AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg kjenner en fyr litt, har møtt han på noen fester, igjennom noen kurs, der det ikke har vært alkohol inne i bildet. Vi har snakket sammen på disse festene og hatt en god tone. Jeg har egentlig vært intressert i han i over ett år, men aldri turt å tatt steget. Jeg kommer ikke til å møte på han før i desember, da det skal være ny fest. Jeg klarer ikke å vente helt til da, for jeg tenker så mye på han. Bør jeg be han ut, sende han ei melding og spørre? Wææ! Anonymous poster hash: 19d53...00f
petterm Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Hiv deg ut i det! Visdomsord fra min gamle bestefar: Jeg angrer mer på det jeg ikke har gjort i livet enn på det jeg har gjort. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 TS her. Jeg har bare anledning til å be han ut over facebook isåfall, for jeg møter jo ikke på han. Blir ikke det dumt, å gjøre det over facern? Anonymous poster hash: 19d53...00f
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Nei, ikke hvis du ikke har nummeret hans og hvis du ikke har sjans til å se han.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Ja, kanskje jeg bare skal gjøre det da! Er bare redd for at han skal synes det er teit at jeg ber han ut over nett... Anonymous poster hash: 19d53...00f
emeå Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har ikke turt å be han ut enda Men, møtte han på en fest i kveld. Men, vi var så få der, så vi satt alle sammen og snakka, og da kunne jeg ikke be han ut, for da hadde jo alle andre hørt det Men, ble bare mer sikker på at jeg vil bli mer kjent med han da! Så, kanskje jeg spør om han vil ta en kaffe neste helg…hvis jeg tør!
emeå Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Jeg ba han ut, og han sa ja!! :D Er veldig lykkelig. Endelig!! <3
seriousgirl Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 folk skriver råd i hytt å pine om å ta sjansen og be de ut. kan godt hende dette funker for noen. men jeg er i nesten helt samme situasjon som deg, skrev på forum for råd/hjelp. de fleste skrev at jeg burde ta sjansen så Jeg tok sjansen på å spørre om vi skulle finne på noe, og jeg vil si jeg angrer litt. Gutter er SOM OFTEST slik at de vil ha den de ikke kan få. når de vet at jenta er interessert, (før de er helt sikre selv hva de selv vil) så freaker de ofte ut om jenta tar initiativ. meeen om du skulle ta å skrive til han så kommer det hvertfall en ting godt ut av det. og det er at du får et visst innblikk i hvor han står i forhold til deg:) men jeg har det hvertfall en smule verre etter jeg spurte, med tanke på at han viser meg bare sånn halvveis interesse
seriousgirl Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 ååja, men så bra at han sa ja. da er det jo greit:)
emeå Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Det spørs helt sikkert hvor man står i forhold til hverandre fra før, og hvor gammel man er Men, nå gikk det jo bra med meg!! HURRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå