dummespørsmål Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Heihei! Søker spansk hjelp. Noen med spanskkunnskaper som har mulighet til å skrive en slags dagbok? Trenger ikke være av den avanserte sorten - 2VG. Setter pris på alle svar
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Heihei! Søker spansk hjelp. Noen med spanskkunnskaper som har mulighet til å skrive en slags dagbok? Trenger ikke være av den avanserte sorten - 2VG. Setter pris på alle svar Du trenger spansk hjelp? Det holder ikke med en norsk person som kan spansk, altså? Det er noen spanjoler på KG, så ikke fortvil . 2
dummespørsmål Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2013 Du trenger spansk hjelp? Det holder ikke med en norsk person som kan spansk, altså? Det er noen spanjoler på KG, så ikke fortvil . Haha, går jo helt fint med gode svar fra en norsk person. Ønsker bare at dagboken skal være nogenlude rett
Bernardette Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, jeg. Men hva er det du vil? At jeg skal skrive oppgaven din liksom, eller..? Konkrete spørsmål er lettere - dessuten er det det du lærer av. Olé.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Haha, går jo helt fint med gode svar fra en norsk person. Ønsker bare at dagboken skal være nogenlude rett Hun mente nok at du burde ha skrevet "spanskhjelp" istedet. Å skrive dagbok er jo superlett! Jeg vil heller ikke gjøre leksene dine for deg, men hjelper gjerne til om det er noe konkret du behøver hjelp til. Anonymous poster hash: 1945d...eb8 1
dummespørsmål Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, jeg. Men hva er det du vil? At jeg skal skrive oppgaven din liksom, eller..? Konkrete spørsmål er lettere - dessuten er det det du lærer av. Olé. Hei, takk! Hvis jeg skal skrive: "Kjære dagbok, idag har jeg opplevd mye bra. Jeg sto opp rundt syv, og spiste frokost kort til før jeg dro på skolen. Vi fikk tilbake matte-prøven idag, jeg fikk karakter 6. Utrolig fornøyd. Etter skolen dro jeg på fotballtrening sammen med vennene mine. Senere på dagen gjorde jeg leksene mine i spansk og engelsk. Rundt middagsbordet var det koselig, og idag hadde vi pasta. Men nå må jeg dra, skal på min andre trening for dagen."
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Hei, takk! Hvis jeg skal skrive: "Kjære dagbok, idag har jeg opplevd mye bra. Jeg sto opp rundt syv, og spiste frokost kort til før jeg dro på skolen. Vi fikk tilbake matte-prøven idag, jeg fikk karakter 6. Utrolig fornøyd. Etter skolen dro jeg på fotballtrening sammen med vennene mine. Senere på dagen gjorde jeg leksene mine i spansk og engelsk. Rundt middagsbordet var det koselig, og idag hadde vi pasta. Men nå må jeg dra, skal på min andre trening for dagen." Hvis du skriver teksten på spansk kan vi gå over den, men ingen konmer til å gjøre leksen for deg. Anonymous poster hash: 1945d...eb8 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 jeg kan gjøre det for 49 dollar per dagbokinnlegg Anonymous poster hash: 244a1...c79
Bernardette Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Hei, takk! Hvis jeg skal skrive: "Kjære dagbok, idag har jeg opplevd mye bra. Jeg sto opp rundt syv, og spiste frokost kort til før jeg dro på skolen. Vi fikk tilbake matte-prøven idag, jeg fikk karakter 6. Utrolig fornøyd. Etter skolen dro jeg på fotballtrening sammen med vennene mine. Senere på dagen gjorde jeg leksene mine i spansk og engelsk. Rundt middagsbordet var det koselig, og idag hadde vi pasta. Men nå må jeg dra, skal på min andre trening for dagen." *bør rettes til "Senere på dagen fikk jeg noen til å gjøre spanskleksene for meg". Som nevnt over; skriv selv et forslag og vi retter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå