Gå til innhold

My top fans appen! (for Facebook) Funker den? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

My top fans for Facebook heter appen, og den viser hvem som er inne og sniker på facebookprofilen din! Både jeg og noen venninner har prøvd å teste med å være mye inne på profilene til hverande, for å se om vi stiger på lista, og det gjør du! Og det sykeste er at igår snakket jeg mye med en kjekk fyr på byen, han har plutselig dukket opp på listen over hvem som har sneket på meg!! Og vi har ikke noe spesielt felles venner, aldri pratet sammen før og vi er ikke facebookvenner heller..

Har jo litt vanskelig for å tro på sånne apper generelt, men det stemmer nesten på en prikk! Noen som vet hvordan dette fungerer?? :)

Anonymous poster hash: 09cd8...51b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter siden jeg har på følelsen at dette underforumet er svært lite besøkt ;-)

Skrevet

Tviler på at det fungerer. Det måles ut i fra hvem som kommenterer, liker og skriver på veggen osv mest.

Skrevet

Det er mot facebooks personvern, så nei. Den teller ikke sidebesøk eller noe. Som hun over nevner er det nok heller aktivitet ellers.

Anonymous poster hash: 80701...459
Skrevet

Så det er med andre ord uaktuelt at det funker? :P Såå merkelig med han som jeg ble kjendt med igår da....

Gjest Blubberella
Skrevet

Så det er med andre ord uaktuelt at det funker? :P Såå merkelig med han som jeg ble kjendt med igår da....

Har du vært mye inne på hans side da? Kanskje det er din "sniking" som har blitt registrert?

Sånne apps er ofte i beste fall bare fjas og i verste fall virus/hacks.

Skrevet

Jeg var inne på han èn gang ;) hehe! Men det går vell for det samme om det er jeg som sniker eller han som sniker? Om appen ikke funker, så hadde vel ikke min sniking heller telt med? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...