AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over tre år nå og har det helt fantastisk med han. For ikke lenge siden var jeg på fest hos en av mine gamle kompiser, hvor hele min gamle vennegjeng var. Blant dem var en fyr jeg holdt på med for et par år siden, men som det av en eller annen grunn ikke ble noe av. Vi var begge svært fulle og jeg endte til slutt opp med å suge han. Jeg og kjæresten min har tidligere hatt en avtale om at jeg har lov å møte andre gutter, og dette har fungert veldig fint tidligere. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke si ifra om denne gangen, siden dette var en jeg faktisk kjenner og nærmest har hatt et forhold til en gang. Jeg er redd for at om jeg innrømmer dette til han vil han miste tilliten sin ovenfor meg. Det har vel og merke ved flere anledninger skjedd at han har delt nakenbilder av meg med sine kompiser og på ulike nettsteder uten min godkjennelse, som jeg ikke har funnet ut før flere måneder etter (og er sikkert noe jeg ikke vet om også...) Hva i alle dager skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 468b9...61e Anonymous poster hash: 468b9...61e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Du har lov, velg om du sier det eller ikke. Du kan jo velge en mellomting, fortelle om det, men ikke hvem han er. Anonymous poster hash: 810fc...2be
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 For det første; hvorfor i helvette er du i et forhold når du kan spankulere som du vil rundt? Hva er da vitsen med å være i et forhold?... til spørsmålet: fortell han det, blir han sur drar du opp nakenbildekortet. Anonymous poster hash: 457f0...2b1 13
Druid Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Fortell det så fort som mulig. Det blir ikke gøy , men gitt at dere har vært igjennom det før, tror jeg han vil komme ned rett. Husl å fortell HVORFOR du ikke fortalte det med en gang. Det hjelper mye.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 For det første; hvorfor i helvette er du i et forhold når du kan spankulere som du vil rundt? Hva er da vitsen med å være i et forhold?... til spørsmålet: fortell han det, blir han sur drar du opp nakenbildekortet. Anonymous poster hash: 457f0...2b1 Forholdet vårt har vært stabilt fra start til nåtid. Etter to år syntes vi vi trengte noe nytt, spennende i forholdet. Han tente på tanken på å "låne meg bort" og sa at jeg kunne møte andre gutter om jeg ønsket det, imot at han fikk høre historien og fikk bilde-og/eller filmbevis i etterkant. Det er mye vanligere enn du tror! Jeg "spankulerer" slettes ikke rundt, da dette bare har skjedd to ganger (utenom dette) på over ett år. Anonymous poster hash: 468b9...61e 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Det forholdet der er det bare å gi slutt på. Anonymous poster hash: 9426c...e2e 6
Gjest Chloè Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 For et flott forhold! Etter hele to år så vil han dele deg med andre menn, samtidig som han viser private bilder til kompiser og på nette til fremmede. Samtidig som du suger pikk på fester, ah..hva skal du gjøre ja..
Lady Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Om dere har åpent forhold, så har du jo ikke vært utro? 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 For et flott forhold! Etter hele to år så vil han dele deg med andre menn, samtidig som han viser private bilder til kompiser og på nette til fremmede. Samtidig som du suger pikk på fester, ah..hva skal du gjøre ja.. Vet at folk har delte meninger om åpne forhold, men du trenger ikke skrive unødvendige kommentarer allikevel. Det er vårt valg, og det er noe vi har funnet ut at vi begge er bekvemme med. (: Anonymous poster hash: 468b9...61e 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Fatter ikke at folk ikke evner å akseptere at andre lever forskjellige liv fra deres eget A4 liv. De har et åpent forhold og begge er inneforstått med det og trives. Idiotiske og unødvendige kommentarer. Anonymous poster hash: 810fc...2be 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Vet at folk har delte meninger om åpne forhold, men du trenger ikke skrive unødvendige kommentarer allikevel. Det er vårt valg, og det er noe vi har funnet ut at vi begge er bekvemme med. (: Anonymous poster hash: 468b9...61e Tydeligvis ikke bekvemme nok, i og med at du må spørre etter råd her fordi du har sugd fremmedkukk. Du har et luksusproblem, please. Anonymous poster hash: 457f0...2b1 6
Gjest Chloè Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Vet at folk har delte meninger om åpne forhold, men du trenger ikke skrive unødvendige kommentarer allikevel. Det er vårt valg, og det er noe vi har funnet ut at vi begge er bekvemme med. (: Anonymous poster hash: 468b9...61e Jeg så å si kopierte det du skrev, så du virker ikke så veldig glad for dette valget dere har tatt. Har du lov, så har du ikke vært utro. Enkelt og greit
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg så å si kopierte det du skrev, så du virker ikke så veldig glad for dette valget dere har tatt. Har du lov, så har du ikke vært utro. Enkelt og greit Teoretisk sett har jeg ikke det, nei. Men det føles sånn når dette er en person jeg nesten har hatt et forhold til tidligere. De to tidligere har vært planlagt lenge på forhånd og jeg har ikke hatt noe personlig forhold til dem. Vi gjør dette fordi vi liker det og fordi det fungerer for oss. Anonymous poster hash: 468b9...61e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Tydeligvis ikke bekvemme nok, i og med at du må spørre etter råd her fordi du har sugd fremmedkukk. Du har et luksusproblem, please. Anonymous poster hash: 457f0...2b1 Bekvemme nok er vi. Problemet er, som jeg nevnte over, at "dette er en person jeg nesten har hatt et forhold til tidligere" og at jeg føler at dette blir galt ovenfor det vi har en avtale rundt. Jeg var på fest og var full, noe jeg er maks to ganger i året. Derfor søker jeg råd, da jeg ikke er vandt til å ha en slik situasjon og ikke har hatt noen ONS fra fest før. Det skremmer meg. Anonymous poster hash: 468b9...61e
Gjest FuturePrimitive Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 For det første; hvorfor i helvette er du i et forhold når du kan spankulere som du vil rundt? Hva er da vitsen med å være i et forhold?... til spørsmålet: fortell han det, blir han sur drar du opp nakenbildekortet. Anonymous poster hash: 457f0...2b1 Hun ba vel ikke om råd fra moraliserende høner gjorde hun? Om de er enige om hva slags forhold de ønsker å ha, og er glad i hverandre, hvilken business er det for deg? Synes det høres fornuftig ut, gitt deres situasjon, og deres overrenskommelse om at det er greit å ha seg litt med andre, at du forteller om hva du gjorde, men ikke å nevne at det var en tidligere "flamme". 4
Gjest FuturePrimitive Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 For et flott forhold! Etter hele to år så vil han dele deg med andre menn, samtidig som han viser private bilder til kompiser og på nette til fremmede. Samtidig som du suger pikk på fester, ah..hva skal du gjøre ja.. Heldig du er som har evnen til å analysere andres forhold etter å ha lest tre linjer om dem på et nettforum! 3
Gjest Chloè Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Heldig du er som har evnen til å analysere andres forhold etter å ha lest tre linjer om dem på et nettforum! Det kommer jo ikke som en bombe at en mann syns et åpent forhold er topp,og alle som motsier det er "moraliserende høner". Jeg ga henne et svar utifra det hun skrev, som ikke akkurat ga et positivt inntrykk av "forholdet".
Gjest FuturePrimitive Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Det kommer jo ikke som en bombe at en mann syns et åpent forhold er topp,og alle som motsier det er "moraliserende høner". Jeg ga henne et svar utifra det hun skrev, som ikke akkurat ga et positivt inntrykk av "forholdet". Ja, ikke sant. Alle menn er jo enkle i hodet og tenker bare på sex..mhm. Livet på Jessheim ass.. De fleste menn synes nok ikke åpne forhold er topp, men det stemmer at jeg ikke nødvendigvis er i mot det. Ut i fra et personlig perspektiv høres det ikke så veldig kult ut å sende nakenbilder av dama til kompiser, og det er langt utenfor hva jeg anser som respektabel oppførsel. Men vi kommer likevel ikke utenom det fantastiske faktum at du har evnen til å analysere andres forhold basert på tre linjer med skrift 2
Tidus Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 Her må du få svar fra noen i liknende situasjon. Dere har et åpent forhold med forbehold om at dere forteller hverandre om ting. Jeg vil anta at det riktige å gjøre er å si til ham hva som skjedde. Ellers vil du kanskje gå å kjenne på samvittigheten din helt til du sprekker og forteller det i ettertid. Noe som sikkert er verre?
Hed85 Skrevet 28. oktober 2013 #20 Skrevet 28. oktober 2013 Det er jo du som kjenner han best, men jeg syns du bør fortelle han det ettersom dere er i et slikt forhold Mange moralister her inne ser jeg, selv kunne jeg aldri tenkt meg et forhold hvor hun ikke knullet andre som ga henne det jeg ikke klarer med min lille "sak".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå