AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er ei jente på 19 år som har vært singel en god stund nå. Jeg er jente som er ganske sjenert og rolig, og er mer den som liker å ha et trygt forhold enn å flørte rundt. Jeg er som sagt veldig sjenert og rolig, men opplever likevel å få en del oppmerksomhet fra gutter. Hver gang jeg er ute på byen, så får jeg alltid kontakt med en gutt som jeg prater mye med hele kvelden. Opplever at gutter prater til meg, og prøver å få kontakt. Noen ganger så blir jeg venn med noen på facebook, men opplever de aller fleste gangene at det er desperate gutter som maser og skriver heeeele tiden. Eller, så hører/ ser jeg ikke noe mer til dem. (Skal sies at jeg aldri har hatt sex med noen på fylla, men litt klining har skjedd et par ganger) Jeg vet ikke helt hva jeg vil egentlig. Jeg ble mobba litt og holdt utenfor når jeg var yngre, så jeg passer veldig godt på å være smilende og blid/ hyggelig mot alle. Det virker som at noen gutter tar det som at jeg er interessert. De guttene som prater mest til meg er.. vet ikke hvilket ord jeg skal bruke for å ikke virke slem, men ikke helt min type. Det er gutter som ofte sitter hjemme og gamer mye osv.. (opplever at bare jeg smiler og er hyggelig mot en slik type bare jeg er på jobb (står i kassa) så adder de meg på facebook og skriver ting som "hei søta, hva skjer?" mange ganger om dagen.. og det er gutter som jeg ikke finner så veldig attraktive.. På den annen side, så er jeg ganske usikker på meg selv. Så om jeg kommer i prat med en veldig kjekk og populær gutt på byen, så tørr jeg ikke å kontakte vedkommende i ettertid, og om de kontakter meg så blir jeg veldig rar og aner ikke hva jeg skal si. For de er jo langt mye bedre enn meg. Føler ikke jeg har noe til felles med typiske "fotballkjekkasar".. Og de jeg faktisk finner interessante og lette og prate med osv, så er det alltid et eller annet i veien. To av de har vært mye eldre enn meg (snakker om 7-10 år eldre, noe som egentlig er utelukket for meg) eller gutter som bor langt unna fordi de studerer osv.. Føler en maks uflaks her. Nå høres det ut som at jeg ikke gjør noe annet enn å prate med gutter, og går ut på byen osv, men jeg er altså ikke slik. Det er bare av en eller annen grunn mange gutter som kontakter meg, men det er aldri noen som jeg faktisk finner interessante.. Jeg mener ikke at jeg er bedre enn noen andre, heller motsatt. Er ikke spesielt kresen heller.. Jeg vil bare finne en gutt som jeg kan få et fint forhold med. Noen som ikke kun tenker på utseendet (noe jeg mistenker at mange gutter gjør mot meg, siden jeg faktisk er veldig sjenert og tilbakeholden når jeg ikke er full) og som jeg kan prate med om alt mulig, og bare være meg selv med. Jeg føler meg veldig ensom, og savner å ha en som holder rundt meg, noen jeg kan tulle med, se film, kose, og rett og slett ha en kjæreste.. De fleste av vennene mine har flytta bort for å studere, og jeg har mista kontakten med flere etter jeg var ferdig på vgs.. Er egentlig veldig ensom. Aner egentlig ikke hva jeg vil med dette. Det er bare så kjipt at de hyggeligste guttene som virker å ha litt vett mellom hodet er 10 år eldre enn meg. Eneste stedene jeg faktisk greier å bli kjent med nye gutter på er jo på byen, og treffer jo også noen gutter som flørter med meg når jeg er på jobb. Men kan ikke akkurat bli kjent med de der heller. Er lei av å dette styret nå, lei av at masse randoms kontakter meg, og at de som er interessante ikke går ann å få et forhold til, eller at de ikke kontakter meg i etterid.. huff.. Noen som har det på samme måte som meg, eller kan komme med noen tips? Anonymous poster hash: ba8ff...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg var litt som deg på din alder og mitt beste råd er bare å gjøre jobb med deg selv. Lær deg å lik deg selv, trives alene og bli mest mulig selvstendig, både sosialt, emosjonelt og økonomisk. Dersom du får deg kjæreste så se på det som en hyggelig bonus, men ikke forvent noe. Den som forventer noe av menn blir dessverre bare skuffet... Anonymous poster hash: 72d22...3fc
Gjest Summers Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg var litt som deg på din alder og mitt beste råd er bare å gjøre jobb med deg selv. Lær deg å lik deg selv, trives alene og bli mest mulig selvstendig, både sosialt, emosjonelt og økonomisk. Dersom du får deg kjæreste så se på det som en hyggelig bonus, men ikke forvent noe. Den som forventer noe av menn blir dessverre bare skuffet... Anonymous poster hash: 72d22...3fc Nå er ikke jeg jente, men skulle tro at rådet var omvendt. TS må få fingern ut. Er vel ikke rart man er singel om man ikke er villig til å svare hverken de man liker eller tar initiativ til å finnne noen andre. Ja kanskje hun brenner seg noen ganger, men det er erfaring man vokser på. Kanskje passer du best med fotballkjekkaser, kanskje passer du best med eldre, kanskje passer du best med gamere, det finner du vel ikke ut av før du har prøvd.
