AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er hodestups forelsket i en fyr for tiden. Jeg tenker på han og dagdrømmer om han konstant. Problemet mitt er at jeg tror jeg liker han mer enn det som er sunt. Jeg blir skremt av å se for meg oss i et forhold selv om jeg vet at vi begge har følelser for hverandre. Jeg blir ekstremt nervøs av å tenke på å ha sex med han osv. Vi har tidligere kun kysset osv på fest. Jeg blir gal av disse tankene om at han er bedre enn meg og at jeg ikke tør å gjøre noe med dette, samtidig som han er alt jeg ønsker meg... Noen som kjenner seg igjen?Anonymous poster hash: 68919...49b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Kjenner meg igjen ja. liker en fyr, og tenker bare på at han er for bra for meg. Føler alltid at jeg bryr meg mye mer en den andre personen når jeg liker noen. Slitsomt. Anonymous poster hash: 9ed62...859
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Har hatt det sånn før. Var helt hodestups forelska i en fyr som neppe ville tatt i meg med ildtang en gang. Anonymous poster hash: 6d9b2...27d
Flynn Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Føler jeg har det sånn hver gang jeg liker noen... Tror jeg knytter meg veldig fort til mennesker jeg liker/holder på med, og det er litt dumt når de kanskje ikke føler det samme like fort/i det hele tatt...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har det også sånn! Jeg føler generelt at de fleste menn er for bra for meg. Anonymous poster hash: 0d180...142
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har det også sånn! Jeg føler generelt at de fleste menn er for bra for meg. Anonymous poster hash: 0d180...142 Samme her! Anonymous poster hash: 9ed62...859
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 kjenner følelsen. liker alltid gutter som er for bra for meg....
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 kjenner følelsen. liker alltid gutter som er for bra for meg....
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Kjenner ikke følelsen nei. Ganske lenge siden jeg fikk inntrykk av at noen andre er "bedre" enn meg. Kanskje folk egentlig ikke fortjener meg og at det er på tide snart for min del å innse det?Anonymous poster hash: 627e2...e65
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg føler som regel at to som er sammen, er på samme nivå utseendemessig osv. Men hvordan kan man vite hvem som er på nivå med en selv, og dermed hvem man "skal gå for"? Ofte synes man jo ikke så godt om seg selv, og finner f.eks. feil som andre ikke ser. Anonymous poster hash: 0d180...142
Gjest .-L-. Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg mener det er negativt å like en annen godt hvis den man liker ikke føler det samme. Da blir det en ubalanse som gjør det kleint. I tilleg blir man lei seg når ting ikke går veien med den man liker, noe som gjerne resulterer i rar adferd. Husker det var en jente som plutselig var skikkelig sint på meg. Jeg var ikke så veldig interessert i å snakke med henne når hun tok kontakt på facebook. Var ganske tydelig at hun likte meg og etter facebooksamtalen vi hadde ble jeg ignorert i en uke eller to. Så ja, jeg synes det i visse situasjoner ikke er bra å like noen for godt. Kan være lurt å dempe seg litt om man er for på, rett og slett for å gjøre det mindre kleint for den man liker. Endret 28. oktober 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå