ZIBRA Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Hei. Jeg ska ordne ordne et "utdrikningslag" for veninna mi som skal gifte seg. ( Hun ska få et riktigt utrikningslag av veninnene hennes i hjembyen sin som vi her i Oslo ikke har mulighet å delta på ) Hade tenkt meg en dag på vestkantbadet der man får massage, pool og der kan vi drikke vin. problemet er at det er fullbooket helt frem til bryllupet... Det var kun en tid ledig kl 20-23, hvis de fikk inn ekstra folk. Er det noen som vet om et annet sted som vi kan bade å drikke vin samtidlig? Eller har noen forslag hva vi kan gjøre hele dagen før kl 20? Førutom middag. Dette er alltså ikke et utdrikningslag, men nesten det samme.. Håper på svar! :-)
Siam Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Bassenget på Grand Hotell! Der var vi på utdrikningslaget mitt. Kjempekoselig!
ZIBRA Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2004 :-) Perfekt Må man bestille time der? Er det lov å ta med vin inn ved bassengkanten??
Smilet Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 I mitt utdrikkningslag var vi på Holmenkollen Park Hotell! Jeg syntes det var kjempegøy :-)
Siam Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Vi bestilte drinker, men ingen ser vel om dere har vin i garderoben... Men obs: det er unisex-garderober.... Men egne rom å skifte i, da... Og egne dusjer, selvfølgelig... Men etter noen drinker, glemte jo jeg det selvfølgelig og spradet ut i nettoen... Hi hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå