Rexar Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Hvilke egenskaper ser dere etter i en partner? Hvilke verdier er viktigst?
Druid Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Toleranse og åpenhet. Jeg er gammel, jeg har TONN av bagasje, og mye av hva som er viktig for meg, passer ikke inn i hvordan samfunnet ønsker det. Så det første jeg ser etter, er en mulighet til å være ærlig og oppriktig. Og det krever ett rimelig tolerant og åpent sinn hos den andre part. Så ser jeg etter lojalitet. Jeg er swinger og notorisk skjørtejeger. Ordinære troskapsløfter fungerer ikke for meg. Det må ligge underliggende basislojalitet til grunn, ikke overfladisk selvoppofrelse. (Ja, jeg vet at det finnes mange som klarer begge, men gitt historiene om all utroen, kan vi avdekke at svært mange ikke klarer det.) Det tredje er at hun må like sex. Jeg har møtt mange som ikke liker sex, og mange som TROR de liker sex, men ekstremt få som faktisk liker sex. Vi har enda ikke funnet en vaksine mot HIV, og 90% av det jeg liker å gjøre i senga regnes som dødelig. Så selv med alle alternativene, vil partneren min være den viktigste sexpartneren jeg har. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 1. En bestevenn som jeg kan dele alt med. 2. Fysisk intimitet og kos 3. Høy iq og gode samtaler. Tror jeg... Anonymous poster hash: 15192...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Ærlighet og mildhet Anonymous poster hash: 82975...e1d 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Godhet er noe som jeg blir veldig tiltrukket av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå