AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Kjære KG. Jeg er bifil, men for tiden heller jeg helt klart mest over på jenter. Uansett, jeg var på fest i helgen, og der var det en veldig søt og sjarmerende lesbisk jente. Jeg har ikke fortalt til noen at jeg er bi, og sa til henne at jeg var hetero, siden alle vennene mine var der.. Jeg snakket litt med henne utover kvelden (hun dro tidligere), også skulle vi prøve å finne utestedet hun stakk til, men det gikk jo ikke. Snakket litt mer med henne igår, men så døde samtalen ut. Jeg har Gaysir, og stakk innom profilen hennes der igår, Men idag har hun ikke vært innom profilen min engang, haha. Hun må da ha sett at jeg har vært innom henne? Da er hun ikke noe interessert, da, eller? (Jeg har et litt utydelig bilde av meg selv, slik at ikke folk skal kjenne meg igjen, men jeg tror man kan se at det er meg på bildet). Er så redd for å virke masete, men vil så gjerne bli kjent med henne. Jeg skjønner at hun ikke er interessert, hvis hun tror jeg er hetero da. Men siden jeg er på Gaysir, må hun da ha skjønt det..? Skal jeg sende henne en melding på Gs? Er så redd for at dette går dårlig.. igjen. Noen råd? Anonymous poster hash: 9f217...144
Obiola Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Kan være at hun har mange besøkende på profilen sin, sånn at du ikke lenger står på lista. Kanskje hun ikke kjente deg igjen på bildet, om du sa du var hetero så kanskje hun ikke engang tenkte på at det kunne være deg. Synes du skal sende henne en melding på gaysir, har jo ikke noe å tape på det. Da skjønner hun hvertfall at du er interessert
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, men jeg har alltid merket hvem som har besøkt meg, tror jeg. Selvsagt får man ikke alltid med seg alle, men. Nei, stemmer.. hm. Men vil ikke virke desperat da, haha. Og jeg er så redd for å bli avvist, ja, jeg vet jeg må ta en sjanse, men :/ hva om hun ikke likte meg en gang? Kanskje hun har noe på g med noen andre? Huff.. Anonymous poster hash: 9f217...144
Obiola Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Du kan jo ta kontakt vennskapelig først? Si du er på vei ut av skapet eller noe, at du ønsker deg skeive venninner eller bli med i det miljøet... At du synes det kunne vært greit med en lesbisk venninne å støtte deg på, prate med om den type ting osv. Så kan dere bli litt bedre kjent, trenger jo ikke legge det frem som at du er interessert i noe mer helt enda Om dere kan bli venner først så kan du jo finne ut både om hun har noen andre og om det er noen kjemi mellom dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå