AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har vært sammen med henne i ett år nå. Her om dagen sa hun (endelig) at hun visste ikke om jeg var den rette for henne. Hun er nå 30 år og den neste mannen, skal være den hun får barn og familie med. Hun var usikker på om jeg var den og at hun hadde sterke nok følelser. Så hun trengte litt tid på å tenke seg om og kanskje savne meg litt. Jeg sa at det var uaktuelt og vi var derfor over. Hun sa ingenting, så jeg dro hjem og har ikke hatt kontakt med hun siden. Likevel driver hun og sender meg diverse meldinger, som om ingenting har skjedd. Hun har ikke meldt noe om oss eller hva vi snakket om, men kun generelle og dagligdagse ting. Jeg har enten ikke svart eller kun kort og høflig på det hun spør om. Så hva er det hun driver på med her? Vi er over, jeg kommer ikke til å gå tilbake til hun. Det var jeg klar på. Så hva vil hun? Prøve å holde meg på gress? Anonymous poster hash: cb544...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Henne. Anonymous poster hash: 40e02...81d 4
Alina X Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du har kommet deg over henne hvorfor bryr du deg? Er det fordi du kanskje ønsker litt at hun skal be på sine knær at du skal komme tilbake? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du har kommet deg over henne hvorfor bryr du deg? Er det fordi du kanskje ønsker litt at hun skal be på sine knær at du skal komme tilbake? TS Jeg har ikke sagt at jeg er over henne. Hvor tar du det fra? Anonymous poster hash: cb544...fc9
Alina X Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 TS Jeg har ikke sagt at jeg er over henne. Hvor tar du det fra? Anonymous poster hash: cb544...fc9 " vi er over.jeg kommer ikke til å gå tilbake til hun" noe jeg tolker som at du er ferdig med henne.
lulle Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 " vi er over.jeg kommer ikke til å gå tilbake til hun" noe jeg tolker som at du er ferdig med henne. Det trenger ikke bety at følelsene er over.... 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 " vi er over.jeg kommer ikke til å gå tilbake til hun" noe jeg tolker som at du er ferdig med henne. TS Ja, det betyr det, men det betyr ikke at jeg er over henne og at følelsene mine bare plutselig forsvant. Anonymous poster hash: cb544...fc9
Alina X Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Men hva er det du vil da? Du er sikker på at du ikke kommer til å komme tilbake til henne, eller er du ikke så sikker allikavel? Da jeg var sikker på at jeg og eksen var slutt så hadde jeg fremdeles litt følelser,men jeg var garantert på at vi ikke kom til å bli sammen igjen,ergo at jeg måtte komme meg over han. Du får prøve å komme deg over henne da vet du,istedenfor å bry deg med om hun holder deg på gress eller ei.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Men hva er det du vil da? Du er sikker på at du ikke kommer til å komme tilbake til henne, eller er du ikke så sikker allikavel? Da jeg var sikker på at jeg og eksen var slutt så hadde jeg fremdeles litt følelser,men jeg var garantert på at vi ikke kom til å bli sammen igjen,ergo at jeg måtte komme meg over han. Du får prøve å komme deg over henne da vet du,istedenfor å bry deg med om hun holder deg på gress eller ei. Ts Dersom du ikke ønsker å svare på det jeg spør om, kan du heller holde dine velmenende råd for deg selv. Anonymous poster hash: cb544...fc9 2
Barcelone Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Vanskelig å si hva det er hun er ute etter. Du kan jo presisere for henne at det er slutt og at du ikke ønsker noe mer kontakt med henne. Har selv opplevd en eks som drev å sendte meg meldinger etter at det var slutt til tross for at jeg hadde gitt beskjed om at det var over og ikke ønsket kontakt. Endte med at jeg byttet telefonnummer.
Gjest SweetSunshine Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Kanskje hun bare ville at du skulle "kjempe" for henne? Vise hvor mye du trenger henne og vil ha henne i livet ditt? Klein måte å gjøre det, men absolutt ikke usannsynlig.
Alina X Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Ts Dersom du ikke ønsker å svare på det jeg spør om, kan du heller holde dine velmenende råd for deg selv. Anonymous poster hash: cb544...fc9 Hva vil du jeg skal si da? Du vil jo ikke tilbake til henne,hva er det ønsker?at hun skal være kjempeforelska når du har dumpa henne?at hun har det shitty mens du gnir deg i hendene?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Dagens mannlige puddinger i bondelandet forstår ikke hva kvinner vil ha... De filmer fra BBC Drama og What Women Want...lær dere LITT raffinement.Anonymous poster hash: 946c9...c0c
Anders42 Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Er du ferdig så er du ferdig, hvorfor engasjere seg ved å skrive innlegg her da ? Hvis du prøver å spille kostbar slår det bare tilbake på deg for kvinnfolka er nemlig langt mer standhaftige ved et brudd enn oss menn.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Hva vil du jeg skal si da? Du vil jo ikke tilbake til henne,hva er det ønsker?at hun skal være kjempeforelska når du har dumpa henne?at hun har det shitty mens du gnir deg i hendene? TS Jeg er en nysgjerrig fyr og liker å vite hvorfor ting er som de er. Det plager meg når jeg ikke kan forklare noe. Samtidig er jeg sykt sta og ville aldri ta henne tilbake nå som hun har sagt at hun er usikker på oss/meg. Så det er mer for min egen del (og sinnsro) at jeg vil vite hva hun driver på med nå. Anonymous poster hash: cb544...fc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå