Søster K Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Skal kjøpe en gave. Hun sa hun ønsket seg en blå lue... Hva er det som er kult nå? Er det wow som gjelder? Evt noe annet?
ainna Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Tror det varierer veldig, alt etter hvordan stil hun har.... Min tiåring bruker hengelue fra cubus, mens andre aldri ville gått med lue som ikke har riktig merke....
navnet Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Som tidligere nevnt, forskjell på ungene idag gitt 10åringen hos oss vil helst ha mine luer, hehe. Jeg ville spurt om det var noen spesielle typer eller så lenge den var blå men wow er kult her hos oss iallefall
Søster K Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2013 Det ble wow, med byttelapp;) pluss diverse fra wow, så håper vi det blir klaff;) takk for hjelpen!
Mamalama Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Det ble wow, med byttelapp;) pluss diverse fra wow, så håper vi det blir klaff;) takk for hjelpen! Tror ikke du kan feile med det,10-åringen min hadde blitt kjempeglad! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå