AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Del Skrevet 28. oktober 2013 Løper du inn så fort dørene åpnes, eller står du pent bak i køen som et mehe og må nøye deg med ståplass? Har nordmenn noe å lære fra venezuelaer? Anonymous poster hash: 7c839...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 28. oktober 2013 #2 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er ikke så altfor ulikt her hjemme da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Del Skrevet 28. oktober 2013 Herregud, den filmen Jeg hadde blitt livredd!! Selv venter jeg med å gå på til folk har kommet seg ut. Anonymous poster hash: 5205e...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. november 2013 #4 Del Skrevet 3. november 2013 Etter å vært i Bangkok har jeg lært å stå i kø på oppmerkede plasser. Går mye fortere slik. Om noen står rett foran døra når jeg skal ut pleier jeg å si " unnskyld?..." Veldig høyt, å dytter dem vekk med albuen. Sånn er det i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 3. november 2013 #5 Del Skrevet 3. november 2013 Hei. Jeg pleier å stelle meg på den delen av plattformen, hvor jeg vet at det står færrest mennesker, slik at jeg kan gå inn i den vognen som oftest er minst full. Min bane går ganske ofte, så det er nesten alltid ledige sitteplasser. Men hvis det er kø, og/eller folk skal ut, stiller jeg meg selvfølgelig ved siden av døren, og venter til folk har gått av, før jeg selv går inn. Men det er også mange, har jeg merket, som står foran døren når jeg skal av, og som nesten ikke gidder å flytte seg, slik at jeg nærmest må trenge meg forbi dem. Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå