tps_0709 Skrevet 12. juni 2002 #1 Skrevet 12. juni 2002 Jeg har bestillt et underskjørt gjennom ebay. Nå lurer jeg på hvor lang tid det går før det dukker opp i posten. Noen som har bestillt derfra, som kan svare?12
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #2 Skrevet 12. juni 2002 Det kommer litt an på hvor stor sendingen er, hvor den sendes fra og hvordan det er sendt. Fra USA med priority mail tar det fra 4-5 dager, opptil en uke. Små ting som kan pakkes et et brev eller en liten pakke kommer rett til deg i posten, mens større pakker går gjennom tollen først og det kan ta litt tid. B.
tps_0709 Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2002 Bestilling ble registrert herifra fredags kveld (23 tiden) Allerede neste formiddag fik jeg mail fra butikken, med spørsmål om å bekrefte shippingadresse. Jeg regnet med at det ville ta litt tid, men allerede på torsdagen lå pakken i postkassen. Det tok ikke mer enn 6 dager altså, og billig ble det også. Jeg betalte 42 dollar for skjørtet og frakt. Det tilsvarer ca 350 kroner. I den ene brudesalongen jeg var i skulle de ha 1200 kroner for underskjørt! Angel Bridal Shop er absolutt å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå