AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg synes Svea Smith jacket er veldig fin, og lurer på å kjøpe den. Den er med fuskepels, så pelsen på hetten er godkjent:) Jakken inneholder 80% dun og 20% fjær. Er dette gjort uten mishandling av dyrene? Jeg hadde aldri klart å gå med et plagg som et dyr har lidd for, så må vite dette. Anonymous poster hash: 8520c...bd1
nillepose Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg synes Svea Smith jacket er veldig fin, og lurer på å kjøpe den. Den er med fuskepels, så pelsen på hetten er godkjent:) Jakken inneholder 80% dun og 20% fjær. Er dette gjort uten mishandling av dyrene? Jeg hadde aldri klart å gå med et plagg som et dyr har lidd for, så må vite dette. Anonymous poster hash: 8520c...bd1 Svea jakkene har ekte pels på hetta. Jeg har selv en sveajakke og er fornøyd. Eneste er at den ble fort slitt på ermene. Vil nok tro at dyrene har lidd under nappingen, men dette er nok noe du bør google deg litt om. Men de har ekte pels på hettene, og dette er da vaskebjørnpels
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Årets jakker har fake pels:) TS Anonymous poster hash: 8520c...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå