Gjest Mariona Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Har en på alle måter flott kjæreste, med ett unntak: han har nesten aldri lyst til å ha sex med meg! :o Vi har sex absolutt max 2 ganger i uken, somoftest på mitt initiativ, han gjør nesten aldri noe av "arbeidet" selv - kysser meg aldri, slikker meg kanskje en gang i måneden, det siste året har han vært så "snill" å gi meg hele to orgasmer.... *sukk* Han viser ingen interesser for andre jenter heller, men onanerer jevnlig (4-5 ganger i uka).. Tidligere så hadde vi "greit nok" med sex, siden jeg ofte var kåt og gjerne tok initiativ, men jeg er så LEI av å måtte gjøre ALT selv, og de siste par månedene har jeg ikke giddet i det hele tatt (pleide tidligere å suge ham en eller to ganger om dagen, og syntes det var greit nok at jeg måtte smøre meg inn med glidemiddel og ri ham selv lixom)... Han er sikkert glad for å slippe men jeg blir så deppa... Er så fælt å gi opp en flott gutt, som jeg har vært sammen med i mange år og som alltid har vært min beste venn etc etc på grunn av noe så "lite"... men hva skal jeg GJØRE? Jeg vil ha tilbake KJÆRESTEN min, føles som om jeg deler seng med en slektning eller noe sånt..
nat26 Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Jeg vet akkurat åssen du har det!Du må være ærlig med han og si ting som det er!Si hvor mye det sårer deg og at du elsker ham utrolig mye og ikke vil gi opp forholdet deres pga det.Spør om det er noen spes grunn til at det ble sånn.Han skal sikkert åpne seg for deg. Lykke til
Gjest Mariona Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Jeg vet akkurat åssen du har det!Du må være ærlig med han og si ting som det er!Si hvor mye det sårer deg og at du elsker ham utrolig mye og ikke vil gi opp forholdet deres pga det.Spør om det er noen spes grunn til at det ble sånn.Han skal sikkert åpne seg for deg. Lykke til Jeg har prøvd... Han hadde ingen grunn (ville iallefall ikke si den) og da jeg prøvde å grave mer i saken ble det bare verre... Og det enda jeg prøvde å være så forståelsesfull jeg bare kunne... (jeg har gått fra ham tidligere, på grunn av noe annet (4 år siden) og da kom jeg tilbake igjen.. så han kommer aldri til å tro på at jeg vurderer seriøst å gå fra ham igjen - så som trussel fungerer den veldig dårlig. og om jeg først skal flytte så kommer han nok ikke til å tro meg før det er for "sent" - jeg har skaffet leilighet og sånt... og det blir så sliiitsomt. tror ikke han kommer til å tro meg da heller, faktisk. tror ikke han klarer å forestille seg at jeg skal ville bryte med ham, og det gjør ikke jeg heller. han er jo helt perfekt med dette lille unntaket...)
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Synes du 2 ganger i uken er lite? Men jeg forstår problemet hvis det alltid er på ditt initiativ og han viker så lite engasjert. Prat med han, det er det eneste du kan gjøre.
nat26 Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Synes dette er vanskelig,du sier at han er perfekt ellers,men betyr det at du kan leve med det?Hvis ja,så får du bare lære deg å leve med det.Du sier at han ikke ville trodd at du skal flytte,men hvis du virkelig vil det så sier du at denne gangen så mener du det,og at du synes at du ikke orker å ta initiativ hver gang dere skal ha sex.
Gjest 3llie Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Når man har vært sammen så lenge som dere har så er det jo ikke uvanlig at det ikke blir mer enn 2 ganger i uken. Kanskje han er lei? Trenger noe litt ekstra for å tenne ordentlig? Mer variasjon? Er dere kommet inn i en lei rutine? Kjæresten min er blitt kjærringa i forholdet vårt. Han trenger mer forspill, liker erotiske noveller, må ha riktig stemning og dagen hans må ha vært bra. Prøv å finn ut uten å spørre han direkte hva det er han trenger for at dere skal få litt mer fart på sakene.. min erfaring er i hvertfall at å prate om problemet dreper det lille sexlivet som er igjen! Kanskje du bør prøve å tilfredstille behovet ditt litt på annet vis også, med leketøy? Når han ikke har gitt deg mer enn to orgasmer iløpet av det siste året så virker det jo ikke helt som han bryr seg om dine behov, din nytelse? Du sier han onanerer 4-5 ganger i uken, kanskje han syntes sex ellers er for slitsomt? :-?
Gjest lambda ikke innlogget Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 2 ganger i uken er lite... Hadde det enda vært så bra hjemme hos oss. Vi har hatt sex -jeg måtte bare sjekke- 0,7 gang pr. uke det siste året! Noe som jeg synes er alt for lite!!
Serenity Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Jeg har prøvd... Han hadde ingen grunn (ville iallefall ikke si den) og da jeg prøvde å grave mer i saken ble det bare verre... Og det enda jeg prøvde å være så forståelsesfull jeg bare kunne... (jeg har gått fra ham tidligere, på grunn av noe annet (4 år siden) og da kom jeg tilbake igjen.. så han kommer aldri til å tro på at jeg vurderer seriøst å gå fra ham igjen - så som trussel fungerer den veldig dårlig. og om jeg først skal flytte så kommer han nok ikke til å tro meg før det er for "sent" - jeg har skaffet leilighet og sånt... og det blir så sliiitsomt. tror ikke han kommer til å tro meg da heller, faktisk. tror ikke han klarer å forestille seg at jeg skal ville bryte med ham, og det gjør ikke jeg heller. han er jo helt perfekt med dette lille unntaket...) Jeg mener ikke å være slem når jeg sier dette - men når du først går fra noen, og så kommer tilbake etterpå, har de en tendens til å ta det for gitt at man kommer neste gang en "går" også.. Dessuten synes jeg det er utrolig dårlig gjort å true med å flytte, men det er min mening.. Kanskje det fungerer for noen - men hadde min kjære gjort det, hadde jeg forventet at han flyttet også.. Hadde han da ombestemt seg og sagt han ikke mente det - ville jeg flyttet selv..
nyibyen Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Synes du er heldig jeg... Har ikke vært kjærester ett år enda, men jeg får max ett par ganger i uken av samboeren min. På MITT initiativ. Mens han nærmest ligger stille og lukker øynene og nyter (håper jeg...) mens jeg gjør arbeidet. Han har aldri slikket meg enda, så jeg tror ikke jeg får oppleve det noensinne med ham. Eneste gangene han tar initiativet er midt på natten etter en fest, i søvne.
Gjest Mariona Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Angående det å flytte fra ham, så mente jeg at det verken var en trussel jeg ville komme med, eller som hadde virket dersom jeg hadde kommet med den. Bodde alene i nesten et år sist jeg flyttet fra ham, men fant ingen som var i nærheten av å være så bra - og han ble mye mer interessert i meg når jeg var borte.. tTror egentlig jeg har skjemt ham bort. Men hvordan får man gjort noe med det da? Jeg synes 2 ganger i uken er altfor lite, jeg har lyst hver eneste kveld, dessuten er det snakk om 2 ganger i uken i de BRA ukene, og om jeg lar han ta alt initiativ tror jeg jeg skal være lykkelig om det blir en gang i måneden... Hva er egentlig galt med gutter for tiden!? det er da virkelig meningen at de skal ha mest lyst!?!?
Gjest Gutter nå til dags! Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Ja, hva er det egentlig som feiler dagens menn? Har de blitt totalt tamme? Hvor er spenningen? Eier de ikke fantasi? Hvor er MANNEN? Dagens menn fremstår som kjedelige sy-brodersker! Greit nok at vi kvinner er på fremmarsj, men må vi ta over i senga også? Dritkjedelige dagens menn ass....
Serenity Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 Kanskje problemet ligger der - at du tror han skal ha mest lyst, og dermed får urealistiske forventninger? Alle mennesker er forskjellige - han får sikkert dekket sitt behov de to gangene i uken, og er det jo ikke nødvendig for han å ta noe initiativ..
Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 Det finnes faktisk menn som ikke er så veldig interessert i sex. Alle mennesker er forskjellige. Hvis du kan leve med dette og kanskje klare deg med onani og den gleden du få ut av samlivet med ham ellers, kan du jo gi ham en sjanse. Han er vel ikke helt uinteressert heller, så kanskje du kan få noen flotte opplevelser med ham!
Gjest Mariona Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Det finnes faktisk menn som ikke er så veldig interessert i sex. Alle mennesker er forskjellige. Hvis du kan leve med dette og kanskje klare deg med onani og den gleden du få ut av samlivet med ham ellers' date=' kan du jo gi ham en sjanse. Han er vel ikke helt uinteressert heller, så kanskje du kan få noen flotte opplevelser med ham![/quote'] Vel, for det første får jeg ingen glede ut av å onanere - joda jeg kan få orgasmer, men det er omtrent like "gledesbetont" som å feks tisse.... For det andre så er det UTROLIG irriterende å legge seg, begynne å kjæle med ham, håpe på å få noe tilbake - og så fort jeg roer bevegelsene et øyeblikk er det frem med høyrehånda og kose med seg selv isteden.. Joda, jeg har sikkert altfor høye forventninger. Får vel skaffe meg et par elskere.
Sandman Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes 2 ganger i uken er altfor lite, jeg har lyst hver eneste kveld Kanskje andre tidspunkter på døgnet for han kan være vel så inspirerende...??? ...en mårrasrunde, eller på ettermiddagen, kan kanskje være noe å prøve....? Rutine, og mangel på impulsivitet, kan drepe mye av gnisten...
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #16 Skrevet 5. mai 2004 Han høres bortskjemt ut, spør du meg. La han slite litt for godsakene!
Gjest Mariona Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 Kanskje andre tidspunkter på døgnet for han kan være vel så inspirerende...??? ...en mårrasrunde, eller på ettermiddagen, kan kanskje være noe å prøve....? Rutine, og mangel på impulsivitet, kan drepe mye av gnisten... Å men sex utenfor senga er FY-FY altså. Sånt vil han ikke være med på (lenger) (ikke at han noengang har vært særlig ivrig på det)... :-? Han jobber fra 9 til 19-20 hver dag, noen ganger lenger, så å ha sex midt på dagen blir ganske umulig..
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 Han jobber fra 9 til 19-20 hver dag' date=' noen ganger lenger, så å ha sex midt på dagen blir ganske umulig..[/quote'] Tropp opp jobben hans i lunchen da..
Gjest Mariona Skrevet 5. mai 2004 #19 Skrevet 5. mai 2004 Vel, DERSOM jeg klarer å treffe lunsjpausen (som kan være klokka 10, rller den kan være klokka 19 - eller et hvilket som helst sted i mellom, de spiser når de har tid/er sultne), så mener han at jeg bør ha en god grunn for å forstyrre og sex i nærheten av jobben er helt uaktuelt, har prøvd med jevne mellomrom i flere år... <Føler dette er et ganske håpløst tilfelle... Du som foreslo at jeg skulle slutte å ha sex med ham så kom han til å savne det; hvor lang tid vil du tro jeg må vente da? Så kan jeg telle... Tviler på at det vil hjelpe nemlig.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #20 Skrevet 5. mai 2004 det siste året har han vært så "snill" å gi meg hele to orgasmer.... *sukk* Tidligere så hadde vi "greit nok" med sex, siden jeg ofte var kåt og gjerne tok initiativ, men jeg er så LEI av å måtte gjøre ALT selv, og de siste par månedene har jeg ikke giddet i det hele tatt (pleide tidligere å suge ham en eller to ganger om dagen, og syntes det var greit nok at jeg måtte smøre meg inn med glidemiddel og ri ham selv lixom)... Han er sikkert glad for å slippe men jeg blir så deppa... Er så fælt å gi opp en flott gutt, som jeg har vært sammen med i mange år og som alltid har vært min beste venn etc etc på grunn av noe så "lite"... men hva skal jeg GJØRE? Jeg vil ha tilbake KJÆRESTEN min, føles som om jeg deler seng med en slektning eller noe sånt.. Tja.... 1. Han har ikke ansvaret for dine orgasmer; det har DU. 2. Min beste venn. Er det her problemet ligger? Spenningen er borte, kanskje han har følelser for deg som om du skulle vært søsteren hans omtrent. har du snakket med ham om det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå