Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg synes denne kjolen er kjempesøt, men jeg er litt redd for at den skal bli for kort til meg. Går fint under bryst- og midjemålene på L, men jeg er redd den skal bli unormalt kort på meg som er nesten 1,80...

Foretrekker å kjøpe klær fra USA og UK, da jeg er litt skeptisk til størrelse (og delvis kvalitet) på mange av klærne fra Kina/Hong Kong. Jeg vet at plaggene vanligvis ikke koster flesk, så bomkjøp behøver ikke å være dyrt, men av miljøhensyn vil jeg ikke sitte igjen med masse klær jeg ikke kan bruke....

Anonymous poster hash: 22c32...1a3

Til og med på modellen var den kjolen ganske snau! Jeg er 175 og hadde aldri tatt sjansen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt et slikt case til min macbook. Jeg har den gamle hvite macbook-modellen, og på min var det ikke ''hull'' der logoen er, men siden logoen lyser når skjermen er oppe, så skinner det igjennom. Søsteren min har forresten macbook air, og bestilte også et slikt case. Det var ikke hull i hennes case heller.

Ok, tusen takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med at det er veldig mye snakk og lite tips her inne om dagen. :plystre:

Tips til veske til deg AB. Og her.

Fikk disse cotton lysene i dag. Bestile 7. juli, så rask levering.

De er veldig turkise og fine. ferdig montert. har ikke prøvd de med lys enda, så vet ikke om de tar fyr slik mange sier at de garrraaanteeert kommer til å gjøre. de skal henge til pynt og kommer ikke til å være på særlig mye.

Tenkte jeg skulle kjøpe denne veska og bruke som stelleveske. Men er litt usikker på størrelsen ift "vanlig" stellebag.. Hmm. ser at den er 10cm kortere og lavere, men 5 cm dypere enn emmalunga sin veske. går kanskje opp i opp. og det skal jo bare litt bleier og småstæsj oppi.

edit. Har en haaaaaaug på watchlisten min jeg kunne linka ut. Men det er kanskje dumt å linke til noe man ikke har erfaring til. :)

Jeg vurderer denne http://www.ebay.com/itm/New-Multifunctional-Mummy-Changing-Bag-Fashion-Baby-Diaper-Nappy-Backpack-Design-/171322277521?pt=US_Diaper_Bags&var=&hash=item27e39a7e91 som stelleveske :) Si ifra om du finner andre aktuelle...

Anonymous poster hash: f6388...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer denne http://www.ebay.com/itm/New-Multifunctional-Mummy-Changing-Bag-Fashion-Baby-Diaper-Nappy-Backpack-Design-/171322277521?pt=US_Diaper_Bags&var=&hash=item27e39a7e91 som stelleveske :) Si ifra om du finner andre aktuelle...

Anonymous poster hash: f6388...0e3

det ble til at jeg bestile den jeg linket til. Så får jeg se om den er brukbar til det, hvis ikke er det en fin gave eller vanlig veske :) Får jo med stelleveske til vogna også, men jeg vil ha en utenom! Skal kikke litt mer etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei

Jeg har handlet på Ebay i åresvis, men aldri blitt svindlet.

Nå ser det ut som jeg har blitt svindlet der for den nette summen av 13.000,-. Hvordan fungerer Ebay Money Back Guarantee og er det sannsynlig at jeg får pengene mine tilbake? Jeg betalte via Paypal som vanlig..

Anonymous poster hash: bd55d...4dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har handlet på Ebay i åresvis, men aldri blitt svindlet.

Nå ser det ut som jeg har blitt svindlet der for den nette summen av 13.000,-. Hvordan fungerer Ebay Money Back Guarantee og er det sannsynlig at jeg får pengene mine tilbake? Jeg betalte via Paypal som vanlig..

Kontakt ebay, så får du tilbake pengene. Sikker på varen ikke er sen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kontakt ebay, så får du tilbake pengene. Sikker på varen ikke er sen?

Ja, dessverre. Tracking nummeret hun oppga eksiterer ikke heller og nå ser jeg at den 17 juli fikk hun en feedback fra en annen jente som hadde handlet hos henne om at hun aldri hadde mottatt varen. Skulle sett dette tidligere! Har aldri opplevd svindel med Ebay, men selvfølgelig måtte noe sånt skje når jeg hadde kjøpt en vare for 13.000,-.

Har kontakt Ebay, men får melding om at jeg ikke kan åpne en sak før 5 august.. Selgeren svarer heller ikke på mailene mine. Men tror du/ dere at jeg FÅR pengene mine tilbake? Ebay money back guarantee skal dekke kjøpet, det er hvertfall det som står i "annonsen". Men jeg er likevel usikker da jeg aldri har hatt bruk for det før. Er veldig lei meg nå og kommer nok ikke til å tørre å handle mer på nett på en veldig god stund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. Tracking nummeret hun oppga eksiterer ikke heller og nå ser jeg at den 17 juli fikk hun en feedback fra en annen jente som hadde handlet hos henne om at hun aldri hadde mottatt varen. Skulle sett dette tidligere! Har aldri opplevd svindel med Ebay, men selvfølgelig måtte noe sånt skje når jeg hadde kjøpt en vare for 13.000,-.

