Gjest FuturePrimitive Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Nå er jeg så dritt lei av småbarnsfamilier og deres bråkete horeunger som slippes ut halv seks om mårran i helgene - som løper rundt og bråker, og vekker alle oss som har frihelg. De tråkker dessuten noen ganger i blomsterbeddet og sprer noroviruset sitt overalt. Noen ganger leker de ringpigg på døra også! Nå er det på tide at foreldrene holder ungene sine inne slik at de ikke plager oss. Det er foreldrenes ansvar at ungene ikke løper ringpigg eller tråkker i blomsterbeddet og sprer norovirus! 10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Det heter løs-unge. Anonymous poster hash: acb32...6fc 3
Gjest Keikolina Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Neste helg skal jeg slippe ut horunga mine klokka 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Om et år er det gjøkungen til TS. Anonymous poster hash: 6115e...405 1
Unika Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Litt enig, jeg mener barn må kunne leke inne til rundt 10-11 i helger (i områder hvor folk bor veldig tett). Litt hvile må man få i helger.... 7
Trapp Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Nå er jeg så dritt lei av småbarnsfamilier og deres bråkete horeunger som slippes ut halv seks om mårran i helgene - som løper rundt og bråker, og vekker alle oss som har frihelg. De tråkker dessuten noen ganger i blomsterbeddet og sprer noroviruset sitt overalt. Noen ganger leker de ringpigg på døra også! Nå er det på tide at foreldrene holder ungene sine inne slik at de ikke plager oss. Det er foreldrenes ansvar at ungene ikke løper ringpigg eller tråkker i blomsterbeddet og sprer norovirus! Da vil det kanskje også irritere deg å bli påminnet at deler av din inntekt blir trukket for at du skal sponse disse ungene, ettersom alle foreldre i Norge mottar barnetrygd. Tenk på det du, neste gang de motbydelige krapylene plager vettet av deg 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Da vil det kanskje også irritere deg å bli påminnet at deler av din inntekt blir trukket for at du skal sponse disse ungene, ettersom alle foreldre i Norge mottar barnetrygd. Tenk på det du, neste gang de motbydelige krapylene plager vettet av deg Jeg er på vei til å få et eget barn bare på trass! Jeg skal også få penger! Og det barnet skal leke ut døgnet rundt! Muhahahha..last laugh etc.. 1
milco Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Kjenner til det med bråkinga TS! Vi har soveromsvinduet rett mot naboen som har tre gutter i beste alder. De har plassert trampolina ytterst i hagen mot oss, selv om de har terrasse og uteområdet sitt på andre siden av huset, sikkert for å slippe unna bråket selv! Så trampoline og hyl blir vi vekt av tidlig hver bidige lørdag og søndag!😡 1
Jens Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Litt enig, jeg mener barn må kunne leke inne til rundt 10-11 i helger (i områder hvor folk bor veldig tett). Litt hvile må man få i helger.... Enig. Vårre barn får aldri bråke ute eller besøke naboer før 1030 tiden. 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Reaksjon på tråden "faens horekatt"? Den tittelen var i grunn morsommene enn "faens horeunger". Ikke en gang jeg er så sur på unger, og vi har lekeplass rett utafor soveromsvinduet. Syns foreldre her er flinke til å ikke la barna - eller faens horeungene om du vil - leke ute klokka seks om morran. Anonymous poster hash: ee26b...dd1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er på vei til å få et eget barn bare på trass! Jeg skal også få penger! Og det barnet skal leke ut døgnet rundt! Muhahahha..last laugh etc.. Tenk på at det er de faens horeungene som skal ta vare på deg når du en gang sitter som en sur fittekjerring på gamlehjemmet Anonymous poster hash: 54afd...d1f
Gjest Evans Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Tenk på at det er de faens horeungene som skal ta vare på deg når du en gang sitter som en sur fittekjerring på gamlehjemmet Anonymous poster hash: 54afd...d1f Tror kanskje ikke FuturePrimitive kommer til å bli en sur fittekjerring? Uansett slitsomt med unger som skal opp så tidlig å leke! Skulle ønske jeg hadde halvparten av deres energi i helgene... Tenk så mye jeg hadde fått gjort!
Gjest Ozelot Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Kanskje du burde tenke litt mer over neste gang hvor du flytter ... Hjelper ikke klage, sutre og bruke stygge ord om man er litt skyld i slike ting selv. Man må kunne klare å forutse slike ting eventuelt sjekke ut nabolaget(hvilke aldersgrupper osv) som bor der. En annen ting .... ta det opp med barna og foreldrene. Du er liksom tøff nok til å ta tastaturet fatt, men ikke gjøre noe med saken ...
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Man må kunne klare å forutse slike ting eventuelt sjekke ut nabolaget(hvilke aldersgrupper osv) som bor der. Akkurat det er ikke så lett... Hvor bor det ingen barn i det hele tatt? Oppå en trafikkmaskin? Er ikke så stille og fredelig der heller Anonymous poster hash: ee26b...dd1 1
Gjest Ozelot Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Akkurat det er ikke så lett... Hvor bor det ingen barn i det hele tatt? Oppå en trafikkmaskin? Er ikke så stille og fredelig der heller Anonymous poster hash: ee26b...dd1 Jo, det er lett? Alle steder jeg har bodd, har det ikke vært særlig med barn, hvertfall ikke småbarn. Også tenker jeg jo litt slik med aldersgrupper på barna. Antar at det er barnehageunger eller barneskolealder på barna i og med at han nevner at de hyler ute halv 6 om morran. Hvilke ungdommer gjør det i disse dager? Og ring-stikk høres ikke særlig ut som noe en på vgs/u.skolen driver på med. Er vel heller data/byen.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 Tenk på at det er de faens horeungene som skal ta vare på deg når du en gang sitter som en sur fittekjerring på gamlehjemmet Anonymous poster hash: 54afd...d1f Får håpe det ikke går fullt SÅ gæernt med hormonproduksjonen..men man vet aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå