoriteten av kollegaer som jeg faktisk liker og liker meg tilbake vel. Anonymous poster hash: 8f57e...416 Vet seriøst ikke om du troller her nå. Du er rett og slett nødt til å lære deg å komme overens med mennesker som du mener er "hespetre". Ignorer henne,snakk med andre og ha det gøy:)
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Vet seriøst ikke om du troller her nå. Du er rett og slett nødt til å lære deg å komme overens med mennesker som du mener er "hespetre". Ignorer henne,snakk med andre og ha det gøy:) Kommer meg som nevnt overens med de fleste, hun kommer seg ikke overenes med noen. Hvorfor skal jeg finne meg i forpesting av mitt arbeidsmiljø? Hun har en overordnet stilling så det går faktisk utover mange av oss, selv andre med tilsvarende og høyere stillinger. Hun styrer rett og slett showet ene og alene fordi ingen tør stå henne imot. Anonymous poster hash: 8f57e...416
Red-Ruby Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Kommer meg som nevnt overens med de fleste, hun kommer seg ikke overenes med noen. Hvorfor skal jeg finne meg i forpesting av mitt arbeidsmiljø? Hun har en overordnet stilling så det går faktisk utover mange av oss, selv andre med tilsvarende og høyere stillinger. Hun styrer rett og slett showet ene og alene fordi ingen tør stå henne imot. Anonymous poster hash: 8f57e...416 Fordi man ikke kan like alle, derfor skal man finne seg i det. Men kan du forklare oss hva denne damen gjør som er så ille, så er det litt lettere å gi råd?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Fordi man ikke kan like alle, derfor skal man finne seg i det. Men kan du forklare oss hva denne damen gjør som er så ille, så er det litt lettere å gi råd? Snakker nedlatende til folk, har en ufyselig tone. Krangler støtt og stadig med de andre. Tvilgjør hva jeg fks har sagt om hvorfor verken jeg eller min kollega kunne svare telefonen i det hun ringte, og gjør et poeng av dette foran oss begge, til våres nærmeste overordnede. Oppfører seg som en autoritet overfor avdelinger og andre hun ikke har noe med å gjøre. Sier ikke hei når hun kommer på jobb, med mindre man selv tar initiativ. Og selv da er det ikke sikkert du får et svar. Osv osv. Anonymous poster hash: 8f57e...416
Wonders Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 hei vet ikke helt om mange her inne virkelig har opplevd slike fæle fæle mennesker som ts beskriver...Gale mennesker man ikke kan unngå å misslike, som ikke kan å oppføre seg over hodet , som er totalt taktløse med en tornado av torner i sin vei... Det har jeg og jeg har latt alle kommentarer, tilnærmelser på å bli med i en samtale eller forsøk på å kotrollere alles humør bare prelle av meg. Dette er totalt unaturlig for meg, jeg må virkelig ta meg sammen for ikke å gjøre eller si noe som kan brukes mot meg. Modpydlig stemning når den personen kommer inn. Uten den personen koser vi oss MAX. Så i år vil jeg bare flytte meg tvert om vi sitter mindre enn 40 meter nære hverandre. Orker bare ikke !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå