AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Den siste tiden (kanskje de par siste månedene) så har jeg mistet ekstremt mye hår. Jeg har i utgangspunktet tynt hår, så det å miste det lille jeg har skremmer vettet av meg. F.eks: i dag lot jeg håret lufttørke etter at jeg dusjet. Deretter dro jeg fingrene forsiktig gjennom det for å "gre" det, og da dro jeg med meg mengder med hår. Jeg prøvde også en genser som jeg valgte og ta av meg igjen, og tok på en ny. Da så jeg at hele den genseren jeg valgte ikke å gå med var dekket av hår. For å gjøre det klart; dette er snakk om mye hår, og ikke at to strå hang seg fast i genseren. Jeg er 19 år, og jente. Er ikke på slankern, ikke gravid eller spesielt stresset (litt stresset i forb. med studier og slikt, men ikke mer en gjennomsnittet). Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre, eller noen tanker om hva dette kan skyldes..? Alt tas i mot med glede! Hjelp!! Anonymous poster hash: ac223...57b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Oppsøk legen din og få time. Anonymous poster hash: 87102...b29
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Kjøpte forresten b-vitaminer for litt over en uke siden. Er litt skeptisk til om det hjelper, men er man desperat så prøver man det meste. Vet dere når den eventuelle virkningen starter..? - TS Anonymous poster hash: ac223...57b
Favole Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Få deg en time til legen og få sjekket stoffskiftet og om du kan ha noen mangler. Om du ikke har mangler vil ikke tilskudd hjelpe noe.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Kjøpte forresten b-vitaminer for litt over en uke siden. Er litt skeptisk til om det hjelper, men er man desperat så prøver man det meste. Vet dere når den eventuelle virkningen starter..? - TS Anonymous poster hash: ac223...57b Bestill time hos fastlegen!!! Ta blodprøver og få sjekket stoffskifte, b-vitamin, d-vitamin og jern, bl. a. Hvis du ikke har B-vitaminmangel vil ikke de tablettene ha noen effekt overhode. Anonymous poster hash: 5a0df...f5c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Har du nylig byttet p-piller? Det kan føre til unormalt stort håravfall. Anonymous poster hash: 9a2ca...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå