Gå til innhold

Å betale noen for å gifte seg med meg.. Teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig giftesyk men er singel så jeg kommer nok aldri til å oppleve å bli gift. Har alltid hatt en drøm om å gifte meg i Spania men det skjer jo ikke :( Så tenkte jeg siden jeg drar til Las Vegas, så kan jeg kanskje betale noen for å gifte seg med meg, bare for å si at jeg har vært gift. Er jo bare å skille seg dagen etter. Er det teit? Noen som har gjort det?

Jeg er såå misunnelig på de som er gift og har familie. Noe jeg aldri kommer til å få oppleve. er 50 dollar en grei pris tror dere?

Anonymous poster hash: 2f439...4ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper du tuller nå?

Anonymous poster hash: ff7c3...163
  • Liker 8
Skrevet

Jeg skal aldri gifte meg, men jeg tar gjerne pengene!

Skrevet

Haha det blir litt av et bryllup! Hengt deg opp i Hangovers 1, 2, og 3?

Anonymous poster hash: 04d28...cb4
  • Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det der hørtes faktisk dritkult ut.

Skrevet

Hvis du spanderer turen kan jeg gifte meg med deg helt gratis.

Anonymous poster hash: 36636...2a6
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke tull, men jeg vil og oppleve å ha vært gift :( Da kan jeg hvertfall si at jeg har gjort det, i Las Vegas til og med! Er 32 år så tviler på at jeg noensinne blir gift på onkli.

TS

Skrevet

Det er ikke tull, men jeg vil og oppleve å ha vært gift :( Da kan jeg hvertfall si at jeg har gjort det, i Las Vegas til og med! Er 32 år så tviler på at jeg noensinne blir gift på onkli.

TS

32 år og ikke klarer å stave ordentlig? Lykke til, finnes sikkert mange som vil ha pengene ;)

Anonymous poster hash: 6a85a...1a5

• Liker 6
Skrevet

32 år og ikke klarer å stave ordentlig? Lykke til, finnes sikkert mange som vil ha pengene ;)

Hva mener du? Ja, siden ingen vil ha meg så får jeg betale noen for å gifte seg med meg da. Får satse på at 50 dollar er en grei pris..

Skrevet

TS

Jeg prøver igjen, onkli staves ordentlig.

• Liker 4
Skrevet

Hva mener du? Ja, siden ingen vil ha meg så får jeg betale noen for å gifte seg med meg da. Får satse på at 50 dollar er en grei pris..

Hahaha... tror nok du må plusse på noen nuller her ja...

Lurer på hvorfor du ikke skulle bli gift? Det er vel ingen grunn til at ikke du skulle finne deg en du kan gifte deg med?

Anonymous poster hash: 32158...bb1

• Liker 1
Skrevet

Hahaha... tror nok du må plusse på noen nuller her ja...

Lurer på hvorfor du ikke skulle bli gift? Det er vel ingen grunn til at ikke du skulle finne deg en du kan gifte deg med?

Anonymous poster hash: 32158...bb1

Men jeg vil gifte meg NÅ snart!!! Er utålmodig som en 5-åring.. Og siden jeg er singel og ser ut til å bli det leeenge så ser det ikke ut som det blir noe av det bryllupet jeg hadde planlagt i Spania gitt :( Hadde planlagt ALT. Men exen dumpa meg så da er jeg like langt.

Skrevet

Å betale noen for å gifte seg med deg er litt teit ja. Du skal jo ikke behøve det. Det er jo ingenting romantisk i det hvis det er det du vil oppleve. Det er et langt liv og du har fortsatt mulighet til å møte rett mann.

• Liker 1
Skrevet

Det er fullt mulig. Det er nok vanskelig hvis du ønsker deg en Norsk person, men det finnes flere utenlandske byråer som tilbyr slike tjenester. Du kan bla gjennom en katalog med ansikter og finne en du liker og spørre om å få møte den personen. Hva dere gjør etter at byrået har ordnet et møte er helt opp til dere.

Skrevet

Det er fullt mulig. Det er nok vanskelig hvis du ønsker deg en Norsk person, men det finnes flere utenlandske byråer som tilbyr slike tjenester. Du kan bla gjennom en katalog med ansikter og finne en du liker og spørre om å få møte den personen. Hva dere gjør etter at byrået har ordnet et møte er helt opp til dere.

Jeg skal på ferie til Las Vegas med noen venner så tenkte bare spørre noen ute på byen egentlig. Så det blir sånn fyllegreie, men jeg VIL bli gift, det er kjempeviktig for meg.

TS

Skrevet

Så det blir sånn fyllegreie, men jeg VIL bli gift, det er kjempeviktig for meg. TS Anonymous poster hash: 2f439...4ca

O_o Dette må være en av de mer rare trådene jeg har sett. 32 år er da ikke noen alder... <_< >_>

Sånn i hovedsak vil du ta til takke med hva som helst, bare for å bli gift? Hva hadde skjedd hvis du hadde giftet deg i fylla med en skikkelig dritstygg fyr som viste seg å være katolikk og som ikke ville gi deg skilsmisse? <_<

Skrevet

Hallo damen! Du er 32 år!! Kjenner maaaange som er 32 år og singel, som gjerne vil gifte seg. Men, de venter på mannen i sitt liv. Klart du ikke får noe mann hvis du har den innstillingen der! Du må ut på markedet, gjøre jobben, mennnene vokser ikke på trær:) Du må ut å jakte!!

:)

Eller kanskje du er mann, da leser du bare alt som en mann ;)

Gjest Summers
Skrevet

TS

Så å betale noen i Las Vegas for å være gift med deg i ett døgn er å være gift på onkli?

• Liker 10
Skrevet

Hva er spesielt med å være gift, når det er under slike tullete omstendigheter?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...