Gå til innhold

Favorittfoundation fra Chanel - men de tester på dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt foundation fra Chanel det siste året, og det er favoritten min. Har prøvd utallige foundations, og dette er den eneste jeg liker. Nå er den tom, og jeg må ha en ny. Men jeg fant akkurat ut at Chanel tester på dyr. Jeg er fullstendig i mot denne dyremishandlingen, og får vondt langt inni sjela når jeg tenker på det. Vet ikke om jeg klarer å bruke den foundation nå. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 1ce55...55e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde brukt en annen en.

Anonymous poster hash: 42a6b...021

• Liker 2
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg var borti samme problem for noen år siden. Jeg har nå funnet en ny favoritt - som er dyrevennlig. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd foundation på f.eks. The Body Shop, eller fra Gosh eller IsaDora, og sett om noen av dem fungerte. Merkene er dyrevennlige og billigere enn Chanel :)

Skrevet

Kjøpt den uansett.

Da er du ond.

• Liker 5
Skrevet

Da er du ond.

Hvordan da?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan da?

Du støtter forsøk på dyr for at de skal lage og utvikle foundation. Da er du ond.

• Liker 4
Skrevet

Du støtter forsøk på dyr for at de skal lage og utvikle foundation. Da er du ond.

Heller forsøk på dyr enn at jeg får allergier.

• Liker 3
Skrevet

Heller forsøk på dyr enn at jeg får allergier.

Ååå, å foundation for deg og at du ikke klør på huden er viktigere enn at dyr har det bra? Jepp, du er definitivt ond.. Huff..

• Liker 7
Skrevet

Ååå, å foundation for deg og at du ikke klør på huden er viktigere enn at dyr har det bra? Jepp, du er definitivt ond.. Huff..

Er ikke bare meg det er snakk om, men flerfoldige tusen/millioner mennesker.

• Liker 5
Skrevet

Fortsatt ingen unnskyldning, foundation er ikke noe man MÅ ha.

Anonymous poster hash: a255b...2b2

• Liker 11
Skrevet

Du tror at det at mange mennesker støtter dyremishandling gjør det greit?

Fjern skylappene dine du og se sannheten: du støtter dyremishandling for at du skal kunne sminke deg, du er ond. Umoralsk. Slem. Egoistisk.

Vil du endre på det? Kjøp sminke som ikke er testet på dyr.

• Liker 6
Skrevet

Fortsatt ingen unnskyldning, foundation er ikke noe man MÅ ha.

For noen av oss er det noe vi må ha ja.

• Liker 2
Skrevet

Du tror at det at mange mennesker støtter dyremishandling gjør det greit?

Fjern skylappene dine du og se sannheten: du støtter dyremishandling for at du skal kunne sminke deg, du er ond. Umoralsk. Slem. Egoistisk.

Vil du endre på det? Kjøp sminke som ikke er testet på dyr.

Bare det at noen har forskjellige verdier enn deg selv, gjør dem ikke "onde, umoralske, slemme og egoitiske"...

Hadde selv aldri brukt sminke som er testet på dyr, men folk må få ha sine egne meninger uten at man begynner med drittkasting. Da synker du lavt.

• Liker 6
Skrevet

er det ikke blitt ulovlig med sminke testet på dyr i eu land? ink. Norge

Anonymous poster hash: af88c...7ed
Skrevet

Bare det at noen har forskjellige verdier enn deg selv, gjør dem ikke "onde, umoralske, slemme og egoitiske"...

Hadde selv aldri brukt sminke som er testet på dyr, men folk må få ha sine egne meninger uten at man begynner med drittkasting. Da synker du lavt.

Moral er ikke relativt.

Så jo, dersom man støtter dyremishandling er man alt det faktisk, sånn er det bare, det er fakta. Det som er å synle lavt, det er å la dyr lide seg gjennom forsøk for at man skal kline en overfladisk, unødvendig guffe i trynet. Da er du helt på bunnen.

Og da skal man ikke snakke om at det er galt å slå hunder, henge opp katter i trær eller annen dyremishandling heller, for man er akkurat like ille selv.

• Liker 7
Skrevet

er det ikke blitt ulovlig med sminke testet på dyr i eu land? ink. Norge

Anonymous poster hash: af88c...7ed

Tror du skal ta den lovgivningen der med en stor STOR klype salt....

• Liker 1
Skrevet

Moral er ikke relativt.

Så jo, dersom man støtter dyremishandling er man alt det faktisk, sånn er det bare, det er fakta. Det som er å synle lavt, det er å la dyr lide seg gjennom forsøk for at man skal kline en overfladisk, unødvendig guffe i trynet. Da er du helt på bunnen.

Og da skal man ikke snakke om at det er galt å slå hunder, henge opp katter i trær eller annen dyremishandling heller, for man er akkurat like ille selv.

Moral er faktisk relativt da men. Du må ikke tro at moral er en universal ting, og at aller har lik moralsk oppfatning som deg.

Men som sagt, jeg er helt enig med deg når det gjelder syn på dyretesting. Syntes bare ikke at det er greit med drittkasting.

• Liker 2
Skrevet

For å prøve å hjelpe deg TS, kan du fortelle hvilken Foundation fra Chanel du brukte? Jeg liker Vitalumiere Aqua, og har funnet noen andre som "ligner" veldig som jeg kan bruke. Kanskje noen har forslag til alternativer til deg hvis vi får vite hvilken?

• Liker 1
Skrevet

For noen av oss er det noe vi må ha ja.

Jeg skjønner jo at du føler det sånn, men objektivt sett: nei. Du dør ikke uten foundation.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...