Mauritz76 Skrevet 12. juli 2014 #12161 Del Skrevet 12. juli 2014 Fikk denne i posten i går: http://www.ebay.com/itm/Goth-visual-SteamPunk-alchemist-mystery-elixir-tube-leatherette-bracelet-SP057-B-/400592884783?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Venter på disse nå: http://www.ebay.com/itm/Authentic-Leather-100-Full-Steel-Boned-Burlesque-Shaper-Corset-1215-/200946217647?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 http://www.ebay.com/itm/steamPunk-revolution-rock-ANTHEM-sniper-ammunition-cartridge-fanny-pack-sp039-/400677896242?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 http://www.ebay.com/itm/Steampunk-Goggles-Glasses-Cyber-post-Apocalypse-mad-professor-Gear-wheels-watch-/251571552084?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160 Vad blir kostnaden vid tullen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. juli 2014 #12162 Del Skrevet 12. juli 2014 Vad blir kostnaden med tullen för det där? Eller glider det igenom? Koster varen under 200 norske kroner så koster det ingenting i tollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 12. juli 2014 #12163 Del Skrevet 12. juli 2014 Vad blir kostnaden vid tullen? Teknisk sett blir det bare toll for korsettet (alt det andre er under 200,- eks. frakt), og foreløpig aner jeg ikke hva den kommer på, men ifølge en tollkalkulator så kan det komme opp i et par hundre kr (blæ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 13. juli 2014 #12164 Del Skrevet 13. juli 2014 Noen som har kjøpt case til Macbook Air 13'' som denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=321383965102 ? Lurer sånn på om det er hull der Apple logoen er eller ikke, er så misvisende bilder... Vil helst ikke ha hull da jeg skal ha skin oppå der igjen... Har sendt spm til selger også men foreløpig ingen svar... Har kjøpt et slikt case til min macbook. Jeg har den gamle hvite macbook-modellen, og på min var det ikke ''hull'' der logoen er, men siden logoen lyser når skjermen er oppe, så skinner det igjennom. Søsteren min har forresten macbook air, og bestilte også et slikt case. Det var ikke hull i hennes case heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 13. juli 2014 #12165 Del Skrevet 13. juli 2014 Noen som har erfaring med denne kjolen? http://www.ebay.com/itm/NEW-Women-Sexy-Lace-Folds-Slim-Fit-Sleeveless-Mini-Cocktail-Vest-Bodycon-Dress-/111216711177?tfrom=111286919353&tpos=top&ttype=price&talgo=undefined Noen sider siden det ble spurt om dette, men jeg kjøpte den kjolen for et par måneder siden. Den var veldig liten i størrelsen, jeg får den ikke på meg. Og en del løse sømmer, så ikke så god kvalitet. Men den ser like fin ut i stoffet som på bildet altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. juli 2014 #12166 Del Skrevet 13. juli 2014 Fikk denne i posten i går: http://www.ebay.com/itm/Goth-visual-SteamPunk-alchemist-mystery-elixir-tube-leatherette-bracelet-SP057-B-/400592884783?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Venter på disse nå: http://www.ebay.com/itm/Authentic-Leather-100-Full-Steel-Boned-Burlesque-Shaper-Corset-1215-/200946217647?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Åh, så sykt kult! Kan du gi tilbakemelding på korsettet? Armbåndet også, for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. juli 2014 #12167 Del Skrevet 13. juli 2014 Noen sider siden det ble spurt om dette, men jeg kjøpte den kjolen for et par måneder siden. Den var veldig liten i størrelsen, jeg får den ikke på meg. Og en del løse sømmer, så ikke så god kvalitet. Men den ser like fin ut i stoffet som på bildet altså. åååh tusen takk for svar! At den er liten i størrelsen er bare perfekt! For imotsetning til alle så synes jeg ikke at ebay-klær er så små.. Det er ikke det at jeg er så slank heller, helt vanlig egentlig, så mulig jeg har hatt uflaks med kjolene som har vært for store selv i de minste størrelser. Tror jeg tar sjangsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 13. juli 2014 #12168 Del Skrevet 13. juli 2014 åååh tusen takk for svar! At den er liten i størrelsen er bare perfekt! For imotsetning til alle så synes jeg ikke at ebay-klær er så små.. Det er ikke det at jeg er så slank heller, helt vanlig egentlig, så mulig jeg har hatt uflaks med kjolene som har vært for store selv i de minste størrelser. Tror jeg tar sjangsen Ja, her var det niåringen som spurte pent om hun kunne få den, men det er jo for stor utringning til det Kjentes ut som bittelitt stretch også, men ikke mye. Sitter fortsatt og håper den passer om jeg går ned noen kilo, men da må jeg nok bli mye smalere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12169 Del Skrevet 14. juli 2014 Hvis man jevnt over ikke synes at Asiaklærne er små i størrelse så er det vel ganske trygt å si at man er mindre enn gjennomsnitts-nordmannen? Altså spedere bygd og sannsynligvis lavere. Er man lav og spedbygd trenger man ikke å være radmager for likevel å være langt mindre i klesstørrelser enn de fleste andre. Når man snakker om hvorvidt en eBay-kjole er stor eller liten i størrelsen må man jo sammenlikne med vanlige størrelser vi bruker her i Norge, og INGEN av klærne jeg har prøvd fra Asia-eBay har vært sammenliknbare med f.eks. klær fra H&M eller Vero Moda. Ellers skaper man kun forvirring, og det hjelper jo ingen Anonymous poster hash: 33d70...b7f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 14. juli 2014 #12170 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg bruker XS/S til vanlig i klær fra bik bok, hm, gina, osv. I begynnelsen av min ebay-karriere brukte jeg å gå opp én størrelse, slik det ble anbefalt. Likevel ble disse litt for store for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. juli 2014 #12171 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg synes det meste av "den minste" størrelsen i asiatiske klær på eBay tilsvarer en norsk S, kanskje en XS noen ganger. Jeg er ikke unormalt liten, men nesten alle klærne jeg har kjøpt på eBay er for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 14. juli 2014 #12172 Del Skrevet 14. juli 2014 Åh, så sykt kult! Kan du gi tilbakemelding på korsettet? Armbåndet også, for den saks skyld. Armbåndet er kjempefint! Kvaliteten er grei, og borrelåsen sitter godt. Skal gi en oppdatering så fort korsettet kommer ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 14. juli 2014 #12173 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg opplever altfor ofte at det jeg kjøper fra Asia er for smått til meg enda jeg velger store størrelser. Er 1.70 og slank; som regel ender plaggene opp med å bl.a være altfor korte, og gjerne alt for trange i skuldrene etc. Bukser tør jeg ikke engang å prøve meg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12174 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg synes det meste av "den minste" størrelsen i asiatiske klær på eBay tilsvarer en norsk S, kanskje en XS noen ganger. Jeg er ikke unormalt liten, men nesten alle klærne jeg har kjøpt på eBay er for store. Vi har kanskje tilfeldigvis handlet forskjellige klær. Samtidig har jeg sett både Noz og deg, og jeg ser jo at dere er mer "petite" enn de fleste norske kvinner. Jeg er også slank og bruker S/M i norske størrelser, noen ganger XS i kjoler som strammer rundt livet ettersom det er der jeg er smalest. Likevel, med mine 173 cm og litt brede beinbygning kan noen ganger klær i størrelsen L bli for trange rundt rumpa på meg. Vil virkelig ikke at noen oppfatter dette som kritikk, folk misforstår jo så lett alt som sies så fort det har med kropp å gjøre. Har bare gjentatte ganger sett jenter som jeg vet er ganske små skrive at de passer fint inn i Kinaklær, men at de på ingen måte er mindre enn gjennomsnittsnordmannen. Jeg vet jo at det ikke stemmer, men de ser det kanskje ikke like tydelig selv. Også er man kanskje redd for å si at man er liten i kroppsstørrelse, i tilfelle noen tar det som skryt? Anonymous poster hash: 33d70...b7f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12175 Del Skrevet 14. juli 2014 Vi har kanskje tilfeldigvis handlet forskjellige klær. Samtidig har jeg sett både Noz og deg, og jeg ser jo at dere er mer "petite" enn de fleste norske kvinner. Jeg er også slank og bruker S/M i norske størrelser, noen ganger XS i kjoler som strammer rundt livet ettersom det er der jeg er smalest. Likevel, med mine 173 cm og litt brede beinbygning kan noen ganger klær i størrelsen L bli for trange rundt rumpa på meg. Vil virkelig ikke at noen oppfatter dette som kritikk, folk misforstår jo så lett alt som sies så fort det har med kropp å gjøre. Har bare gjentatte ganger sett jenter som jeg vet er ganske små skrive at de passer fint inn i Kinaklær, men at de på ingen måte er mindre enn gjennomsnittsnordmannen. Jeg vet jo at det ikke stemmer, men de ser det kanskje ikke like tydelig selv. Også er man kanskje redd for å si at man er liten i kroppsstørrelse, i tilfelle noen tar det som skryt? Anonymous poster hash: 33d70...b7f Ops, glemte å presisere at jeg her snakker om klær fra Asia i størrelsen L. Bruker aldri L her i Norge. Anonymous poster hash: 33d70...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12176 Del Skrevet 14. juli 2014 Blir like skuffet hver gang jeg er innom her for å se etter tips og nye innkjøp. Er jo bare prat her inne. Noen som har kjøpt seg en fin veske i det siste? Er ute etter en veske med innerlommer, ikke for stor men plass til lommebok, mobil og kanskje en bok. Anonymous poster hash: 0798b...bde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. juli 2014 #12177 Del Skrevet 14. juli 2014 Blir like skuffet hver gang jeg er innom her for å se etter tips og nye innkjøp. Er jo bare prat her inne. Noen som har kjøpt seg en fin veske i det siste? Er ute etter en veske med innerlommer, ikke for stor men plass til lommebok, mobil og kanskje en bok. Anonymous poster hash: 0798b...bde Jeg har kjøpt denne, litt knotete mht lukkingen, men passe størrelse og jeg synes den er fin: http://www.ebay.com/itm/390618594914?var=660146499740&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. juli 2014 #12178 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Enig med at det er veldig mye snakk og lite tips her inne om dagen. Tips til veske til deg AB. Og her. Fikk disse cotton lysene i dag. Bestile 7. juli, så rask levering. De er veldig turkise og fine. ferdig montert. har ikke prøvd de med lys enda, så vet ikke om de tar fyr slik mange sier at de garrraaanteeert kommer til å gjøre. de skal henge til pynt og kommer ikke til å være på særlig mye. Tenkte jeg skulle kjøpe denne veska og bruke som stelleveske. Men er litt usikker på størrelsen ift "vanlig" stellebag.. Hmm. ser at den er 10cm kortere og lavere, men 5 cm dypere enn emmalunga sin veske. går kanskje opp i opp. og det skal jo bare litt bleier og småstæsj oppi. edit. Har en haaaaaaug på watchlisten min jeg kunne linka ut. Men det er kanskje dumt å linke til noe man ikke har erfaring til. Endret 14. juli 2014 av studenten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #12179 Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg synes denne kjolen er kjempesøt, men jeg er litt redd for at den skal bli for kort til meg. Går fint under bryst- og midjemålene på L, men jeg er redd den skal bli unormalt kort på meg som er nesten 1,80... Foretrekker å kjøpe klær fra USA og UK, da jeg er litt skeptisk til størrelse (og delvis kvalitet) på mange av klærne fra Kina/Hong Kong. Jeg vet at plaggene vanligvis ikke koster flesk, så bomkjøp behøver ikke å være dyrt, men av miljøhensyn vil jeg ikke sitte igjen med masse klær jeg ikke kan bruke.... Anonymous poster hash: 22c32...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 15. juli 2014 #12180 Del Skrevet 15. juli 2014 Gud, jeg har kjøpt en del på Ebay i det siste. Decleor Aroma White C+ Recovery Night Cream Decleor Aromaessence White Brightening Serum Spennende dingser som krøller håret Foot peeling (veldig lekkert) Tre bokser med BH-oppbevaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå