Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Har kjøpt kjole, for en stund siden. Grei til hverdagsbruk, for oss som har litt ekstra rundt magen. Bruker kort tights sammen med denne, men er du slank og fin kan du sikkert bruke den uten noe under. Obs: små størrelser. Måtte kjøpe 2 størrelser over normalt, for å få plass til puppene. :Phttp://www.ebay.com/itm/Fashion-Womens-Chiffon-Crew-Neck-Graceful-Short-Sleeve-Mini-Casual-Party-Dress-/121246277447?pt=UK_Women_s_Dresses&var=&hash=item1c3ad75f47

Kjøpte også noen enkle topper til hverdagsbruk. Har kjøpt og fått den i lilla, og var fornøyd, så jeg bestilte svart og korall også. Kjekt å kunne gå med "singlet" igjen... Det er ikke helt singlet, men ikke akkurat med ermer heller.. Veldig behagelig, og godt med noe som ikke ligger så tett over mageflesket. Normal størrelse. http://www.ebay.com/itm/301219348110?var=600271382980&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fluttershy

Vil du gi en liten review når du får testet den? Ønsker meg en e-sig jeg også. :)

Det skal jeg absolutt prøve å gjøre :) Håper den snart kommer!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt denne som vet hvordan størrelsene er?

Ser det er oppgitt forskjellige mål på forskjellige annonser, så blir litt i tvil hvordan størrelse jeg skal kjøpe.

Regner med toppene er like hos alle selgerne.

http://www.ebay.com/itm/380870340906?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=650227915829&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Noen som har kjøpt denne som vet hvordan størrelsene er?

Ser det er oppgitt forskjellige mål på forskjellige annonser, så blir litt i tvil hvordan størrelse jeg skal kjøpe.

Regner med toppene er like hos alle selgerne.

http://www.ebay.com/itm/380870340906?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=650227915829&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg har kjøpt denne, og den er IKKE fin i virkeligheten. Undertoppen rakk meg til rett under puppene, mens blondedelen var lang nok, men veldig posete, så spørsmål om størrelse vet jeg ikke om jeg kan svare på :fnise:

ble veldig skuffet, for den var så fin i annonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har den leppestiftholderen og den er ALT for liten for leppestiftene mine. Har litt forskjellige merker, men er kun min runde fra Elizabeth Arden som passer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har den leppestiftholderen og den er ALT for liten for leppestiftene mine. Har litt forskjellige merker, men er kun min runde fra Elizabeth Arden som passer :(

Så synd :/

Funnet noe annet lurt den kan brukes til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei... foreløpig står den under vasken på badet og samler støv :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også kjøpt den der, men da var den markedsført som neglelakkholder. Og det er det jeg bruker den til, passer til lakker som er fra depend, loreal og lignende størrelser.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt denne, og den er IKKE fin i virkeligheten. Undertoppen rakk meg til rett under puppene, mens blondedelen var lang nok, men veldig posete, så spørsmål om størrelse vet jeg ikke om jeg kan svare på :fnise:

ble veldig skuffet, for den var så fin i annonsen

Ååå, den som var så fin! Kanskje jeg må revurdere tanken om å kjøpe den da, høres ikke ut som den er så bra :P

Hvilken størrelse bestilte du forresten, og hva bruker du til vanlig om du vil si det?

Endret av Julebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Ååå, den som var så fin! Kanskje jeg må revurdere tanken om å kjøpe den da, høres ikke ut som den er så bra :P

Hvilken størrelse bestilte du forresten, og hva bruker du til vanlig om du vil si det?

Ja, sant! Jeg syns den så så fin ut selv.

Hmm, jeg husker ikke hvilken størrelse jeg tok, kjøpte den i fjor en gang, men jeg tipper jeg tok L, for jeg pleier å gå opp en størrelse når jeg bestiller fra Kina. Bruker S/M her hjemme, mest M egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hvordan er bambushåndklert? Jeg kjøpte et i fjor, men det var bare plyester.....

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to gjenstander fra to forskjellige selgere som har :

Estimated Delivery: Fri. May. 16 - Wed. Jun. 4

Men nå forsvant de fra gjenstander jeg må levere ƒeedback på :forvirra:

Samme som har skjedd på noe jeg har kjøpt :bond::vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokke

Fikk den fem dager etter jeg bestilte! Fin var den og :)

redigert med riktig link

Endret av LilleEirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er farlig :fnise:

Bioderma Sensibio H20

Sokker

Wax Strips

Concealer, Kontur og Highlighter palette

Paletten er jeg mest spent på, heldigvis har jeg en god concealer hjemme dersom denne skulle klare å f@cke opp huden helt eller bare simpelt ikke fungere. Sokkene gleder jeg meg til, lurer på hvordan reaksjonen til mamma blir :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som har skjedd på noe jeg har kjøpt :bond::vetikke:

Jeg tror jeg fant ut av det! Det står i løpet av de siste 31 dagene, så når det er over én måned siden handelen skjedde, forsvinner den fra akkurat der, men kan fortsatt gå på purchase history? I think? :vetikke:

Kontaktet forresten to selgere fordi det jeg kjøpte ikke var kommet frem, fikk svar innen én time hvor de beklager og sa jeg kunne velge mellom å få pengene tilbake eller ny vare. Trodde ikke det skulle gå så kjapt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne leppestiften i posten i dag. Gledet meg til å få en ny nude leppestift siden jeg straks er tom. Skuffet. Den var mer rosa en nude. Wasted money :dry:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=261508568791

Denne klokken var mye mindre en på bildet syns jeg. Batteriet stoppet etter 1 dag...

http://www.ebay.com/itm/131188512031?var=430423995617&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Akkurat nå har jeg mistet litt gleden over å handle på ebay. Får håpe jeg blir fornøyd med resten som kommer i posten.

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...