Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forreeesten.

Noen som har kjøpt en god sovemaske? en som STENGER for lys. Kjøpte en fra apoteket og gledet meg enedelig til å sove i mørket i disse lyse dager..... Men den er jo ikke lystett i det hele tatt!!!

Bucky 40 Blinks er genial! Behagelig på, og ligger ikke inntil øynene. Kan blunke uten å komme borti den :) Blokkerer ute alt lys så lenge den sitter riktig på, og er kåret til best i test i flere øyemaske-tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe fra watchlisten min:

Polaroidkamera mini

Klesorganisator - til truser/sokker/BH

søt veske - har sett flere kjøpe denne og vært fornøyd

Hodeskalleveske - julegaveidé

strikket cardigan i farger - ser for meg at denne er knøttliten, så har ikke turt å kjøpe den!

Veske - føler at hele facebookgruppa har denne, og alle elsker den!

BH - noen som har denne og vet str?

NIke sko - falske. Hele facebook har disse også, og alle eeeelsker dem....

kjole - til ammeperioden / jul

Kan du linke til Facebook-gruppen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bucky 40 Blinks er genial! Behagelig på, og ligger ikke inntil øynene. Kan blunke uten å komme borti den :) Blokkerer ute alt lys så lenge den sitter riktig på, og er kåret til best i test i flere øyemaske-tester.

Aaah, tusen takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, de har redigert hodet til Kim Kardashian på en klesmodell jo! Komisk. Kjendiser er tydeligvis good business.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de har redigert hodet til Kim Kardashian på en klesmodell jo! Komisk. Kjendiser er tydeligvis good business.

Haha så det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Forreeesten.

Noen som har kjøpt en god sovemaske? en som STENGER for lys. Kjøpte en fra apoteket og gledet meg enedelig til å sove i mørket i disse lyse dager..... Men den er jo ikke lystett i det hele tatt!!!

Kjøpte du den som Tonje linka til? (bare lurer på om det er noe poeng å tipse om en annen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Haha så det :laugh:

Og derfor tviler jeg på at den er fin :Hehe: ..fordi man får en dårlig kopi av den som vises på bildene i linken.

Jeg så foresten en i denne facebookgruppa som la ut bilde av seg selv i kjolen, og jeg synes det så helt greit ut, verken mer eller mindre. Men jeg vet ikke hvilken selger hun kjøpte den fra da. Det har jeg erfart før- likt plagg fra forskjellige selgere kan være rimelig forskjellige i både størrelse og kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt veske oppbevaring. noe ala denne?
Eller kanskje noe annet smart. Veskene mine er stappet ned i en skuff i skapet, ser ikke bra ut i det hele tatt og jeg ønsker å få brukt plassen til noe mer fornuftig istedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ei veske i mai (finner ikke linken, den er borte!) for 199,- kroner men den kom aldri. (estimert levering mellom 10-25.juni) Første gang jeg har oppretta case, for selgeren svarte meg ikke på mail. Ga det to uker etter jeg sendte mail før jeg oppretta case den 16.juli. Fristen gikk ut 17.juli, så jeg tok ingen sjanser! Det gikk heldigvis bare bra, for jeg fikk pengene igjen og selgeren unnskyldte seg veldig. Dritkjipt egentlig, for ville bruke veska til stellebaag... Men fant en annen fin her da! Så nå skal jeg dele litt watch list og kjøp :nigo:

Polo x 4 - BESTE I VERDEN! Nå har jeg spist så mange at jeg har sår på tunga :ler: Rask levering.

Mobildeksel til iPhone 4s - kom veldig fort og passa perfekt!

T-skjorte til mannen - rask levering, god kvalitet

Såå, watch list!

Ugleveske

Stelleveske

Lita, søt veske (den grønne!) NEEI, den er ended! Kan noen finne lik til meg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Denne t-skjorta var overraskende fin både i stoff og passform! Eneste aber er at den visstnok må vaskes for hånd men siden den kostet bare rundt 50 kr tror jeg kanskje at jeg tør å ta sjansen på maskinvask. Disse er onesize i en størrelse som også passer litt større kropper (opp til ca 46). Jeg bruker 44/46 i topper og denne var fin på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerbank til ca. 6 kr

Bærbar ekstralader til mobiltelefonen. Har testet den et par ganger på min Samsung Galaxy s2, og den lader bra! Har ikke sjekket ennå hvorvidt den klarer å lade mobilen fra 1% til 100%, eller om den kanskje til og med klarer å gjøre det flere ganger før ekstraladeren må lades opp igjen, men jeg har i hvert fall fått bekreftet at den lader godt nok til å være en god hjelp i mobilbatteri-nøden ;)

Den koster visst 32 kroner. Er en sånn billigting som ligger i valgmenyen som får det til å se ut som 6 kr. Men fortsatt råbillig i forhold til de som selges i Norge!! :) Så tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor tviler jeg på at den er fin :Hehe: ..fordi man får en dårlig kopi av den som vises på bildene i linken.

Jeg så foresten en i denne facebookgruppa som la ut bilde av seg selv i kjolen, og jeg synes det så helt greit ut, verken mer eller mindre. Men jeg vet ikke hvilken selger hun kjøpte den fra da. Det har jeg erfart før- likt plagg fra forskjellige selgere kan være rimelig forskjellige i både størrelse og kvalitet..

Godt mulig det... :vetikke: Tror ikke jeg skal kjøpe den med det første :) Kjøpte heller denne:

http://www.ebay.com/itm/360998807539?var=630337691851&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Ber til høyere makter om at denne er som på bildet og at den passer.. Syns den var knallfin :wow:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har blitt litt de siste ukene...

Wallsticker til barnerom - Kjøpte først en med blå i stedet for rosa blader men der var stammen sort, så jeg kjøpte denne også for å kunne ha brun stamme. (Finner ikke igjen den blå for den er fjernet).

Skinntøffler til treåringen - Har mange av disse fra før av og elsker dem!

MD face and body scrub

Statementsmykke - Veldig lette materialer og sikkert elendig kvalitet, men det ser bra ut på

Pandasmykke til treåringen - Langt smykke som var enkelt å kutte så det passet jentungen

Refill til bleiebøtte

Vanntett pose til iphone - Har ikke testet den i vann, men det viktigste er at den tåler vannsøl så tipper det går fint. Det fungerer helt fint å taste på mobilen med den på.

Statementsmykke - De rosa kulene var veldig plastikk, men ellers var det kjempefint!

"sykniv" - kommer ikke på hva dette egentlig heter.... De er små men det var jeg klar over. Har ikke testet dem enda.

Kjole - Har ikke mottatt denne enda

Larve"crocs" til treåringen - Ikke mottatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du den som Tonje linka til? (bare lurer på om det er noe poeng å tipse om en annen...)

Neei, har ikke kjøpt den enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...