AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Del Skrevet 28. oktober 2013 Smakte et veldig godt og sunt bananbrød en gang, men husker ikke hvor eller oppskrift. Noen som har oppskrift på dette? Anonymous poster hash: 3654f...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tar også gjerne imot tips til hva dere andre bruker overmodne bananer til, som ikke er for usunt! Anonymous poster hash: 3654f...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 28. oktober 2013 #3 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg synes dette bananbrødet er himmelsk! http://eliwie.wordpress.com/2011/04/27/deilig-saftig-bananbr%C3%B8d/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Belle Skrevet 28. oktober 2013 #4 Del Skrevet 28. oktober 2013 Denne oppskriften fra bloggen Cookie+Cate er helt fenomenal (whole wheat pastry flour=sammalt hvete, fin). Banan og kokkosmuffins fra samme blogg er også supre (jeg brukte limeskall i mine). Bananer kan også fryses og tas opp for å brukkes i f.eks smooites (eller i bananbrød). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå