Binta Ba Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Hjelp.. Jeg brukte tidligere hemp-shampoo fra Hemp Shop`en i Oslo, men de sluttet å selge denne for ca 2år siden. Jeg har siden brukt Herbal Shampoo fra Scorpius, men jeg er ikke like fornøyd. Er det noen som har brukt hemp-shampoo, så ren som mulig, som de bestiller på nett? Det er jo en jungel der ute.. Det må forøvrig være uten balsam og olje tilsatt i shampoen.
kjeri Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Seven Herbs Line fra A´vera er min favoritt :-) Du kan gå inn på FBsiden Avera Helse og Skjønnhet og lese om denne shampoen på side 18 i katalogen. Det står ikke om det er olje i den, men du kan jo stille spørsmål om dette? Skal sjekke min forpaktning :-)
kjeri Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Har sjekket på min forpakning, og det er bare naturlige urter i dene sjampoen :-) 1
Binta Ba Skrevet 3. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2013 Har sjekket på min forpakning, og det er bare naturlige urter i dene sjampoen :-) Skal nå prøve en fra lush og om den ikke fungerer, skal jeg sjekke denne, tusen takk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå