AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Ja hvorfor? Anonymous poster hash: d87ed...fa6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Fordi alle er dønn like og dritkjedelig. Hilsen eks-stylist som er LEI av sort-hvite hjem som ser helt identiske ut Anonymous poster hash: bde59...5e1 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Er det in å IKKE ha potteplanter? Anonymous poster hash: d87ed...fa6
Ciara Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Grønne planter har vært trendy i evigheter. 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Ånei, er ikke planter trendy? Jeg må kaste ut alle 30 så fort som råd er, og slette alle bevis på at de noensinne eksisterte! Seriøst... Jeg blir helt oppgitt av at folk faktisk bryr seg om hva som er trendy eller ikke, når det gjelder interiør. Snakk om å falle for produsentenes ønske om å tjene mer og mer penger (på bekostning av planeten de selv lever på, selvsagt..). Hjemmet mitt består av ting kjøpt bruk på finn.no, gamle møbler fra familiemedlemmer, en haug planter, en katt eller tre, og det er så utrolig mye mer personlig og koselig enn noen av disse sjelløse forbrukersau-pregede kateloghjemmene. Skulle ønske folk begynte å tenke selv, og ha sin egen stil, istedet for å være slave for industrien. Anonymous poster hash: 7b159...340 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Hvis plantene var mer duse og hvite, så hadde det nok vært populært. Grønne planter og andre sterke farger passer ikke inn i shabby chic-stilen må vites! Anonymous poster hash: 6f06a...49e 6
Saraby Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg ELSKER å ha planter med sterke grønnfarger blandet inn med shabby-chic stilen.
Fanteria Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har en ganske hvit stil. Om noen av dere kunne gitt meg bare en brøkdel av deres grønne fingre... DA hadde jeg hatt planter. Men sånn som ting er i dag så dreper jeg alt av grønt før du rekker å si blomsterpotte. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Det er fordi interiørhjemmene ikke er ekte hjem hvor folk bor. Planter øker ikke bare trivselen visuelt, de bidrar til bedre luft i hjemmet og det å ha noe levende gjør folk mer harmoniske. Har du/dere lært at interiørhjem er like ekte som en photoshoppet size zero-modell nå? Takk. Anonymous poster hash: b23f2...3d2 2
Gjest Seajewel Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Ånei, er ikke planter trendy? Jeg må kaste ut alle 30 så fort som råd er, og slette alle bevis på at de noensinne eksisterte! Seriøst... Jeg blir helt oppgitt av at folk faktisk bryr seg om hva som er trendy eller ikke, når det gjelder interiør. Snakk om å falle for produsentenes ønske om å tjene mer og mer penger (på bekostning av planeten de selv lever på, selvsagt..). Hjemmet mitt består av ting kjøpt bruk på finn.no, gamle møbler fra familiemedlemmer, en haug planter, en katt eller tre, og det er så utrolig mye mer personlig og koselig enn noen av disse sjelløse forbrukersau-pregede kateloghjemmene. Skulle ønske folk begynte å tenke selv, og ha sin egen stil, istedet for å være slave for industrien. Anonymous poster hash: 7b159...340 Sånt liker jeg! Kan ikke du vise frem, hadde vært gøy å se. Er lei av at alt skal være så kaldt og upersonlig i hjemmene til folk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Jeg har en ganske hvit stil. Om noen av dere kunne gitt meg bare en brøkdel av deres grønne fingre... DA hadde jeg hatt planter. Men sånn som ting er i dag så dreper jeg alt av grønt før du rekker å si blomsterpotte. Kanskje du bare trenger noen få enkle råd å forholde deg til? Finn ut hvilken retning vinduene dine er, nord øst vest eller sør. Deretter hvor varmt pleier det å være i rommet? Så kan du finne ut hva slags planter som trives best i hvilken retning. Deretter velger du planten du liker best. Et godt råd er å la planten tørke ut før du vanner godt i 30 min, og så lar vannet renne av igjen. Grønne planter uten blomster er enklest syns jeg. Anonymous poster hash: d87ed...fa6
Fanteria Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Kanskje du bare trenger noen få enkle råd å forholde deg til? Finn ut hvilken retning vinduene dine er, nord øst vest eller sør. Deretter hvor varmt pleier det å være i rommet? Så kan du finne ut hva slags planter som trives best i hvilken retning. Deretter velger du planten du liker best. Et godt råd er å la planten tørke ut før du vanner godt i 30 min, og så lar vannet renne av igjen. Grønne planter uten blomster er enklest syns jeg. Anonymous poster hash: d87ed...fa6 Jeg tror jeg må lære meg å gi de vann først Etter å ha drept to kaktuser, diverse potteplanter og en utebusk (den står i en potte på verrandaen), så anser jeg meg selv for håpløs. Gir plast den samme gode vibben?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Jeg tror jeg må lære meg å gi de vann først Etter å ha drept to kaktuser, diverse potteplanter og en utebusk (den står i en potte på verrandaen), så anser jeg meg selv for håpløs. Gir plast den samme gode vibben? Plast? Ikke helt dessverre men det kan jo hende du finner en du liker. Jeg liker de som ser ut som bambus, men jeg har ikke funne ut hvor de selger slike ennå. Kaktuser skal jo ikke ha noe særlig med vann da. Men, prøv svigermors tunge, den er solid. Anonymous poster hash: d87ed...fa6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Prøv fredslilje. Den sier fra når den skal ha vann. Den henger med hodet, og da vil den ha vann. Bra for inneklimaet er den også. Anonymous poster hash: b23f2...3d2 1
Fanteria Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Takk for tipset Skal ta å sjekke ut den til uka!
Rumle Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 Grønne planter har vært trendy i evigheter. det er absolutt mitt inntrykk også!
hagegnom Skrevet 2. november 2013 #17 Skrevet 2. november 2013 jeg synes jeg ser mer og mer grønne planter for tiden. Ihvertfall hos de som ikke er så opphengt i helhvit stil eller shabby chic.
Izabella Skrevet 5. november 2013 #18 Skrevet 5. november 2013 Planter, eller mer generelt botanikk, var faktisk tema på årets gave-og interiørmesse i Bergen så det stemmer ikke at det er ut iallfall. Synes jeg ser stadig mer av det. 1
Ruby_Tuesday Skrevet 5. november 2013 #19 Skrevet 5. november 2013 Jeg er så dritt lei av Shabby chic stilen. Jeg elsker farger og grønne planter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå