Gå til innhold

Kjent illusjonist - hvem?

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

I forbindelse med den "svevende mannen" i Oslo, forsøkte jeg å forklare faren min hvordan det funket, og han begynte å snakke om en annen illusjonist han hadde sett på tv og hvor ekte det så ut. Jeg har ikke sett særlig mye på sånne ting, og kunne bare komme på Uri Geller og Criss Angel som det da ikke var. Skulle visst hvem det var så jeg kan få faren min bort fra å være så overtroisk. :P

Har dere forslag til hvem det kan være? Hanhar visst hatt et tv show.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

David Copperfield.

Skrevet

Sikkert Dynamo, han har vert mye på f.eks Discovery channel i det siste.

Forøvrig synes jeg han er en pinlig dårlig illusjonist og tryllekunstner, han er storforbruker av videoredigering, settinger der alle du ser på er med på trikset osv.

Søker du på Dynamo på nett, så finner du tonnevis av kritikk for måten han gjør "triksene" sine.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg foreslo Coppefield også, men det var Dynamo! Takk takk! :) Har ikke hørt om ham før. Var noe om å fryse is, få klokker til å stoppe og gå på vannet, så nå må jeg bare sjekke ut hvordan han gjør det. ;)

Gjest Badabing
Skrevet

Sikkert Dynamo, han har vert mye på f.eks Discovery channel i det siste.

Forøvrig synes jeg han er en pinlig dårlig illusjonist og tryllekunstner, han er storforbruker av videoredigering, settinger der alle du ser på er med på trikset osv.

Søker du på Dynamo på nett, så finner du tonnevis av kritikk for måten han gjør "triksene" sine.

Han har i alle fall lurt pappa, men så er pappa kjent for å være lett å lure. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...