AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #12201 Del Skrevet 18. juli 2014 Det kan jo hende at hun er på ferie. Jeg synes du skal dele med oss hva du har kjøpt.Anonymous poster hash: e74b2...507 Og hvorfor skal jeg det….? Haha. Jeg har kjøpt en veske, det er vel nok å si. Anonymous poster hash: bd55d...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #12202 Del Skrevet 18. juli 2014 Og hvorfor skal jeg det….? Haha. Jeg har kjøpt en veske, det er vel nok å si. Anonymous poster hash: bd55d...4dd Fordi det er derfor tråden er her..... Du kan jo veg lage din egen tråd om ditt problem.Anonymous poster hash: e74b2...507 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 18. juli 2014 #12203 Del Skrevet 18. juli 2014 Vel, jeg har også fått sendingsnummer som ikke "fungerer", men pakkene har nå dukket opp likevel. Har også mottatt varer lenge etter estimert leveringsdato, så kanskje dette går bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 18. juli 2014 #12204 Del Skrevet 18. juli 2014 Mottatt den siste tiden: Kart - helt fantastisk. Vært en stor suksess! Leopardtopp - denne var faktisk i bra kvalitet. Og den passet meg! :bigsmile: Fisheye for telefon - god kvalitet. Topp - kjøpte i grå og rosa (begge variantene). Er lik kvalitet som kjedebutikkene våre her i Norge. Vært veldig fornøyd med merket (Shelikes) tidligere. Normal i str. Blomsterbøyle - denne er knøttliten. Passer nok et barnehode. Blir en bursdagsgave til en av niesene mine. Vipper - påfyll. Veldig bra selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 18. juli 2014 #12205 Del Skrevet 18. juli 2014 Underskjørt med spiler(sånn man bruker under brudekjoler) for 40 kr :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #12206 Del Skrevet 19. juli 2014 Kan noen fortelle meg hvorfor det ikke er alt jeg kan legge i handlekurven, men må betale direkte? Irriterende når jeg skal ha flere like ting i to ulike størrelser, og må betale for hver ting separat. Anonymous poster hash: bb24a...dc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 19. juli 2014 #12207 Del Skrevet 19. juli 2014 En annen har gitt feeback til selgeren jeg kjøpte fra om at hun aldri hadde mottatt en vare hun betalte for. Selgeren svarer ikke på mine mail og sendingsnummeret hun sendte meg eksisterer ikke. Så ja, jeg har nok blitt svindlet. Hun har hatt 2 uker på seg til å svare, men har ikke hørt noe.. Anonymous poster hash: bd55d...4dd Jeg håper du er klar over at du må bruke sporingsnummeret på det selskapet pakken er sendt med. Altså ikke posten.no . Det tar også 1-2 dager av og til fra nummer genereres til sporing er oppdatert hos fraktfirma. Dernest, ting kan forsvinne underveis. Jeg har noen nettbutikker blant annet og det er rundt 1-2 % av pakkene som rotes bort eller stjeles av ansatte i butikk/sortering/biler underveis. Noe kan også bli ødelagt, de kan ødelegge pakkseddel osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 19. juli 2014 #12208 Del Skrevet 19. juli 2014 Kan noen fortelle meg hvorfor det ikke er alt jeg kan legge i handlekurven, men må betale direkte? Irriterende når jeg skal ha flere like ting i to ulike størrelser, og må betale for hver ting separat. Anonymous poster hash: bb24a...dc2 Dette er en funksjon kun tilrettelagt for enkelte som har egen butikk og ikke bare legger ut ting separat. Det er også svært mange som ikke liker å gi kundene muligheten til å putte mange ting sammen fordi de liker å sende alt i separate små konvolutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. juli 2014 #12209 Del Skrevet 19. juli 2014 Så fint å vite! :D Håper det ordner seg for meg og! Jeg kjøpte en veske, en veske som har gått ut av produksjon og som jeg har ønsket meg lenge. Sjekket alt med selgeren, hun hadde 100% positiv feedback og har solgt flere dyre ting tidligere. Men nå ser jo at det kom en klage 17 juli fra en annen som kjøpte noe av henne i mai som aldri dukket opp... Får vente til jeg får tatt kontakt med ebay og paypal! Hvor lenge ventet du? Det står at jeg må vente til 5 august..Anonymous poster hash: bd55d...4dd Etter en viss tid så kommer det opp en beskjed om at man må si fra om man ikke har fått varen (om man ikke har gitt feedback), det er vel omtrent når datoen for "estimert levering" går ut.. Så da har jeg bare klikket på at jeg ikke har fått varen, og om selger ikke responderte, så gikk jeg videre. Og da tok det vel bare et par dager før pengene mine var tilbake. Håper det ordner seg for deg også. Det gjør det helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. juli 2014 #12210 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Leopardtopp - denne var faktisk i bra kvalitet. Og den passet meg! :bigsmile: Denne har jeg også mottatt, men det passet deg altså!? Den derre puppegreia der, det er jo en sånn "innlagt bh".......... Den kan jo ikke være større enn 65A!? Da jeg tok på meg singletten så passet den overalt, satt som et superskudd faktisk, men akkratt denne BH-greia, den nederste kanten som i teorien skal være under puppen ble rett over brystvorta mi jo! Endret 19. juli 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #12211 Del Skrevet 19. juli 2014 Har en haaaaaaug på watchlisten min jeg kunne linka ut. Men det er kanskje dumt å linke til noe man ikke har erfaring til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. juli 2014 #12212 Del Skrevet 19. juli 2014 Har en haaaaaaug på watchlisten min jeg kunne linka ut. Men det er kanskje dumt å linke til noe man ikke har erfaring til. Jooo legg ut watchlisten deres folkens:) flott å få litt inspirasjon.Anonymous poster hash: e700d...40a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 19. juli 2014 #12213 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg har akkurat kjøpt noen armbånd, de skal være bursdagsgaver til min datters venninner. Har bestilt fire forskjellige farger av hver, ikke mottatt enda. Justin Bieber-armbånd One Direction-armbånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 19. juli 2014 #12214 Del Skrevet 19. juli 2014 Kjøpte hudkrem på Ebay - selger var enig i å skrive ned verdien / merke som gave - men nå har jeg en regning på 200 kroner fra tollvesenet. Det idiotiske er jo at kun 40 kroner faktisk er mva, resten er fortollingsgebyret! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 20. juli 2014 #12215 Del Skrevet 20. juli 2014 Kjøpte hudkrem på Ebay - selger var enig i å skrive ned verdien / merke som gave - men nå har jeg en regning på 200 kroner fra tollvesenet. Det idiotiske er jo at kun 40 kroner faktisk er mva, resten er fortollingsgebyret! Du kan si nei til å ta imot pakken. Selger godtar kanskje å returnere pengene om pakken sendes tilbake? Hvis du nekter å ta imot pakken må du ikke betale regningen. Du har vel ikke fått pakken enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 20. juli 2014 #12216 Del Skrevet 20. juli 2014 Du kan si nei til å ta imot pakken. Selger godtar kanskje å returnere pengene om pakken sendes tilbake? Hvis du nekter å ta imot pakken må du ikke betale regningen. Du har vel ikke fått pakken enda? Jeg har ikke hentet pakken enda nei. Men det koster jo uansett ett-eller-annet å få sendt pakken tilbake, og det beløpet må vel jeg ut med? I alle fall slik at selgeren trekker det fra det han skylder meg når han får pakken og portokravet i retur? (Aner ikke hvordan dette fungerer). Skal jeg bare la pakken ligge der, og ikke hente den ut? Og hva i alle dager gjør jeg med kravet tollvesenet har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 20. juli 2014 #12217 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg har ikke hentet pakken enda nei. Men det koster jo uansett ett-eller-annet å få sendt pakken tilbake, og det beløpet må vel jeg ut med? I alle fall slik at selgeren trekker det fra det han skylder meg når han får pakken og portokravet i retur? (Aner ikke hvordan dette fungerer). Skal jeg bare la pakken ligge der, og ikke hente den ut? Og hva i alle dager gjør jeg med kravet tollvesenet har? Det koster ingenting å sende den tilbake etter det jeg vet, så lenge du ikke mottar den. Hvis du "nekter" å hente den ut, så skal ikke kravet betales. Det skal stå info på hentelappen? For det er vel på hentelappen regningen står, som i oppkrav? Den avgiften må jo betales før man får pakken, og det er det du kan nekte. Hvis du forteller litt mer om regningen, så er det lettere å svare deg. Av det du skriver virker det som du har fått en separat regning, men min erfaring er at pakken da blir gjort om til oppkrav og at betalingen skal gjøres ved uthenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 20. juli 2014 #12218 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Det koster ingenting å sende den tilbake etter det jeg vet, så lenge du ikke mottar den. Hvis du "nekter" å hente den ut, så skal ikke kravet betales. Det skal stå info på hentelappen? For det er vel på hentelappen regningen står, som i oppkrav? Den avgiften må jo betales før man får pakken, og det er det du kan nekte. Hvis du forteller litt mer om regningen, så er det lettere å svare deg. Av det du skriver virker det som du har fått en separat regning, men min erfaring er at pakken da blir gjort om til oppkrav og at betalingen skal gjøres ved uthenting. Har fått flere slike tollkrav før, og dette er av den typen hvor jeg må betale kravet før jeg får hentet ut pakken. Endret 20. juli 2014 av Miah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 20. juli 2014 #12219 Del Skrevet 20. juli 2014 Denne har jeg også mottatt, men det passet deg altså!? Den derre puppegreia der, det er jo en sånn "innlagt bh".......... Den kan jo ikke være større enn 65A!? Da jeg tok på meg singletten så passet den overalt, satt som et superskudd faktisk, men akkratt denne BH-greia, den nederste kanten som i teorien skal være under puppen ble rett over brystvorta mi jo! Den passet utrolig nok! Den innlagte "bhen" passet jo selvfølgelig ikke, men den tenkte jeg å gjøre noe med. Får du brukt din? Jeg skal bare bruke min til et kostyme, så gjør ikke noe særlig big deal for meg uansett, men du hadde vel tenkt å bruke din ellers? Jeg har akkurat kjøpt noen armbånd, de skal være bursdagsgaver til min datters venninner. Har bestilt fire forskjellige farger av hver, ikke mottatt enda. Justin Bieber-armbånd One Direction-armbånd Du vet at Justin Bieber ikke er så populær blant småjentene lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 20. juli 2014 #12220 Del Skrevet 20. juli 2014 Du vet at Justin Bieber ikke er så populær blant småjentene lenger? I klassen til datteren min er han det. Halvparten liker 1D, de andre liker JB. Jeg hadde ikke kjøpt noe jeg ikke visste om de likte 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå