AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Hei. Syntes det er veldig deilig å gå med strømpebukse, og trasker gjerne rundt i det hjemme med en stor t-skjorte. Men kunne godt tenke meg å dra strømpebuksa med ut i offentligheten også. Er kun vant til å gå med jeans/bukser, og bruker aldri kjoler eller skjørt med mindre jeg skal på fest. Det jeg er ute etter en lang/genser kjole som jeg kan bruke sammen med strømpebukse til hverdags. Gjerne en litt koselig variant som jeg kan ha ullsokker til. Jeg er 20, så vil ikke ha noe veldig "damete". Ser mange typer lange gensere/kjoler i butikkene, men det er ofte slike tettsittende og litt elegante som jeg ser for meg at de på 35+ kan bruke.. Vil heller ikke ha en stor overzised genser, da jeg føler det blir for formløst.. men vil heller ikke noe helt tettsittende. Og de jeg har sett er ofte med høy hals (noe jeg ikke tåler, føler jeg blir kvalt) eller så er de veldig tykke og laget av ull. Vil ha noe som er litt mer som en genser, og ikke veldig kjolete. Veldig casual liksom. Og det må ikke være for voksent.. hehe. Vet jeg er vanskelig nå, men.. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 3dac1...5fe
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Kjøpte en på Cubus for ikke lenge siden som matcher beskrivelsen din. Anonymous poster hash: 9545d...9cc
Karmosin Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har sett flere tynne genserkjoler i butikkene de siste ukene og kjøpt to selv. Jeg er veldig glad i genserkjoler som ikke er helt tettsittende men som ikke er svære telt heller, og orker ikke noe som er tykt. På H&M har de i hvert fall en variant med bittelitt ull i stoffet som er tynn og ikke teltaktig, de fås i flere farger.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Hva med disse? http://www.hm.com/no/product/12026?article=12026-B http://www.hm.com/no/product/12027?article=12027-A Anonymous poster hash: 7eb16...1f7 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk for svar! Den første du siste linket der er perfekt! Er det noen som vet om man bestiller fra H&M sin nettside, om det er lov å bytte i en fysisk butikk? Er litt usikker på om jeg skal ha S eller M. Og et litt annet spørsmål, hvilke gensere passer å ha et til et basic, stramt, kor skjørt til hverdags? Anonymous poster hash: 3dac1...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå