Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har fint hår nå, og vasket håret med vørterøl som liten? Hm. Du veit at det ikke er det samme håret?Anonymous poster hash: 3d1ac...c7e

Hun har fått vasket håret med det siden hun var 3år, til hun flyttet hjemmefra da hun var 19år.

Jeg sier at det ikke har tatt skade av det.

Men om håret er blitt finere av ølen vet jeg som sagt ikke. Som i att det har vokst ut tykkere og sterkere.

Vet jo at det ikke er samme håret da vetu lille luringen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hun har fått vasket håret med det siden hun var 3år, til hun flyttet hjemmefra da hun var 19år.

Jeg sier at det ikke har tatt skade av det.

Men om håret er blitt finere av ølen vet jeg som sagt ikke. Som i att det har vokst ut tykkere og sterkere.

Vet jo at det ikke er samme håret da vetu lille luringen ;)

Hehe, på KG vet man aldri! :D

Anonymous poster hash: 3d1ac...c7e

• Liker 1
Skrevet

Hehe, på KG vet man aldri! :DAnonymous poster hash: 3d1ac...c7e

Du sier noe der...Hahahaha :fnise:

Jeg fikk også vasket håret med vørterøl de første åren, og har fått samme type håret som mamma.

Søsteren fikk ikke vasket håret med vørterøl, og hun har ikke samme type hår.

Om det har en sammenheng, tja si det :)

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHA.. alt folk gjør for skjønneheten.. Sorry ts :)

Anonymous poster hash: c8836...f5c
Gjest Pheel
Skrevet

Jeg blir virkelig overrasket om noen type shampoo har den virkningen å få håret til å vokse fortere enn ellers. Er det veldig mildt for hår og hodebunn, til forskjell fra produkter som irriterer og sliter, så ja, men at det har noen virkning utover det klarer jeg rett og slett ikke å tro.

Ei heller at vitaminer eller noe slikt gjør dette - med mindre du lider av vitaminmangel og håret derfor skulle ha vokst unormalt sakte.

Gjest Happyface87
Skrevet

Jeg bruker Mane'n tail. Funker! Håret mitt har vokst ca 12 cm siden 1 januar.

12 cm?! :O

Skrevet

12 cm?! :O

Mitt vokser til vanlig rundt 2cm i mnd. Så det dobbelte av mitt.

Skal bestille i morgen, og måle håre mitt. Samt ta bilde og legge ut her første dagen jeg bruker det. Så blir det spennende å se hvor mye det vokser på si 2 mnd.

Gjest Happyface87
Skrevet

Skal bestille i morgen, og måle håre mitt. Samt ta bilde og legge ut her første dagen jeg bruker det. Så blir det spennende å se hvor mye det vokser på si 2 mnd.

Ser at den vanligste var utsolgt på iherb, hvilken har du tenkt å kjøpe? Dette må jeg teste. Jeg hadde hår til korsryggen og klipte bob. Angrer. Veldig. Mye.

Skrevet (endret)

Ser at den vanligste var utsolgt på iherb, hvilken har du tenkt å kjøpe? Dette må jeg teste. Jeg hadde hår til korsryggen og klipte bob. Angrer. Veldig. Mye.

Hadde tenkt å kjøpe Mane'n Tail Herbale Gro Shampoo og samme i Conditioner.

Men får se om jeg finner den ett annet sted eller vente til de får inn igjen.

Har lagt til sånn at jeg får mail da de får inn.

Fant den her:

https://eleven.no/searchq/mane%20n%20tail

Ble faktisk billigere her da det ikke er mer en 49.90,- i frakt og tilbud på produktene.

Endret av MissPierce
Skrevet

Jepp! Helt sykt. Men mitt vokser fort til vanlig å da, hvis jeg ikke skal ha stygg ettervekst bør jeg farge hver fjerde uke. Det gidder jeg aldri, så nå har jeg ikke farga siden januar. Ser ut som jeg har ombre, haha..

• Liker 1
Skrevet

Jepp! Helt sykt. Men mitt vokser fort til vanlig å da, hvis jeg ikke skal ha stygg ettervekst bør jeg farge hver fjerde uke. Det gidder jeg aldri, så nå har jeg ikke farga siden januar. Ser ut som jeg har ombre, haha..

Gleder meg til å prøve den selv.

Har hatt god efekt av vippeserum på både vipper og bryn. Så tviler ikke på at denne også kan fungere :)

Skrevet

Gleder meg til å prøve den selv.

Har hatt god efekt av vippeserum på både vipper og bryn. Så tviler ikke på at denne også kan fungere :)

Åh, brynserum trenger jeg! Hva har du brukt?

AnonymBruker
Skrevet

WTF :blink:

Anonymous poster hash: c6bc2...a0f
Skrevet

Åh, brynserum trenger jeg! Hva har du brukt?

Brukt disse to

http://www.swissclinic.no/no/artiklar/oyevipper/oyevippeserum-swiss-lashes-5-ml.html

http://skintech.moonfruit.com/

Den siste synes jeg virkningen på har begynt å dabbe av med. Men nå er den så og si tom. Så må uansett ha ny.

Brukte Castor Olje også, og synea det funket like bra. Men blir så klissete av den. Så den bruker jeg kun i håret en eller to ganger i uken. Håret blir så herlig etterpå :)

Skrevet

Da er produktene kommet, og de lukter kjempe godt :)

Skal legge ut bilde her i morgen etter første vasken, og så om 2mnd.

Så blir det spennende å se hvordan håret blir av den, og om det vokser noe fortere :)

• 4 uker senere...
Annonse
Gjest Happyface87
Skrevet

Da er produktene kommet, og de lukter kjempe godt :)

Skal legge ut bilde her i morgen etter første vasken, og så om 2mnd.

Så blir det spennende å se hvordan håret blir av den, og om det vokser noe fortere :)

Hvordan har det gått med deg? :)

Skrevet

Hvordan har det gått med deg? :)

Håret har nok ikke vokst særlig fortere, MEN jeg har fått en ny favoritt til håret mitt :)

Håret har aldri vært så myk og glansfull som nå.

Mamma er også frelst :)

Bestilte nettopp mer i store flasker...

Gjest Happyface87
Skrevet

Håret har nok ikke vokst særlig fortere, MEN jeg har fått en ny favoritt til håret mitt :)

Håret har aldri vært så myk og glansfull som nå.

Mamma er også frelst :)

Bestilte nettopp mer i store flasker...

Åh, så gøy! Tror jeg må hive meg på :) Håret mitt virker så slitt i tuppene nå, selv om jeg aldri bruker noe i det eller varmebehandler det. Var hos frisøren i januar, vil ikke dra helt enda, da klipper de bare av det jeg har spart 😩

Skrevet

Åh, så gøy! Tror jeg må hive meg på :) Håret mitt virker så slitt i tuppene nå, selv om jeg aldri bruker noe i det eller varmebehandler det. Var hos frisøren i januar, vil ikke dra helt enda, da klipper de bare av det jeg har spart

Jeg har bestilt herfra:

http://eleven.no/mane-n-tail-b1138.html

Har kjøpt Deep Moisturizing

Er bare 50,- i frakt, og gratis vist man bestiller for over 500,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...