AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har flat rompe og har nå lyst til å gjøre den litt finere til festen jeg skal på fred. Hvor får man kjøpt sånn sprettrompeinlegg? Har bare hørt om at det finnes, men vet ikke hvor de selger de!!Anonymous poster hash: 8e59d...5bd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Putt dopapir i trusa? Eller kokosnøttskall. Anonymous poster hash: 0a618...262 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg så at de hadde det på lindex for en stund siden iallefall. Men er du ikke redd for at folk skal reagere på¨at du plutselig har fått rompe og så når de ser deg neste gang uten denne trusen så vil de lure på hvor rompa de ble av ? Vær fornøyd med det du allerede har sier jeg =) Anonymous poster hash: 20543...670 6
Kira-delta Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Squat. Eller kjøp Katrine sørlands rumpetruse på lindex. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Hip-thrusts med tunge vekter, og et næringsrikt kosthold. Anonymous poster hash: 92989...dbe
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Hip-thrusts med tunge vekter, og et næringsrikt kosthold. Anonymous poster hash: 92989...dbe Det skal vel mye til at det har noen virkning innen fredag, når hun skal på fest
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har flat rompe og har nå lyst til å gjøre den litt finere til festen jeg skal på fred. Hvor får man kjøpt sånn sprettrompeinlegg? Har bare hørt om at det finnes, men vet ikke hvor de selger de!!Anonymous poster hash: 8e59d...5bd Hvis du vil ha en varig fin rumpe og du har god råd, kan du legge inn silikoninnlegg. 1
Wonders Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 send bilde da ts. inni bukse med og uten innlegg. Det er mange slike truser på undertøysbutikkene nå...Velg og vrak.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Hvis du vil ha en varig fin rumpe og du har god råd, kan du legge inn silikoninnlegg. Så det er bedre å oppfordre til silikoninnlegg i rumpa enn å oppfordre til trening? For et sunt syn på kropp du har. Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9
Wonders Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Så det er bedre å oppfordre til silikoninnlegg i rumpa enn å oppfordre til trening? For et sunt syn på kropp du har. Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9
Gjest Eurodice Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Så det er bedre å oppfordre til silikoninnlegg i rumpa enn å oppfordre til trening? For et sunt syn på kropp du har. Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9 Herregud da menneske, det var bare på tull. Det trodde jeg var så opplagt at alle måtte skjønne. Må man virkelig bruke smilies til enhver tid for å uttrykke hva man mener? Men når dette er sagt, hvorfor skulle det være verre å legge inn silikon i rumpa enn i puppene? Dere tror vel ikke at alle disse kjendisdamene av forskjellige kategorier har sine egne, opprinnelige attributter? Endret 29. oktober 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Herregud da menneske, det var bare på tull. Det trodde jeg var så opplagt at alle måtte skjønne. Må man virkelig bruke smilies til enhver tid for å uttrykke hva man mener? Herregud da menneske. Så mye rart som du og andre lirer av dere til tider så hadde det ikke forundret meg om du mente det seriøst. Hvordan mener du man skulle visst at det var en spøk? Tonefallet ditt? Glimtet i øyet? Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9 3
Version 2.0 Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Hva med en Hold-in strømpebukse? De løfter rumpa en god del.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Squat. Eller kjøp Katrine sørlands rumpetruse på lindex. Eller gå i trapper og jogg i oppoverbakke. Har aldri gjort squats eller hip-thrusts, men har likevel en skikkelig fin sprettrumpe Anonymous poster hash: cd014...292
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #15 Skrevet 29. oktober 2013 Eller gå i trapper og jogg i oppoverbakke. Har aldri gjort squats eller hip-thrusts, men har likevel en skikkelig fin sprettrumpe Anonymous poster hash: cd014...292 Noen er også hakket heldigere med genene enn andre Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9 1
Gjest Morgun Skrevet 29. oktober 2013 #16 Skrevet 29. oktober 2013 Men når dette er sagt, hvorfor skulle det være verre å legge inn silikon i rumpa enn i puppene? Litt verre i og med at man faktisk bruker rumpa til å sitte på, skulle jeg mene. Det må jo merkes veldig godt når man sitter. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #17 Skrevet 29. oktober 2013 Noen er også hakket heldigere med genene enn andre Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9 Selvsagt. Ikke alle som kan få sprettrumpe heller, men det er noe man må trene for å få om man har genene også Anonymous poster hash: cd014...292
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #18 Skrevet 29. oktober 2013 Herregud da menneske, det var bare på tull. Det trodde jeg var så opplagt at alle måtte skjønne. Må man virkelig bruke smilies til enhver tid for å uttrykke hva man mener? Men når dette er sagt, hvorfor skulle det være verre å legge inn silikon i rumpa enn i puppene? Dere tror vel ikke at alle disse kjendisdamene av forskjellige kategorier har sine egne, opprinnelige attributter? Det er hakket verre i mine øyne fordi rumpa er en muskel man kan trene, det kan man ikke med puppene. Men jeg ville ikke oppfordret unge jenter til å ta silikon noen steder uansett. Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9
Gjest Eurodice Skrevet 29. oktober 2013 #19 Skrevet 29. oktober 2013 Litt verre i og med at man faktisk bruker rumpa til å sitte på, skulle jeg mene. Det må jo merkes veldig godt når man sitter. Jeg tenkte ikke på det fysiske aspektet, men den nærmest moraliserende holdningen mange har til slike operasjoner. For å gjøre det klart, jeg har ingen fremmedlegemer i kroppen og heller ingen planer om å få det.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #20 Skrevet 29. oktober 2013 Det er hakket verre i mine øyne fordi rumpa er en muskel man kan trene, det kan man ikke med puppene. Men jeg ville ikke oppfordret unge jenter til å ta silikon noen steder uansett. Anonymous poster hash: 6ed6c...0c9 Vi har faktisk muskel der puppene er også som vi også kan trene Så da blir det ikke verre egentlig. Så på "legene" som gikk på FEM hvordan man trene puppene. Det skal visst forebygge litt hengepupper. Anonymous poster hash: cd014...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå