AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er godt etablert, er gift og har barn med mannen min.. Likevel hender det at jeg i perioder tviler veldig på forholdet vårt, og på sett og vis ønsker meg ut. Det handler vel mest om hans kjemi til mine to barn fra et tidligere forhold, samt det at jeg ikke føler jeg får nok bekreftelse.. Dette er blitt tatt opp til diskusjon mellom oss gang på gang, uten at det blir bedre.... Er det jeg som er rar, eller er det flere som har det på samme viset? Er det å tvile ofte et tegn på at man egentlig burde forlatt forholdet? Tenker mest på vårt felles barn...Derfor jeg blir.. Anonymous poster hash: 10453...d83
rumperister Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Ser at du laget dette innlegget to ganger, men svarer her. I mitt tilfelle er det vel ikke så mye tvil, som tanken på at gresset er grønnere på den andre siden. Men det er da jeg husker at gresset er grønnest der du vanner det Jeg ville spurt meg selv om hvorfor jeg var lykkelig, og når. Hva er det som er positivt med å bli i forholdet? Veier det opp for det negative?
Druid Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg tviler ofte. Vi er ikke veldig like, og det er en del standardkonflikter som kommer opp relativt ofte. Dessuten er jeg egentlig en "lone wolf" Fordelen vi har, er at jeg har jobb som sender meg av gårde med jevne mellomrom. Etter 5-7 dager er jeg fysisk dårlig av savn etter henne, og det samme opplever hun. Så lenge vi har det sånn, ignorerer jeg tvilen.
Teethgrinding Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg tviler aldri. Hun er drømmedama, så hva er det å lure på?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Tcil ja, midtoppi en lrangel kommer tvilen. Mn jeg vet at ingen andre er bedre. Ingen andre hadde holdt sammen med meg, jeg er ikke noe bedre selv akkurat. Anonymous poster hash: e7283...e79
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 TS her igjen.. Det handler ikke om at jeg er noe bedre selv. Handler om at vi er veldig ulike. Veldig godt skrevet det med at gresset er grønnest når du vanner det. Men slik som det er nå, setter både økonomien vår og alderen på det minste barnet en stopper for å dra på kjærestetur, f.eks. Anonymous poster hash: 10453...d83
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Nei, egentlig ikke. Krangler er vanlig men jeg har aldri blitt i et forhold der jeg tviler om jeg vil være i forholdet. Anonymous poster hash: 3b05e...d21
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, jeg har tvilt noen ganger på de dårlige dagene. Har vært sammen i 6 år, gift i 5 av disse. Heldigvis er ikke de onde periodene så lange, men det kommer selvsagt an på om du ser det fra mitt eller hans perspektiv. Anonymous poster hash: 193ee...5e8
Gjest celine Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Nope, tviler ikke, men hender selvfølgelig at jeg har lyst å gi ham et skikkelig spark bak når han er teit (les: ikke enig med meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå