Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker

Ja det var den aller første tingen jeg kjøpte på ebay..

Den er like fint som hva en 50kroners kjole på Rema1000 ville ha vært :fnise:

Enig, noe rart med formen på den kjolen

Anonymous poster hash: 2462b...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne vurderte jeg å kjøpe men selger gikk tydeligvis tom. Vet dere av noen andre som kan ha den samme typen inne som er selgere som er til å stole på ? (har kjøpt endel fra den selgeren som solgte denne kjolen og alt har vært veldig bra og god service).

Viktigste for meg er at den sitter godt, ikke er for kort og at stoffet ikke er gjennomsiktig.

Anonymous poster hash: 9c0c2...605
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vurderte jeg å kjøpe men selger gikk tydeligvis tom. Vet dere av noen andre som kan ha den samme typen inne som er selgere som er til å stole på ? (har kjøpt endel fra den selgeren som solgte denne kjolen og alt har vært veldig bra og god service).

Viktigste for meg er at den sitter godt, ikke er for kort og at stoffet ikke er gjennomsiktig.

Anonymous poster hash: 9c0c2...605

Link please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så egentlig etter en billigere passholder, men denne her syns jeg var veldig fin. Måtte bare ha den. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan påfører man de tatoveringene? Ser i description at de bruker noe som ligner på limpistol, men det kan ikke være riktig :P

Hehe, jeg så og trodde det samme ved første øyekast! :P Men er nok bare en sprayflaske med vann, tenker jeg ;)

Endret av Støva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Regnstorm

Hvordan påfører man de tatoveringene? Ser i description at de bruker noe som ligner på limpistol, men det kan ikke være riktig :P

Har ikke fått dem enda, men jeg tror det er en sprayflaske med vann, og at det er samme type tatoveringer som man får i ispakker og tyggispakker for barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge venter dere til dere sender mail til selger om at tingen ikke er kommet fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge venter dere til dere sender mail til selger om at tingen ikke er kommet fram?

Jeg pleier å vente 2 uker etter anslått levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to gjenstander fra to forskjellige selgere som har :

Estimated Delivery: Fri. May. 16 - Wed. Jun. 4

Men nå forsvant de fra gjenstander jeg må levere ƒeedback på :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Funker den?

Jeg har ikke fått min enda, men låner en ganske lik. Har ikke røyket vanlig røyk på en uke og har heller ikke savnet det. For meg så fungerer det(en så lenge) som en god erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått min enda, men låner en ganske lik. Har ikke røyket vanlig røyk på en uke og har heller ikke savnet det. For meg så fungerer det(en så lenge) som en god erstatning.

Vil du gi en liten review når du får testet den? Ønsker meg en e-sig jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...