Gjest diingo Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har kjæresten min har snart et års dag. Han har nylig fått bil også så han er ganske giret på en biltur et sted i Norge. Vi bor ikke sammen, og har begge mange utgifter for tiden, så må bli innlands. Er det noen som har noen ideer til steder å reise? Evt rimelige hytter å leie i nærheten av noen attraksjoner?
Kjetil E Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg har kjæresten min har snart et års dag. Han har nylig fått bil også så han er ganske giret på en biltur et sted i Norge. Vi bor ikke sammen, og har begge mange utgifter for tiden, så må bli innlands. Er det noen som har noen ideer til steder å reise? Evt rimelige hytter å leie i nærheten av noen attraksjoner? Hvis dere ikke ønsker å stå eller gå på ski vil jeg annbefale dere å vente til neste sommer. Mange av våre flotteste turistveier slik som Trollstigen, Ørneveien, Dalsniba med mere er stengt om vinteren. En annen ting hva slags atraksjoner ønsker dere, er det flotte svingete veier i vill natur, er det gamle erverdige hoteller, flotte ferjeturer på majestetiske fjorder, er det frukt blomstring eller lignende? Og ikke minst sånn nogenlunde hvor i Norge er aktuelt? Er enorme avstander, så greit å vite om Nord Norge, Vestlandet, Sørlandet eller hva som er mest aktuelt sådan. Endret 28. oktober 2013 av Kjetil E
caroprins Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 hvilken del av landet var det du tenkte å reise i da
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har kjæresten min har snart et års dag. Han har nylig fått bil også så han er ganske giret på en biltur et sted i Norge. Vi bor ikke sammen, og har begge mange utgifter for tiden, så må bli innlands. Er det noen som har noen ideer til steder å reise? Evt rimelige hytter å leie i nærheten av noen attraksjoner? https://www.inatur.no/sok#?q=&f=%5B%7B%22felt%22%3A%22type%22%2C%22sokeord%22%3A%22hyttetilbud%22%7D%5D&p=1 Her kan dere leie rimelige hytter Anonymous poster hash: 924f2...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå