AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er ikke vant med å bruke sminke, og bruker bare mascara og litt concealer i dag. Begge deler er billigprodukter som jeg bruker å få til jul. Nå har jeg lyst til å kjøpe noe nytt, hovedsaklig mascara og noe til å dekke over røde partier i ansiktet (foundation? concealer?). Har veldig jevn og fin hud, bortsett fra at den blir litt rødlig til tider og litt mørk under øynene. Noen som vil hjelpe en bortkommen sjel i sminkeverden? Anonymous poster hash: cd267...734
rumperister Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Founrdation: Her vil du kjøpe en som enten har gultoner, eller en med rødtoner. Det kommer an på huden din. De fleste nordmenn har gultoner, men da du vil dekke rødlig hud, så er jeg litt i tvil om deg. Jeg ville gått til en sminkebutikk og spurt litt hva som passer din hudtone. da får du noe som passer deg og din hud bedre. Når det gjelder merker, kan jeg anbefale Clinique. Det er billigere enn Dior og lignende, men likevel av god kvalitet. Kan anbefale Clinique sin "even better". Den føles lett, og lar huden puste. Consealer: Jeg bruker ikke så mye dette selv, men prøv gjerne å finne en lysreflekterende en. Mascara: Her er jeg en stor fan av Maybeline. De er rimelige, men bra. Husker ikke navnet nå i farten, men se gjerne etter den lilla, eller den gule. De drysser ikke, og du får både fyldige og lange vipper. Øyeskygger: Dersom du skal inn i denne verdenen og, anbefaler jeg deg å kjøpe en lys en, som du kan ha i øyekroken og under øyebrynet, og en litt mørkere en som du kan ha på øyelokket. Endret 28. oktober 2013 av rumperister 1
Gjest Euforia Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Anbefaler deg å ta turen til Vita og spørre om hjelp Der har de både merket Gosh og IsaDora - ingen av dem tester på dyr. Dessuten er de mye billigere enn merkene du finner på parfymeri. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Takk til dere begge Jeg skulle gjerne ha dratt til en butikk og spurt om hjelp, men jeg føler meg så feil behandlet når jeg drar til Vita, Kicks og lignende. Føler de kommer med dømmende blikk og har lite lyst til å hjelpe meg siden jeg går usminket i utgangspunktet. Så dere er mye bedre Anonymous poster hash: cd267...734
pusen78 Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan klarer maskara lage fyldige vipper?
rumperister Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan klarer maskara lage fyldige vipper? Er det ikke det man kaller det? Når en maskara ikke bare hjelper på lengden, men også gjør vippene "tykkere" så blir de fyldigere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå