AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg er på utkikk etter den beste mediespilleren, som skal gies bort i julegave. Personen som skal få gaven liker overhodet ikke Apple, derfor er Apple Tv utelukket. Mediespilleren kan være maks litt over 1000 kr. Jeg trodde først at Boxee Box ble mitt valg, men fant ut at det var noe med at den ikke oppdateres lengre og derfor ikke har Netflix, blant annet. Noen her som har peiling?Anonymous poster hash: d2d87...030
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Western Digital WD TV Live G3? Har alt du ber om, og er herlig fri for Apples klamme hånd.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for tips! Er det en du personlig kan gå god for? Har du den selv? Anonymous poster hash: d2d87...030
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Takk for tips! Er det en du personlig kan gå god for? Har du den selv? Anonymous poster hash: d2d87...030 Har den ikke selv, men har eksperimentert litt med en liten hjemmelaget pc, der jeg har installert XBMC media center. En slik ferdig boks gjør ting veldig mye greiere, den er satt opp klar til bruk, og du slipper å styre selv. Det eneste den ikke støtter ser ut til å være Apples egne beskyttede formater. Akkurat det tipper jeg bare er en pluss for mottager av presangen. Ekstra pluss at det ser ut som programvaren på den kan byttes ut med tredjeparts programvare (uorginal programvare). Da er man med en gang ikke så føkka om originalprodusenten slutter å oppdatere den. Man får også flere funksjoner enn det originalprogramvaren gir deg (som for eksempel *kremt* torrent nedlasting *host*)
Larsern Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Har den ikke selv, men har eksperimentert litt med en liten hjemmelaget pc, der jeg har installert XBMC media center. En slik ferdig boks gjør ting veldig mye greiere, den er satt opp klar til bruk, og du slipper å styre selv. Det eneste den ikke støtter ser ut til å være Apples egne beskyttede formater. Akkurat det tipper jeg bare er en pluss for mottager av presangen. Ekstra pluss at det ser ut som programvaren på den kan byttes ut med tredjeparts programvare (uorginal programvare). Da er man med en gang ikke så føkka om originalprodusenten slutter å oppdatere den. Man får også flere funksjoner enn det originalprogramvaren gir deg (som for eksempel *kremt* torrent nedlasting *host*) Hva med Raspberry Pi? Prisen er et en drøy 200 lapp og den kan utstyres med et operativsystem basert på xbmc.
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Hva med Raspberry Pi? Prisen er et en drøy 200 lapp og den kan utstyres med et operativsystem basert på xbmc.Har lest litt om de der, men er de i stand til å dekode blueray og sliktno?
Larsern Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Har lest litt om de der, men er de i stand til å dekode blueray og sliktno? Hvis den er kodet i h.264 så kan den det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå