Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ber om hjelp, vær så snill og les alt, hjelp meg.

jeg er en jente på 23år, har hatt den kjæresten i 5 år. Er født og oppvokst i Norge, men foreldrene mine er muslimer. Jeg får alså ikke lov å ha kjærester eller gutte venner, å feste kan jeg bare glemme :) dvs er hjemme hver helg :) utenom vis foreldrene mine er bortreist, da er det full fest.

Probleme er at jeg har vært sammen med dette menneske i 5 år, var jomfru helt til han tok meg......de første årene var han mer enn perfekt, alt var fantastisk, kunne ikke hatt det bedre.

Nå er det nesten helt gale. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Det begynnte og bli sånn for ca 2 år siden. Da ble han et annet menneske. Før brukte han vold hele tiden hvis han ble sint, han slo meg sikkelig. fikk vondt i hele kroppen. Dagen etter at han brukte vold så kunne jeg ikke stå opp pgv sikkelig smerter. Alt dette gikk jeg gjenom uten å snakke med noen, selve familien min visste ikke noe, selv om jeg kom hjem rett etter at han hadde banket meg sikkelig. I tilleg til dette så snakekt han stygt til meg hele tiden, sa alttid at jeg var dårlig jente, ingen mann vil ha meg. fikk dårlig selvtillit den tiden, kunne ikke treffe folk elller noe pgv jeg følte meg mindre verdt, den følelesen fikk jeg av han. men jeg elsket han så forferdlig mye at jeg godtok alt dette. etterpå ble han litt bedre, han slo meg ikke som før, men snakket fortsatt på en dårlig måte. når jeg sier dårlig måte da mener jeg det verste du kan tenke deg, alt som kunne sie har han sagt til meg. det ødelegger på selvtilleten, har til om med gått gjennom abort med han , men vil ikke snakke så mye om det nå.

Nå føler jeg at det er nok, men jeg kan ikke slutte med han. For en uke siden var han helt topp, han bare koste og kyssa meg hele tiden, han sa at han elsker meg, og at ingen skal ta meg fra han masse sånt, plustlig igår var han helt forandret, begynnte og si << tror du jeg vil gifte med en hore som deg? jeg bare bruker deg en periode jeg kommer aldri til å gifte med deg>> han sårer meg masse, veldig dypt. i tilleg snakker har styg om familien min. jeg mista alle mine venner pgv jeg var flau av meg selv, han fikk meg til å føle sånn.

HVORDAN KAN JEG GLEMME HAN? HVORFOR KAN JEG IKKE BARE GÅ VIDERE??????

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg orker å tåle dette??

jeg ringer og maser på han hele tiden selv om han har gjort feil. noen ganger svarer han meg ikke i en hel uke, men da ringer jeg minst 10 ganger daglig.

av og til når i snakker sammen , så nevner han dette, han sier se hva jeg kan gjøre med deg, jeg lar deg ringer flere ganger daglig men svarer deg ikke, fordi jeg vil knuse deg. Jeg skjønner ikkke hvorfor han vil meg så vondt??

hva har jeg gjort? er det fordi jeg elsker han sååå mye?

P.S Han er oxo muslim :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel samme hva slags religion han har. Han er ikke bra for deg og du trenger hjelp for å komme deg bort fra han. Start hos fastlegen el.

• Liker 3
Skrevet

Meg trådstarter.

jeg er såå avhengig av han. må treffe han hele tiden og slikt :(

Skrevet

Kjære deg; hvor enn avhengig du er av ham så kom deg vekk. Det kommer bare til å få et tragisk utfall. Ingen kjærlighet i verden er verdt vold.

Anonymous poster hash: e8adc...09e
  • Liker 5
Skrevet

Han høres ut som en person med psykologiske problemer, og slike personer vil du aldri vite helt sikker hvor du har de. Du må slette nummeret hans, blokke han på facebook eller hvordan du pleier å holde kontakten med han. Gjør andre ting istedenfor. Det blir hardt, men du vet at du må. Kutt kontakten tvert før han ødelegger deg mer. Er det noen du stoler på som du kan henvende deg til?

Anonymous poster hash: c81af...b0c
Skrevet

jeg kan ikke snakke med noen om dette :( men jeg vil bare komme meg over dette her på en god måte og helst livet i behold :(

Skrevet

Da må du gjøre det slutt, blokke nummeret hans og følge noen forholdsregler. Du må også innse at han manipulerer deg. Han har deg rundt lillefingeren og bryr seg ikke om deg i det hele tatt. Han vil bare ha makt. Gå steder du ikke pleier å gå med han, gjør nye ting som du ikke pleier gjøre med han. Litt etter litt blir det bedre. Men, slår han deg en gang til, da må du snakke med noen. Helst politiet.

Anonymous poster hash: c81af...b0c
Skrevet

Det er viktig å IKKJE konfrontere han! Då kan han bli veldig sint og voldelig. Bare gå fra han, blokk han på telefonen, facebook osv. Her er ei liste eg fant om korleis å komme seg ut av eit voldelig forhold. Ser det er mykje som passer viss du bur med han, men er nok mykje lure tips som passer din situasjon også http://www.drphil.com/articles/article/543

Du må komme deg vekk! Han vil aldri slutte. Han kjem ikkje ein dag til å slutte og slå for å aldri slå igjen. Det funker dessverre ikkje slik.

Stor klem til deg og lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at han torturere meg psykisk :( han spiller med meg

Skrevet (endret)

Som alle andre her sier, du er nødt til å gå fra han. Du ser selv at ikke dette går? Jeg skjønner at det er tøft, men du vil føle deg 10 kg lettere når du først har blitt kvitt han. Det finnes så mange menn der ute som vil elske deg for akkurat den du er, og behandle deg som du fortjener.

Hvis han ikke lar deg være i fred, bør du kontakte politiet. Også må du få snakket med noen om dette, legen din, ei helsesøster.. noen. Her er et nummer du også kan ringe, hvis du føler det kan være lettere: 800 33 866. De kan gi deg gode råd og veiledning (åpen mellom 16 og 20 i hverdagene.)

Endret av ms.mini
  • Liker 1
Skrevet

P.S Han er oxo muslim :S

Dette stemmer ikke: Muslimer slår ikke dama si.

En muslim jeg kjenner sa at kroppen er på utlån fra Allah og at muslimer har plikt til å ta vare på kroppen. Derfor tror jeg ikke at en muslim kan slå dama si. Han vil jo da slå en kropp som Allah har lånt ut.

• Liker 1
Skrevet

Du føler deg avhengi av han fordi han har brudt deg ned psykisk og fått deg til å føle deg verdiløs uten han.

Derfor må du gå. Han er ikke bra for deg og kommer aldri til å bli det. Etter du har kommet deg igjennom kjærlighetssorgen vil du se dette selv.

Anonymous poster hash: bf798...250
Skrevet

Du bør lese bokserien av Liza Marklund, den første boken heter "aldri mer fri". Hun går gjennom det samme som deg, kanskje du ser litt annerledes på ting og gjør det lettere for deg å gå fra han? Verdt et forsøk i hvert fall!

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Uff, kjære deg, dra på akutt-time til fastlegen eller søk hjelp hos andre profesjonelle. De har taushetsplikt og kan hjelpe deg. Du har ikke gjort noe som helst galt, men du trenger støtte for å komme deg ut av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...