Gjest Madley Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Her er bilde av gullgutten Zanco!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 Kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 OOOOO nuuudelig.... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 ÅÅÅ...så fin han er! Du må legge inn flere bilder etter hvert som han vokser til!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Å guuuuud... så søt! Elsker valper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 Skal helt klart legge inn flere bilder etterhvert :D Han er blitt så stor allerede! Han var 5,8 kg da vi fikk han og nå, en uke senere er han over 8 kg...Men vet'n sa han kunne ikke bli tynnere enn dette så.. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 5. mai 2004 #7 Del Skrevet 5. mai 2004 Leonberger og greier? Det er utrolig fine hunder! Mamma hadde en Leon-tispe en gang i tiden, og hun var så fin, koeslig og alt det der. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 5. mai 2004 #8 Del Skrevet 5. mai 2004 Leonberger og greier? Det er utrolig fine hunder! Mamma hadde en Leon-tispe en gang i tiden' date=' og hun var så fin, koeslig og alt det der. :hjerter2:[/quote'] hmmm...Ser du ikke at det er en schäfer??? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 5. mai 2004 #9 Del Skrevet 5. mai 2004 Hælleduuuud!!!! Så goood! Vil også ha liten voffe eller stor voffe...helst liten voffe som blir stor, men da en bitteliten voffe som blir stor liten voffe når den blir stor!! :klø: Altså: Schäfergutten deres er nydelig!! Og jeg blir helt valpesyk selv når jeg ser ham! Så nydelig!!' Gi ham en nuss fra meg! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #10 Del Skrevet 5. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 5. mai 2004 #11 Del Skrevet 5. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #12 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg så at det var en schafergutt da. Har hatt to stykker selv må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 5. mai 2004 #13 Del Skrevet 5. mai 2004 De er herlige ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #14 Del Skrevet 5. mai 2004 De er herlige ikke sant?? Jeg tror ikke det finnes noen vakrere hundevalper. Hva heter han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #15 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg tror ikke det finnes noen vakrere hundevalper. Hva heter han da? Zanco ja, så det nå :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 12. mai 2004 #16 Del Skrevet 12. mai 2004 Kjempesøt. Det er det som er det skumle med valper (og andre dyrebabiser også) at de er så søte, og så fristende å kjøpe. Lykke til med ny hund. Fikk jammen lyst på valp igjen jeg også :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå