Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Ok jeg tør ikke linke direkte til bildet for da må jeg se det igjen. Men:

http://images.google.com søk på "haunted painting" det er et bildet med en stygg ond gutt og ei dokke og hender på vinduet. Syns dere dette er skummelt? Det gjør JEG!! Så det første gang for 2 år siden på ebay, og har hatt mareritt, grøsninger av det siden! FYSJ for et bilde! Ville ikke hatt det på mitt soverom iallfall :)

Videoannonse
Annonse
Gjest 1111
Skrevet

Både google, altavista og hotmail har en lei tedens til å ikke virke for meg akkurat nå :evil:

Skrevet

Vel, direkte vakkert var det ikke, og jeg ville ikke hatt det hengende hverken på soverommet eller andre deler av huset. Men skummelt? Nei, det synes jeg egentlig ikke.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Sikkert bare meg som har psyket meg selv ned. Kan ikke du tørre å legge ut en ordentlig link til hele bildet for meg da kanskje? :)

Skrevet

Ikke noe jeg hadde ønsket å kjøpe/eie. På ingen måte vakkert, og ville ikke passet noen plasser i vårt hjem.

Skummelt? Nja, ikke spesielt. Men det kommer jo litt an på hvordan "tro" man har.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet
Ikke noe jeg hadde ønsket å kjøpe/eie. På ingen måte vakkert, og ville ikke passet noen plasser i vårt hjem.

Skummelt? Nja, ikke spesielt. Men det kommer jo litt an på hvordan "tro" man har.

Jeg tror ikke på det, men det er rett og slett guffent, blikket til den ekle ungen som ser så ond ut at det halve kunne vært nok!!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Greit, nå er jeg vettskremt, og tør ikke være alene hjemme og mamma kommer ikke hjem buhu og pappa kommer ikke hjem buhuhuu ungene har sikkert tatt dem :grine: og nå tar de meg!!!

Og det som verre er at meg og venn skal senere se en japansk film, ju-on, som bildet er lagd utifra! Jeg tar med en bamse hihii!

Skrevet

Jeg tror egentlig jeg likte det..

Det var litt ekkelt, men det uttrykker noe likevel - det er det som er så fint med bilder/malerier - hva det uttrykker avhenger av personen som ser det..

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Hva ser du i det da?

Bare interessert i å vite hva folk syns om denne grusomheten :tunge1:

Gjest 1111
Skrevet

Jeg har sett eklere. men en uhyggelig stemning er der - definitivt

Skrevet

kan noen gi meg litt info rundt bildet?

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

husker info sto på ebay, men det er solgt for iallfall 2 år siden nå. Men det var noe med en familie som eide det. Så om natten hadde deres 4 år gamle datter sett gutten snakke med henne, og hendene bevegdeseg. Vet ikke hva jeg skal tro men får grøsniner, så da er jeg vel bare godtroende :P Unger sier mye rart. Jeg for min del ville ikke hatt det grønnjævlige bildet der i min stue om jeg hadde barn! FY!

Gjest 1111
Skrevet
husker info sto på ebay' date=' men det er solgt for iallfall 2 år siden nå. Men det var noe med en familie som eide det. Så om natten hadde deres 4 år gamle datter sett gutten snakke med henne, og hendene bevegdeseg. Vet ikke hva jeg skal tro men får grøsniner, så da er jeg vel bare godtroende :P Unger sier mye rart. Jeg for min del ville ikke hatt det grønnjævlige bildet der i min stue om jeg hadde barn! FY![/quote']

wæææææ.. jeg hadde blitt vettskremt av å ha noe sånt i huset! :o at noen i det hele tatt ville vurdert det!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

TAKK SKAL DU F*** MEG HA! Nå får jeg ikke sove på flere uker... :(

Hater dokker og skumle unger og fæle bilder og alt mulig sånt... Får noia av og til når jeg står i dusjen med shampoen rennende nedover ansiktet så jeg ikke kan åpne øynene... føler at noen står og ser på meg :(

Skrevet

Det var et tiltalls mennesker som hadde sendt mail inn til han som hadde lagt bildet ut på nettet og fortalt at de hadde blitt psykisk syke bare av å se på bildet.....og mange hadde tilbudt seg å rense huset hans for negativ energi som dette bildet ga.....

nei men så koseli da!

:-?

Gjest 1111
Skrevet
Får noia av og til når jeg står i dusjen med shampoen rennende nedover ansiktet så jeg ikke kan åpne øynene... føler at noen står og ser på meg :(

...og jeg som trodde jeg var den eneste som blir livredd i dusjen når jeg har shampo i øya!

Skrevet

Var ikke skummelt, ble ikke særlig redd. Men så er det jo lyst ute nå og 14 andre i klasserommet. Så hvis jeg hadde sett det på en vegg i mørket så hadde jeg nok kanskje blitt litt redd ja!

Jeg kunne ALDRI kjøpt en slik bilde! Uff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...