Gjest .-L-. Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Du er 19 år da, har hele voksenlivet foran deg...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Du er 19 år da, har hele voksenlivet foran deg... Føles ikke sånn når man er 19. Når venninner som er akkurat like gamle forlover seg, får hus og unger, da føler man seg fort litt mislykket. Spesielt om man ikke engang har kjæreste, eller har hatt det på en stund. Anonymous poster hash: cd19e...bee 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Føles ikke sånn når man er 19. Når venninner som er akkurat like gamle forlover seg, får hus og unger, da føler man seg fort litt mislykket. Spesielt om man ikke engang har kjæreste, eller har hatt det på en stund. Anonymous poster hash: cd19e...bee Jeg synes du skal være glad for at du ikke forlover deg, får unger osv når du er 19 år. Man er ikke voksen da, og i motsetning til dem har du muligheten til å utforske "verden" før du slår deg til ro. Vanskelig å gjøre det når man må ta hensyn til en unge, en ektemann osv. Forstår at man kan føle seg mislykket fordi du ikke har en kjæreste, men jeg ser liksom ikke helt hvorfor man skal bruke det som en milepel på om man er suksessfull? Man kan da oppnå ganske så mye uten å ha kjæreste. Handler om prioriteringer og hva man vil.. Endret 28. oktober 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Føles ikke sånn når man er 19. Når venninner som er akkurat like gamle forlover seg, får hus og unger, da føler man seg fort litt mislykket. Spesielt om man ikke engang har kjæreste, eller har hatt det på en stund. Anonymous poster hash: cd19e...bee Kanskje du føler deg litt mislykket fordi du henger fast i fortiden og kommer deg ikke videre? Ikke fordi du selv ikke har kjæreste eller finner noen nye, men fordi den eneste du har er eksen din som du har prøvd å dumpe og forlate noen ganger nå, uten at du helt har klart det enda?Anonymous poster hash: 603a4...c31
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 du har godt tid TS, jeg er 29 og har heller ikke blitt sjekket opp av den rette. Anonymous poster hash: 365f8...c10
Gjest Mocchhaa Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Gir du mannfolka som tar kontakt med deg i det hele tatt en sjanse? Noen virker kansje ikke interessante i starten.. Det tok meg 3-4 mnd før jeg ble litt intr i eksen min. Han var veldig forelsket i meg, men jeg ga liksom aldri noe tilbake. Han var verken kjekk i mine øyne, eller en veldig spennende person. Men så begynte det å skje ting, og det er jo for at han aldri ga opp. Om du gir folk en sjanse, å prøver å bli kjent med de, så tror jeg du kan bli overasket. Folk er alt for raske og dømme, og går så videre. Det virker rett og slett som du gir opp før du har prøvd. De som bor langt unna, eller er noen år eldre en deg, burde du også gi en sjanse. Kan forstå at du ikke vil ha en som er 10 år eldre en deg liksom, men at det er avstand burde ikke være ett problem. Forstår at du heller ikke vil ha ett avstandsforhold, men du kan ikke sitte å "klage" på at du aldri møter den riktige, når du ikke er villig til å satse. Gi de som bor langt unna en sjanse, og hvem vet? Kansje ender du/han opp med å flytte nermere, uansett. I starten av ett forhold er det ikke så nøye. Tvært imot tror jeg det kan være en god ide og ikke være med hverandre hele tiden som mange nyforelskede gjør. Endret 28. oktober 2013 av Mocchhaa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Er vel som å vinne i lotto om du ikke gjør noe for det å finne den typen DU synes er den riktige for deg. Om du som de fleste kvinner sitter på en stol og venter på at han tilfeldigvis skal gå forbi så er det jo bare et lykkespill.... Altså du velger den første og beste fremfor den riktig ...du vet ikke om det er nr 1 eller 19 i rekkefølgen av dem som kommer til å passere deg ..da må du gjøre litt for å selektere ut. Anonymous poster hash: 7f4a6...29b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Gir du mannfolka som tar kontakt med deg i det hele tatt en sjanse? Noen virker kansje ikke interessante i starten.. Det tok meg 3-4 mnd før jeg ble litt intr i eksen min. Han var veldig forelsket i meg, men jeg ga liksom aldri noe tilbake. Han var verken kjekk i mine øyne, eller en veldig spennende person. Men så begynte det å skje ting, og det er jo for at han aldri ga opp. Om du gir folk en sjanse, å prøver å bli kjent med de, så tror jeg du kan bli overasket. Folk er alt for raske og dømme, og går så videre. Det virker rett og slett som du gir opp før du har prøvd. De som bor langt unna, eller er noen år eldre en deg, burde du også gi en sjanse. Kan forstå at du ikke vil ha en som er 10 år eldre en deg liksom, men at det er avstand burde ikke være ett problem. Forstår at du heller ikke vil ha ett avstandsforhold, men du kan ikke sitte å "klage" på at du aldri møter den riktige, når du ikke er villig til å satse. Gi de som bor langt unna en sjanse, og hvem vet? Kansje ender du/han opp med å flytte nermere, uansett. I starten av ett forhold er det ikke så nøye. Tvært imot tror jeg det kan være en god ide og ikke være med hverandre hele tiden som mange nyforelskede gjør. Hva gjorde han for å få deg interessert? Anonymous poster hash: be353...f87
Gjest Mocchhaa Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Hva gjorde han for å få deg interessert? Anonymous poster hash: be353...f87 Ikke noe spesielt egentlig. Jeg ble bare interessert. Altså, han flørta vel endel med meg, men jeg var overhodet ikke intr i begynnelsen, trodde heller ikke jeg skulle bli det. Men så ble jeg det. Gir man ting tid, enten man vil eller ikke så blir man jo ofte overasket
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Du sier du ikke kontakter gutter etter fylla, fordi du er sjenert. Det har ikke noe med den grunnen å gjøre da? Anonymous poster hash: a6627...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå