Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest fotballflue

Har fått denne toppen nå, og den er helt nydelig. Den er ikke hvit da, den er mer gulaktig. Stoffet er tykkere enn jeg hadde forestilt meg, men det er bare greit. Og den passer meg som er en str. 38/M til vanlig, den er faktisk litt romslig på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk den jeg også, men det var bare én øredobb...

Ja, det var jo bare en?

Package list:

What you will get: One Right Ear Cuff Clip Golden Earring
Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kan noen hjelpe meg skrive feedback på en selger?

han sendte meg feil vare. jeg klagde og sa jeg ville heller ha pengene tilbake (for han ville jeg skulle betale ham porto for å sende meg riktig vare). han gikk til slutt med på en delvis refund (jeg fikk igjen 6 dollar og varen var 10-11). jeg tar selvsagt selvkritikk på å at jeg gikk med på dette men jeg er en slik som synes synd i selgerne når de sier hvor synd det er og damageing for their business og buhu (jeg er en slik typisk person som blir lurt på marked i syden når jeg må prute). men men.

HVA skriver jeg i feedback? han vil vel kreve positiv og five star feedback. men gir jeg ham fem stjerners på item describtion så er det jo løgn? kan noen hjelpe meg? vil ikke at selger skal hate meg men har ikke lyst å gi ham toppkarakter heller? eller må jeg det siden jeg var så dum og lot meg få vilja si.

Anonymous poster hash: fefab...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om antall rom, men størrelsen på rommene :Nikke:

Hahaha, ja jeg også ;) Ser kanskje at jeg uttrykte det litt merkelig

Størrelsene på rommene! Altså det er mer rom slik at de leppestiftene jeg har kunne gått vært av en større størrelse, derav rom til overs.

Endret av AloeVera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja jeg også ;) Ser kanskje at jeg uttrykte det litt merkelig

Størrelsene på rommene! Altså det er mer rom slik at de leppestiftene jeg har kunne gått vært av en større størrelse, derav rom til overs.

Åååh! Da må jeg bestille den :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mottatt:

Leopardtopp - denne passet utrolig nok. Er padding for brystene, men disse passer jo selvfølgelig ikke mine 75C, så må nok fjerne de. Passet faktisk meg som er en vanlig S/36. Verdt prisen for de som ønsker den.

Blomsterteip - ba om grønn, mottok rød. Bomkjøp. OK kvalitet allikevel, men får ikke brukt den for mitt formål.

Kjede - gave til niese. Liten og søt. OK kvalitet.

Kart - denne var så i bra kvalitet at jeg likesågreit kjøpte to til. Raskt frakt.

Blomsterkrans - liten i str. Passer nok et barnehode.

Peplumtopp - kjøpte i rosa og grå. Super kvalitet. Har brukt de et par ganger på jobb bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Mottatt:

Leopardtopp - denne passet utrolig nok. Er padding for brystene, men disse passer jo selvfølgelig ikke mine 75C, så må nok fjerne de. Passet faktisk meg som er en vanlig S/36. Verdt prisen for de som ønsker den.

Har aldri likt leopardmønster i det hele tatt, men så plutselig en dag så elsket jeg det helt plutselig!

På et blunk faktisk! ..Merkelig! Men uansett; Jeg liker ikke overdeler som er pløsete rundt livet, tror du denne toppen passer meg som bruker XS/34 og 70D(HM-størrelse, ikke Change-størrelse!)? Er det en grei sak å fjerne paddingen?

Vil, vil, vil ha! :hoppe:

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt leopardmønster i det hele tatt, men så plutselig en dag så elsket jeg det helt plutselig!

På et blunk faktisk! ..Merkelig! Men uansett; Jeg liker ikke overdeler som er pløsete rundt livet, tror du denne toppen passer meg som bruker XS/34 og 70D(HM-størrelse, ikke Change-størrelse!)? Er det en grei sak å fjerne paddingen?

Vil, vil, vil ha! :hoppe:

Hehe, for min del så er det absolutt ikke min stil. Skal brukes til Halloweenkostyme :)

Jeg antar at den vil passe deg veldig bra. Jeg er 75C i Lindex-str (og 65F i Change), så paddingen skal nok ikke være noe problem. Om du allikevel ønsker å fjerne den, så tror jeg det skal gå smertefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hehe, for min del så er det absolutt ikke min stil. Skal brukes til Halloweenkostyme :)

Jeg antar at den vil passe deg veldig bra. Jeg er 75C i Lindex-str (og 65F i Change), så paddingen skal nok ikke være noe problem. Om du allikevel ønsker å fjerne den, så tror jeg det skal gå smertefritt.

Oki, takk for svar :) Da tar jeg nok sjangsen!

Men halloweenkostyme? ..Hva kan man kle seg ut som med denne toppen da? :klo:

(Tipper ikke at svare er så enkelt som en leopard...)

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk for svar :) Da tar jeg nok sjangsen!

Men halloweenkostyme? ..Hva kan man kle seg ut som med denne toppen da? :klo:

(Tipper ikke at svare er så enkelt som en leopard...)

Jeg skal være leopard :fnise:

Neida. Jeg skal faktisk kle meg ut som Katy Perry i musikkvideoen Roar. Så jeg må trene MASSE mage frem til den tid. Jeg som ikke er fan av Sluttoweenkostymer en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som kan linke til maxiskjørt dere har vært fornøyd med? Trenger ett i svart, jeg er vanligvis 30-lengde i bukser, og vil bruke det highwaist.

Anonymous poster hash: c8b6a...852
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk denne http://www.ebay.com/itm/400701575838?var=670247773198&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 i dag. Handler vanligvis ikke med selgere som har lavere enn 99%, men siden flasken på denne neglelakken var så sær tok jeg sjangsen. Fikk lakken på 14 dager, og den var utrolig artig og ikke minst bra.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har noen gode gellack å anbefale?

...Ja, jeg vet om nyheten. Men jeg reagerer ikke. Not so far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mer at folk ikke klarer å legge lakken riktig. Legger utenfor neglen osv. Står jo om det i pakningsvedlegget om at det da må fjernes asap om det kommer utenfor. Nesten så folk har seg selv å takke..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker på artiklene som at noen er allergiske mens andre ikke er. Som med nikkel osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en kalendergave-tråd her et sted? :) Skal begynne å tenke på kalendergaver, men fant lite av det i denne tråden fra i fjor.

Hvis ikke folk vil starte litt kalendertips her også etter hvert da :D Jeg har allerede lagt endel i kalendergave-lista mi på ebay ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...