Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Er det noen som har prøvd disse? Jeg bruker ikke Gillette siden de tester på dyr, så nå har jeg brukt noe som heter Personna. De er forsåvidt ok, men vanskelige å få tak i.

Dorco Shai er jo også litt tungvint siden det ser ut som det er noe man får i posten, så vil gjerne vite om det er verdt å teste før jeg bestiller. Ser jo litt useriøst ut med den nettsiden deres med all reklamen.

Videoannonse
Annonse
Gjest mariast
Skrevet (endret)

Jeg falt pladask! Synes de er kjempefine. Jeg har i utgangspunktet å handle barberhøvler da jeg synes det er så dyrt. Men de er superfine og til fin pris :) Det eneste du må huske er å registrere hvor mange du vil motta og med hvor stort mellomrom på forsendelsene :)

Edit: Ikke har i utgangspunktet.. hater i utgangspunktet skulle det stå :)

Endret av mariast
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Du kan jo få en gratis prøvepakke. Har nylig fått min, har ikke rukket å prøvd den ennå men veninnen min er vist ganske fornøyd :)

Gjest Badabing
Skrevet

Takk for svar! :) Er det lett å melde seg av om man ikke blir fornøyd?

Skrevet

Takk for svar! :) Er det lett å melde seg av om man ikke blir fornøyd?

Jeg sendte mail til dem med en gang jeg fikk prøvepakken. Skrev at jeg ikke ønsket automatisk tilsendelse, men at jeg vil ta kontakt om jeg ønsker flere:) Jeg er veldig fornøyd med bladene! Eneste minus er at de er litt store, så det er vanskelig å komme til i kriker og kroker :fnise:

Anonymous poster hash: 3e44b...aa1

Skrevet

Jeg bestilte bare prøvepakka, ga beskjed at jeg ikke ville ha tilsendt flere og det har fungert bra.

Men høvelen liker jeg ikke, synes den "rasper" i huden selv om jeg bruker mye såpe for å få det glatt.

Skrevet

Jeg liker den ikke.. Synes ikke den fungerer i det hele tatt. Fungerer ikke å skylle av hårene en gang, må rett og slett gni dem av på et papir eller en vaskeklut. Og nei, det er ikke jeg som har for mye hår..

Anonymous poster hash: 9e83a...ef9
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den høvelen, resultatet blir glatt og fint og jeg har ingen problemer med å komme til over alt. Og de har endelig fått en "min side" funksjon på nettet, så du kan endre hvor ofte du vil ha tilsendt der :)

Gjest Novacane
Skrevet

Jeg er super fornøyd! Beste høvelen jeg har hatt!

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen som har lyst til å kjøpe 2 pakker med 4blader i hver pakke(uåpnet selvfølgelig) selger jeg det til 50 kr inkl frakt på qxl. Hilsen ei som har alt for mange av de:p

Anonymous poster hash: 52b5a...324
AnonymBruker
Skrevet

Passe fornøyd.. Veldig negativt at bladene er såpass store, noe som gjør det vanskelig å få vekk håret visse steder :(

Anonymous poster hash: 8a330...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...