Har kontakt Ebay, men får melding om at jeg ikke kan åpne en sak før 5 august.. Selgeren svarer heller ikke på mailene mine. Men tror du/ dere at jeg FÅR pengene mine tilbake? Ebay money back guarantee skal dekke kjøpet, det er hvertfall det som står i "annonsen". Men jeg er likevel usikker da jeg aldri har hatt bruk for det før. Er veldig lei meg nå og kommer nok ikke til å tørre å handle mer på nett på en veldig god stund :(

Nå har ikke jeg handlet med den summen, men jeg fikk tilbake penger den ene gangen jeg ble svindlet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har ikke jeg handlet med den summen, men jeg fikk tilbake penger den ene gangen jeg ble svindlet.

Godt å vite :) Krysser fingrene for at jeg får igjen pengene mine når jeg kan åpne en sak mot henne! Har funnet henne på Facebook, vet det er henne, og vurderer å sende en melding…… Men tror nok jeg skal la være! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Godt å vite :) Krysser fingrene for at jeg får igjen pengene mine når jeg kan åpne en sak mot henne! Har funnet henne på Facebook, vet det er henne, og vurderer å sende en melding…… Men tror nok jeg skal la være! Hehe!

Jeg har fått tilbake pengene mine 2 av 2 ganger jeg har åpnet sak, uten et eneste spørsmål..(eller, bare "vil du har pengene tilbake eller tilsendt ny vare en gang til?"

Jeg blir veldig nyskjerrig på hva du kjøpte for 13 000 kroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har fått tilbake pengene mine 2 av 2 ganger jeg har åpnet sak, uten et eneste spørsmål..(eller, bare "vil du har pengene tilbake eller tilsendt ny vare en gang til?"

Jeg blir veldig nyskjerrig på hva du kjøpte for 13 000 kroner?

Så fint å vite! :D Håper det ordner seg for meg og! Jeg kjøpte en veske, en veske som har gått ut av produksjon og som jeg har ønsket meg lenge. Sjekket alt med selgeren, hun hadde 100% positiv feedback og har solgt flere dyre ting tidligere. Men nå ser jo at det kom en klage 17 juli fra en annen som kjøpte noe av henne i mai som aldri dukket opp... Får vente til jeg får tatt kontakt med ebay og paypal! Hvor lenge ventet du? Det står at jeg må vente til 5 august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så fint å vite! :D Håper det ordner seg for meg og! Jeg kjøpte en veske, en veske som har gått ut av produksjon og som jeg har ønsket meg lenge. Sjekket alt med selgeren, hun hadde 100% positiv feedback og har solgt flere dyre ting tidligere. Men nå ser jo at det kom en klage 17 juli fra en annen som kjøpte noe av henne i mai som aldri dukket opp... Får vente til jeg får tatt kontakt med ebay og paypal! Hvor lenge ventet du? Det står at jeg må vente til 5 august.. Anonymous poster hash: bd55d...4dd

Kan du ikke si hva du kjøpte, og også gjerne av hvem? ....siden dette er en tråd om tips om gode og dårlige kjøp på ebay...

Anonymous poster hash: e74b2...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så fint å vite! :D Håper det ordner seg for meg og! Jeg kjøpte en veske, en veske som har gått ut av produksjon og som jeg har ønsket meg lenge. Sjekket alt med selgeren, hun hadde 100% positiv feedback og har solgt flere dyre ting tidligere. Men nå ser jo at det kom en klage 17 juli fra en annen som kjøpte noe av henne i mai som aldri dukket opp... Får vente til jeg får tatt kontakt med ebay og paypal! Hvor lenge ventet du? Det står at jeg må vente til 5 august.. Anonymous poster hash: bd55d...4dd

Jeg skjønner ikke greia? Hvorfor mener du at du har blitt svindlet fordi det har kommet en klage?:klo:

Anonymous poster hash: 4d019...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du med klagen.... Grunnen til at du ikke kan klage tidligere er fordi det er så lang tid det er beregnet at pakken kan bruke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke greia? Hvorfor mener du at du har blitt svindlet fordi det har kommet en klage? :klo:

Anonymous poster hash: 4d019...545

En annen har gitt feeback til selgeren jeg kjøpte fra om at hun aldri hadde mottatt en vare hun betalte for. Selgeren svarer ikke på mine mail og sendingsnummeret hun sendte meg eksisterer ikke. Så ja, jeg har nok blitt svindlet. Hun har hatt 2 uker på seg til å svare, men har ikke hørt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du med klagen.... Grunnen til at du ikke kan klage tidligere er fordi det er så lang tid det er beregnet at pakken kan bruke.

Skjønner :) Men i annonsen sto det at estimert leveringstid var mellom 16-20 juli. Men jeg får bare vente til 5 august sånn at jeg kan åpne en sak på det og forhåpentligvis få tilbake pengene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner :) Men i annonsen sto det at estimert leveringstid var mellom 16-20 juli. Men jeg får bare vente til 5 august sånn at jeg kan åpne en sak på det og forhåpentligvis få tilbake pengene mine :)Anonymous poster hash: bd55d...4dd

Det kan jo hende at hun er på ferie.

Jeg synes du skal dele med oss hva du har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...