Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ønsker gjerne lysere hår, men jeg har ikke lyst til å stripe eller bleke det. Går det an å farge det lysere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

meget saklig, gjest!

Du kan nok farge det litt lysere, siden all hårfarge inneholder blekemiddel. Men skal du ha større forandring, må det nok bleking til. Det avhenger vel også om du har naturhårfargen din, eller om håret er behandlet fra før.

Gå til frisør og høre...

Gjest the imp
Skrevet

Du kan lysfarge håret ditt hvis du ikke er så veldig mørk ja. Jeg har mørkblond/kommunefarget hår og jeg har farget håret mitt blond flere ganger.

Gjest GreenSky
Skrevet
:hoho:

Slutt å skape deg gjest, jeg vet at det går an å farge håret lysere, var bare intr. i å vite hvordan dette fungerer i mot striping/bleking.

Gjest GreenSky
Skrevet
Du kan lysfarge håret ditt hvis du ikke er så veldig mørk ja. Jeg har mørkblond/kommunefarget hår og jeg har farget håret mitt blond flere ganger.

Ja, det var det jeg var intr. i å vite. Takk for info! :-)

Gjest Lady-M
Skrevet

Jeg har nesten sort hår, og farger det lysere med en blond/rødlig farge. Blir mellombrunt med rødskjær.

Skrevet

Det har jeg også gjort. :-)

Gjest muffen2
Skrevet

Hvilken farge vil dere anbefale da? Har sett en ny en fra Swartzkopf som så veldig lys og fin ut... noen som har prøvd den?

Skrevet

Prøv den nye fra L'Oreal - den med striper. Veldig bra!!

Gjest GreenSky
Skrevet
Prøv den nye fra L'Oreal - den med striper. Veldig bra!!

Sier du det? Men er ikke den bleking, da?

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg var og hørte i to frisørsalonger i går. Den ene anbefalte meg å farge håret lysere, den andre å bleke det med striping. Jeg bestilte time i den første frisørsalongen. :wink:

Skrevet

Sier du det? Men er ikke den bleking, da?

Niks - farge.

Skrevet

Hm... det husker jeg såklart ikke, men de har den ivertfall på Cubus. Rød boks - ganske stor. Du ser det helt sikkert.

Gjest Lompa
Skrevet

Hei, Greeny. Mange gode svar her. Min erfaring er at L`Oreal sine produkter funker best, for de som farger selv altså.

Bare vær nøye på å bruke en god kur med jevne mellomrom. Selv har jeg LANGT hår og frisørskrekk, og er fra naturens side kommunefarget, og jeg farger håret lysere. Med bra resultat.

Lykke til og hold oss orientert,da?

Gjest GreenSky
Skrevet

Det skal jeg gjøre, 040904. :rosasmil:

Frisørtimen er desverre ikke før om to uker. :-? (Og i likhet med deg har jeg også langt hår og frisørskrekk, derfor kommer striping ikke på tale :-) )

Gjest glamourgirl
Skrevet

Argh, hvorfor så jeg ikke denne tråden før? Jeg farger håret, Greeney, jeg farger striper! Frisøren min er helt fantastisk dyktig på striper i langt hår, Hun bruker folie, og er så nøye og rask og presis at jeg alltid føler meg kjempetrygg hos henne!

Hun reddet meg engang etter at jeg hadde vært ivrig med sprayblond, og så ut som en oppblåsbarbarbie med ettervekst. Etter det har det bare vært henne for meg :hjerter2:

Hvis du vil ha navnet hennes, så send meg en pm, men du har vel bestillt det andre stedet nå!?

Klem Glammy

Gjest GreenSky
Skrevet

Kanskje jeg tar meg en tur dit. :-)

Skrevet

En time kan alltid avbestilles, dessuten synes jeg det er bedre å gå til frisør enn å gjøre det hjemme. I likhet med Green og noen andre her har jeg langt hår som jeg har spinket og spart helt siden en hjemmefarvingskatastrofe sommeren 1999. Den katastrofen sitter friskt i minnet enda, og som et stort sår i sjelen min. :wink: Aldri mer gjøre selv! :sinna:

Og hold oss oppdatert Greenie. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...