AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 ....etter at du har knullet på henne i ett år? Om det var først og fremst utseende du falt for i første omgang. Anonymous poster hash: 1f1c4...127
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, har alltid syntes det, om hun har holdt seg noenlunde i form. Men ville nok ikke likt at hun la på seg mye uten at det var noen god grunn for det. Anonymous poster hash: 0bf6c...e1b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 med min eks synes jeg hun var mer sexy etter vi hadde vært sammen i seks år. jeg synes hun var litt meh midt på treet i starten, men på slutten fikk jeg ikke nok av henne. som igjen nok var grunnen til at det ble slutt for det var ikke gjensidig Anonymous poster hash: 314ba...831
jabx Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 med min eks synes jeg hun var mer sexy etter vi hadde vært sammen i seks år. jeg synes hun var litt meh midt på treet i starten, men på slutten fikk jeg ikke nok av henne. Forandret hun seg?
Mike Waters Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, og vi har vært sammen i over 11 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå