Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Gjest Labello
Skrevet

Når man skal ha et utdrikningslag. Må man da bare invitere de som kommer i bryllupet eller er det for andre også? Jeg aner ikke. Men tenker at det kanskje er litt ekkelt for den kommende bruden hvis det kommer folk hun ikke har inviter. Skjønner dere?Hva mener dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg tror det er vanlig at bruden selv setter opp en liste over de hun vil ha med i utdrikkningslaget. Tror ikke det er noe galt i å ta med de som ikke er invitert i bryllupet. Det er jo mange som nesten ikke inviterer noen venner, eller som har veldig små fester. De må vel kunne ha et utdrikningslag selv om de f.eks kun feirer med nærmeste familie?12

Gjest Labello
Skrevet

Hun har invitert noen venner, og jeg bare tenkte at det blir rart for de vennene som hun ikke har invitert. Men,men.

Gjest Labello
Skrevet

Hun har invitert noen venner, og jeg bare tenkte at det blir rart for de vennene som hun ikke har invitert. Men,men. <Men noen liste blir det ikke, pga at alt dette skal være helt hemmelig:) Men takk for din mening:)

Gjest Solskinn
Skrevet

Spör hennes forlovede. Han vet kanskje hvordan hun tenker, eller han kan hjelpe til med litt fisking!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...